توری پرسی در سایز و مدل های مختلف خرید + بررسی قیمت | foulka

همچنین برای مشاهده تمامی محصولات پارسیس به صفحه آن مراجعه کنید. برای سفارش و یا اطلاع از آخرین قیمت، به قسمت تماس با ما رفته و یا با شماره زیر تماس بگیرید. در هنگام خرید محصول از کد تخفیف “خرید از سایت” استفاده نمایید.

نحوه تولید توری پرسی

توری پرسی در سایز و مدل های مختلف خرید + بررسی قیمت | foulka

که البته به نوعی از توری های با چشمه های لوزی شکل توری گابیون نیز می گویند که با توری پرسی صنایع مفتولی متفاوت است. بعضی ها چشمه های مربعی و بعضی ها چشمه های مستطیل شکل و یا حتی لوزی شکل دارند. توری پرسی با توجه به نوع بافت آن به سه دسته موج دار معمولی، موج دار حصیری و موج دار هلندی تقسیم می شود.

  • عواملی چون نوع، جنس و ضخامت مفتول، اندازه چشمه ها ، ابعاد آن ها و نوع بافت در تعیین قیمت توری پرسی تاثیر بسیار زیادی دارند.
  • طبیعی است که قیمت توری پرسی دست دوم ارزان تر از توری های نو است.
  • در این مرحله، دور وسط توری‌ها به منظور تفکیک بین هر قسمت‌ی از توری پرسی مقداری توسط ابزار تراش شده و برش داده می‌شود.
  • برای رسیدن به نتایج بهتر و ارائه محصولات با کیفیت، تولیدکنندگان به صورت مرتب با طراحی و بهینه سازی توری‌های پرسی سروکار دارند.
  • بعد از خروج این محصول از وان، آن را در معرض واکنش با کربن و اکسیژن قرار می‌دهند و در نهایت، یک لایه‌ی مقاومت در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی روی آن ایجاد می‌شود.
از مش سیم بافته شده برای اهداف مختلف و در صنایع بسیار متنوعی استفاده می‌شود. این برنامه‌ها می‌توانند فیلتر، لمینیت، الک، تقویت یا تزئین باشند. بسته به نوع استفاده، گروه تولید توفیقی می‌تواند توری کاملاً مطابق با خواسته‌های شما تأمین کند. پارامترهای مهم برای تولید توری پرسی، مواد، قطر سیم، چشمه توری و الگوی بافت است.

این مفتول ها از جنس برنج، آلومینیوم، مس و فولاد می باشند که با روش جوشکاری و پرسکاری تولید می شوند. از کاربردهای آن می توان به استفاده در ایجاد فنس و قفس برای حیوانات، بتن ریزی در ساختمان ها، در کارخانجات صنایع شیمیایی، صنعت نفت یا صنایع غذایی و غیره می توان اشاره کرد. در این مقاله، انواع مختلف توری پرسی، ویژگی ها و کاربردها، به طور مفصل شرح داده شد. به عنوان مثال یکی از ارزان ترین توری های پرسی، آن دسته ای هستند که جنس آهنی یا فولادی دارند. توجه داشته باشید که جنس مفتول به کار رفته در توری فلزی می تواند نشان گر کیفیت و استحکام توری باشد. بنابراین در صورتی که قیمت توری پرسی بسیار ارزان و پایین بود، اطمینان داشته باشید که مشکلی در مفتول آن وجود داشته است.

لیست قیمت محصولات توری پرسی (قیمت فروش)

این رشته‌ها به شکل الماس ساخته می‌شوند؛ از دیگر طرح آن شش ضلعی، مثلثی، مربع و .. آلومینیوم، مس و برنج فهرستی از این توری هستند که شامل برنز، فولاد ملایم، گالونیزه و فولاد ضدزنگ می‌شوند. ذکر این نکته ضرروی است که با توجه به نیاز مشتری و نوع سفارشات ابعاد مختلف قابل تولید و ارائه می باشد.

توری پرسی چیست؛ انواع آن