شیر های پینچ پینچ ولو. Pinch Valves | kasrasaran

از ویژگی‌های آن می‌توان به قابلیت خود پاک کنندگی ، مقاومت بالا در مقابل سایش ، مقاومت بالا در مقابل خوردگی ، تعمیرات و نگهداری آسان و با هزینه پایین ، قیمت مناسب و … اشاره کرد. همچنین از پینچ ولو Avand در سیستم‌های انتقال آب ، سیستم‌های انتقال بخار ، انتقال سیالات شیمیایی و خورنده ، سیالات ساینده و اسلاری و … استفاده می‌شود. پینچ ولو نیوماتیک آوند در سایز های 1 تا 10 اینچ تولید می‌شود و قابلیت کارکرد با فشار هوای حداقل 3/5 بار را دارد. یکی از محاسن آن قابلیت نصب انشعابات سیستم هوای فشرده از دو طرف شیر می‌باشد.

درج آگهی در سایت ایستگاه رایگان است و مسئولیت آن با آگهی دهنده می‌باشد. با توجه به تعداد زیاد آگهی در ایستگاه، لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول دارید. سلام خریدار سنگ بدون واسطه ازمایشگاه زیر نظر GIAامریکا و ازمایشگاه با شماره ثبت و شناسه دادگستری و جواز معتبر کاملا قانونی
و شناسه دادگستری ضد … فرایند خرید در فروشگاه اینترنتی توان‌تکنیک، پس از عضویت به صورت سفارش گذاری و تایید پیش فاکتور کالا و دیگری، انتخاب کالا بصورت مستقیم امکان پذیر است.

Pinch Valve (پینچ ولو)

از ویژگی‌های پینچ ولو نیوماتیک آوند می‌توان به قابلیت خود پاک کنندگی ، مقاومت بالا در مقابل سایش ، مقاومت بالا در مقابل خوردگی ، تعمیرات و نگهداری آسان و با هزینه پایین ، قیمت مناسب و … اشاره کرد. همچنین از آن در سیستم‌های انتقال آب ، سیستم‌های انتقال بخار ، انتقال سیالات شیمیایی و خورنده ، سیالات ساینده و اسلاری و … استفاده می‌شود. شیر پینچ نوعی از ولوها با بدنه انعطاف پذیر با یک لوله انعطاف پذیر است که می تواند به طور مکانیکی جریان سیال را کنترل کند.

با توجه به اینکه عملگر این شیر به طور کامل از سیال جدا میشود، این شیر برای کاربردهایی که خوردگی یا آلاینده های فلزی ممکن است مشکل ایجاد کند انتخاب خوبی است. این نوع پینچ ولو برای مصارف بی خطر، حرارت پایین و کم فشار می باشد. حرف C به معنای طراحی ساده برای تمیز کردن آسان پینچ ولو می باشد. فشار تست را به آرامی اعمال کنید تا زمانی که محیط آزمایش از شیر دریچه خارج شود.

  • پینچ ولوهای بدنه باز عموما برای سیالات غیر مضر، فشارها و دماهای پایین طراحی شده اند .
  • فروش شیرالات صنعتی با بالاترین کیفیت
    قیمت شیرآلات صنعتی را از ما مقرون به صرفه و اقتصادی دریافت نمایید .
  • جهت اطلاع از موجودی و استعلام قیمت شیر درخواستی از برند محبوب و مورد نظرتان ما با در ارتباط باشید.
  • به منظور انطباق بهتر محصولبا شرایط کار، طراحی و جنس قطعات توسط مشتری قابل انتخاب است.
  • وی آی پی فرصتی است تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .
این شرکت پینچ ولو از سایز یک اینچ تا 14 اینچ را به تولید انبوه رسانده ودر اختیار مشتریان وکارفرمایان صنایع مختلف شیرآلات صنعتی تهران میگذارد. هنگامی که فشار خارجی آزاد می شود، نیروی جریان سیال و خاصیت برگشتی لاستیک، ولو را کاملا باز می کند. این شیر کاملا باز شده، جریان آزاد را برای سیال فراهم می کند که از مسدود شدن شیر جلوگیری می کند.

تریم ولو :

شیر های پینچ پینچ ولو. Pinch Valves | kasrasaran