قیمت و خرید چسب بتن مایع چسب سیمان پارسیک

قیمت و خرید چسب بتن مایع چسب سیمان پارسیک برای ترمیم و تعمیر آسیب دیدگی‌های سطحی و عمقی سازه‌های بتنی که در خشکی بوده ‌یا در تماس با رطوبت هستند‌. این چسبها در مقابل رطوبت، سرما و گرما، ‌نور‌، آتش و ضربه کاملاً مقاوم بوده و عمر آنها همانند عمر سيمان در ملات است. استفاده این چسب ها در سازه‌ها علاوه بر صرفه اقتصادی، باعث ایجاد مقاومت و استحکام بيشتر سازه،‌ بالا رفتن سرعت عمليات‌، سبک سازی سازه‌ها و آنتی باکتریال شدن سازه خواهد شد. از این چسب جهت استحکام بتن در محیط هایی مثل خازن،پی ها،چاله های آسانسور،استخرها و… دیگر مناطقی که ملات سیمان و بتن نیاز به نفوذناپذیری بیشتری نسبت به آب دارند استفاده می شود.

شرکت شورلول _ تراکو ایران در سال 1384 با همکاری شورلول استرالیا شروع به فعالیت نمود. بالابردن چسبندگی بسیار زیاد در بتن، از بارزترین ویژگی های چسب های بتنی است. همچنین از آن می‌توان به عنوان یک افزودنی افزایش دهنده خصوصیات مکانیکی رفتاری و رطوبتی ملات های سیمانی برای نصب کاشی و سرامیک استفاده نمود .

موارد کاربرد

قیمت فروش چسب با استاندارد صنایع و با کیفیت بالا در صفحات محصول فروشگاه درج شده است. و در صورت نیاز خریدار محترم می تواند بصورت تلفنی هم از قیمت روز چسب و افزودنیهای بتن مطلع شود. این محصول یک افزودنی با ملات و بتن است که ضمن که مانع نفوذ آب و تفکیک دانه‌های ریز و درشت می‌شود. قبل از استفاده از چسب بتن و میکس آن با سایر مواد مورد استفاده ، ابتدا باید محل اجرا را از چربی، ذرات گرد و غبار و سایر موادی که مابین لایه‌های بتن قرار خواهند گرفت و باعث کاهش میزان چسبندگی می‌شود، پاک شود. خیر، چون چسب بتن باعث چسبندگی بیشتر سیمان یکی از اجزای طرح اختلاط می شود و برای های ترک های سطحی روی بتن کاربردی ندارد برای اطلاعات بیشتر به مشخصات فنی محصول مراجعه بفرمایید.

  • برخی بر این باورند استفاده از چسب بتن در هوای گرم و ایجاد فاصله زمانی بتن‌ریزی به دلیل گیرش سیمان، مانع درز سرد می‌شود.
  • از ویژگی های بارز چسب بتن افزایش چسبندگی بسیار زیاد در بتن است که این خاصیت چسب بتن باعث بالا بردن چسبندگی بتن جدید یا مصالح جدید بر روی بتن یا مصالح قدیمی است (رابط اتصال بتن قدیم به اینجا را بررسی کنید جدید).
  • استفاده از چسب بتن عمر بتن را زیاد کرده و سبب جلوگیری از مشکلاتی که در اثر کمبود چسبندگی بتن به وجود می‌آید، خواهد شد.
  • چسب کاشی UNIFIX چسب کاشی پودری اصلاح شده با مواد پلیمری مطابق استاندارد 15618DIN بخش دوم می باشد.
  • برای اطلاع از قیمت چسب بتن ، با کارشناسان شهر مفتول در ارتباط باشید.
اگر بتن جدید نیاز به اتصال با بتن خشک شده قدیمی داشته باشد، اتصال مناسبی بین دو فاز ایجاد نمی‌شود؛ تا جایی که برخی افراد نام درز سرد را بر آن نهاده‌اند. روش بسیار ایمن و قابل اتکا برای اتصال دو سطح بتن خشک و تازه، استفاده از انواع چسب ساختمانیمثل چسب بتن است. چسب بتن در انواع چسب بتن استخر و پودری و همینطور چسب بتن مایع تولید شده و کاربرد فراوان دارد.جهت دریافت قیمت روز و خرید و فروش چسب بتن به سایت کلینیک بتن ایران مراجعه کنید. این چسب با ویژگی های آب بندی، افزایش الاستسیته بتن، مقاومت شیمیایی، مقاومت در برابر تغییرات دما و ضربه، غیر سمی و به صورت مایع برای استفاده در ملات های ترمیمی بتنی است. استفاده از این افزودنی در تولید بتن یا ملات شیوه خاص خود را دارد.

✔ انواع چسب بتن

در این روش، سطح بتنی که قرار است به آن بتن دیگری اضافه شود، خیس کرده و چسب را به صورت لایه نازک روی سطح آن پخش می‌کنند. پس اگر این ماده پس از مدتی در انبار نگهداری شده و به مصرف برسد، نیازی به هم زدن آن نیست. اگر پس از مدتی درب این نوع چسب، باز باشد، لازم به ریختن آب برای جلوگیری از خشک شدن آن نیست.

چسب کاشت میلگرد زتکس اپوکسی خالص Pure Epoxy