مجموعه اتاق فرار 222 با 13 درصد تخفیف | allescape

برای اطلاعت بیشتر از مجموعه اسکیپ کیوب و سوالات متداول می‌توانید از طریق یکی از موارد زیر اقدام کنید. ماجرا از این قرار است که شما به‌همراه دوستان خود برای استخدام به یک به یک شرکت مراجعه می‌کنید، این شرکت در حال برنامه‌ریزی یک کلاهبرداری بزرگ است. پس از پرکردن فرم شما متوجه می‌شوید که به اصطلاح برای شما پاپوش دوخته شده است و یک ساعت وقت دارید تا از این پاپوش خلاص شوید. تابه‌حال برای پیش آمده که کسی بخواهد برای شما پاپوش درست کند؟ در اتاق فرار پاپوش شما باید بتوانید خودتان را از این مشکل رها کنید. هدف اصلی این بازی این است که شما باید کشتی‌هایی که در آن‌ها گنج وجود دارد، پیدا کنید. این اتاق همان طور که گفته شد پر از معماهای سخت و دشوار است که کمتر کسی می‌تواند در مدت‌زمان تعیین‌شده از این اتاق با دست پر خارج شود.

ژانر معمایی – غیر ترسناک

مجموعه اتاق فرار 222 با 13 درصد تخفیف | allescape در اتاق بیگانه شما با موضوعی تخیلی روبه‌رو خواهید شد و به همین دلیل می‌توانید خاطرات خوبی از آن در ذهن خود ثبت کنید. فکر می‌کنید اگر زمانی با دوستانتان مجبور باشید به یک بانک خیلی بزرگ دستبرد بزنید، چطوری انجامش می‌دهید؟ نیازی به انجام این کار نیست! اگر علاقه دارید تا مانند ابرقهرمان‌ها به نجات دیگران برخیزید، این اتاق فرار ترسناک و دلهره‌آور می‌تواند برای شما بسیار مناسب باشد. اتاق فرار آسانسور نیز از آن دسته بازی‌هایی است که در آن شما نقش منفی دارید اگر علاقه به سرقت‌های برنامه‌ریزی‌شده دارید این اتاق برای شما بسیار مناسب است. سناریو بازی به‌گونه‌ای است که بعد از واردشدن به اتاق درها قفل شده و در همان لحظه دشمنان شما قصد دارند جان شما را بگیرند. شما باید با فکر و از خودگذشتگی این موجودات را شکست بدهید و از ورود آن‌ها به شهر جلوگیری کنید.

اتاق فرار واحه

این مجموعه دو اتاق فرار با نام اره و آسانسور دارد که هر دو جذابیت‌های خود را دارد و در ادامه به شما معرفی می‌شود. اتاق فرار احضار با فضای رازآلود و افکت‌های بسیار جذابی طراحی شده که ترس و دلهره را برای شما به‌همراه خواهد داشت. این مجموعه شامل چهار اتاق فرار مجزا با ژانرهای فوق‌العاده مهیج است که عبارت‌ است از شام آخر، نجات شهر، قرنطینه و اتاق فرار طهران ۱۳۴۶. طراح بازی اتاق فرار یک داشنجوی ژاپنی به اسم تاکائو کاتو بود. ایده ساخت اتاق فرار زمانی به ذهن این دانشجو رسید که دوستش را در حال بازی‌کردن نسخه مجازی این بازی دید. اصلی‌ترین جذابیت بازی اتاق فرار این است که یک شخصیت مجازی را از طریق کامپیوتر کنترل نمی‌کنید، بلکه خودتان شخصا در بازی حضور دارید و برای پیداکردن جواب معما در زمان محدودی که به شما داده شده، باید جنب‌وجوش داشته سئوی سایت اسکیپ روم باشید.

  • تمامی آیتم‌های مجموعه پارس سافاری کیش در همین صفحه قابل خریداری است.
  • اهالی این روستا بر این باورند که‌ این صداها از طرف مردگانی است که اجنه آن‌ها را عذاب می‌دهند.
  • عرضۀ بلیت تفریحات کیش در مراکز و کانترهای گردشگری بر اساس قیمت مصوب سازمان منطقه آزاد کیش است.

اگر به شخصیت شرلوک هولمز علاقه‌مندید و فکر می‌کنید که می‌توانید از عهده پرونده‌های مشکوک قتل سر در آورید این اتاق فرار به‌شدت پیشنهاد می‌شود. تقریبا اغلب مردم جهان با داستان‌ها و ماجراهای شرلوک هولمز آشنا هستند و سبک سناریوی این اتاق فرار هم به همین شکل است. حالا زمان آن است که شما با هوش و خلاقیت خود و دوستانتان از دست این قاتل جان سالم به در ببرید و توجه داشته باشید که زمان شما محدود است که این موضوع جذابیت و استرس بازی را دوچندان می‌کند.

این مکان شبیه به محل زندگی یک شخص است و شما باید طی ۶۰ دقیقه کارهایی انجام دهید که این جهانگرد از سفر خود بازنماند. اطلاعات زیر می‌تواند به شما برای رزرو بلیط این اتاق کمک کند. این مجموعه در محدوده ستارخان واقع شده و محبوبیت فراوانی دارد. اسکیپ لند در منطقه‌ خوبی قرار دارد و به‌راحتی می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید.

۱۷. اسکیپ لاین | خانه‌ای که فقط یک صاحب‌خانه را می‌پذیرد