باربری دریایی حمل و نقل دریایی بار و کالا بازرگانی اجاقی | transemartlogistics

برای استعلام می‌توانید اطلاعات دقیق مبدا و مقصد و نوع کالا و وزن آن را مشخص نمایید؛ تا بهترین شیوه ارسال کالا را مشخص نماییم. با استفاده از روش حمل و نقل ترکیبی می‌توانیم یک محموله را تا مسافت زیادی با کشتی حمل کنیم و پس از آن در مسیر خشکی آن را به مقصد برسانیم. در بسیاری از موارد این روش به کاهش هزینه‌های حمل و نیز ایمنی بیشتر کالاها کمک می‌کند. معمولاً اکثر کالاها را می توان با استفاده از حمل و نقل دریایی حمل کرد. اما با این وجود، باید با فورواردر یا نماینده حمل و نقل خود مشورت و تأیید کنید.

انواع روش های حمل و نقل کالا

جهت جابجایی کالاهای مختلف به شکل زمینی و یا جاده‌ای، نیاز به بسته‌بندی بسیار اندک است. حمل و نقل جاده‌ای می‌تواند یک واسطه بین روش‌های دیگر حمل نقل کالا مانند دریایی، ریلی و هوایی باشد. در واقع کالایی که قرار است به صورت دریایی، ریلی و یا هوایی جابجا شود، باید توسط تریلی به محل بارگیری قطار، هواپیما و کشتی برسد. این کشتی ها در حمل و نقل دریایی برای حمل بارهای جامد مورد استفاده قرار می گیرد.

ما باتوجه به نوع کالایی که قرار است منتقل بشود ، از کشتی های مخصوص استفاده می شرکت ترنس مارت لجستیک کنیم. از اصلی ترین کشتی ها میتوان به کشتی های یخچالی ، مخصوص انتقال دام و طیور ، رو رو ، حمل گاز و نفت ، کانتینر ، فله بر و عمومی اشاره کرد. فله‌برها برای حمل کالاهای بسته‌بندی نشده و فله‌ای طراحی شده‌اند.

  • در زمینه حمل بار باید خدمات خود را طبق موارد توافق شده با مشتری انجام دهد.
  • شاید با واژه گروپاژ آشنا نباشید ولی این واژه به معنای خرده بار است.حمل اشتراکی یا گروپاژ در شرایطی است که میزان بار شما از حجم یک کانتینر کمتر است.
  • تقریبا هر فردی یک‌بار تجربه استفاده از حمل‌ونقل جاده‌ای را دارد.
  • این روش زمانی کاربرد دارد که بندر مقصد، توانایی و امکانات لازم برای پهلو گرفتن کشتی‌های بزرگ را ندارد.
  • این شرکت با قابلیت جابه‌جایی بیش از 2.9 میلیون در حدود 12 درصد از جابه‌جایی در بازار جهانی را به خود اختصاص داده است.
باربری دریایی حمل و نقل دریایی بار و کالا بازرگانی اجاقی | transemartlogistics استاندارد بودن نوع بسته بندی نه تنها کالاها را در برابر هرگونه آسیب جدی مصون می کند، بلکه در زمان خروج از گمرک نیز محصولات شما به مشکل برنخواهند خورد. در این باره باید بگویم در صورتی که بسته بندی کالا استاندارهای لازم را نداشته باشد احتمالا توسط کارکنان گمرک مرجوع خواهند شد و اینگونه هزینه های جابه جایی بار برای شما نیز افزایش خواهد یافت. کشتی‌های Ro-Ro دارای رمپ و سکوهایی هستند که می‌توانند هر وسیله نقلیه چرخ‌دار را، از اتومبیل‌های شخصی گرفته تا وسایل نقلیه صنعتی یا کامیون‌های بارگیری شده برای سفرهای طولانی مدت بی‌حرکت کنند.

جدیدترین محصولات

حمل و نقل دریایی (حمل و نقل اقیانوسی) اصطلاحی است برای جابه‌جایی بارهای بزرگ توسط کشتی‌های باربری، قایق و شناور از طریق دریا، اقیانوس، کانال‌ها و رودخانه‌ها استفاده می‌شود. از دهه 1960، حمل و نقل اقیانوسی عمدتاً از کانتینر استفاده می‌کند. کانتینری سازی حمل و نقل محموله‌های بزرگ را آسان‌تر می‌کند، هزینه‌های ذخیره‌سازی و مصرف سوخت را کاهش می‌دهد، با امکان ردیابی کالا، اطمینان را افزایش می‌دهد و نیاز به حمل و نقل زمینی را از بین می‌برد. ولی با تمام این موارد گفته شده حمل و نقل دریایی یکی از مهمترین روش های حمل و نقل محسوب شده و درصد بالایی از تجارت جهان چه در سطح ملی و چه در سطح بین المللی از طریق این روش انجام می شود. شما می توانید آگهی های شرکت های حمل و نقل دریایی را در وب سایت شهرهای جدیدبیابید و براحمل بارهای خود از این شرکت ها استفاده نمائید. حمل‌بار با کشتی، یا به بیان دیگر حمل‌ونقل دریایی، قدمتی بسیار دور و دراز در روابط بین‌الملل دارد.