شرایط فروش فونیکس و ثبت نام فونیکس فروردین 1403 | kamapress

شرایط فروش فونیکس و ثبت نام فونیکس فروردین 1403 | kamapress

۶ – متقاضی طی ۴۸ ماه گذشته نزد شرکت‌های سایپا و ایران خودرو و طی ۲۴ ماه گذشته از سایر خودروسازان ثبت نام و صدور فاکتور لیست قیمت ایران خودرو اقساطی خودرو نداشته باشد. مصرف سوخت کم، صندوق عقب جادار، سواری نرم و فرمان پذیری خوب را باید از جمله مزایای این عضو از خانواده پژوها برشمرد و عدم ارتقای توان فنی این خودرو طی سالیان گذشته بزرگترین عیب آن است. عیبی که باعث شده است تا قیمت ۲۰۶ صندوقدار نسبت به مزایا و معایبی که دارد، قدری گران‌تر به نظر برسد.

  • فروش اقساطی کلوت اتوماتیک ویژه عید سعید فطر از فردا شنبه ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ آغاز خواهد شد.
  • اگرچه شرکت ایران خودرو فعلا هیچ برنامه‌ای برای فروش اقساطی خودرو ندارد، اما بسیاری از افراد برای خرید خودرو به دنبال روش‌های فروش اقساطی هستند.
  • پس با وجود چنین شرایطی، چری به جای آنکه از ایران برود، ترجیح داده تا با چراغ خاموش، به فعالیتش در کشورمان ادامه دهد؛ درست مانند کاری که دانگ‌فنگ درحال انجام آن است.
  • مدیران خودرو نام این برند جدید را فونیکس (Fownix) گذاشته که با کلمه Phoenix یا همان ققنوس افسانه‌ایی، تقریبا هم‌آوا بوده اما ظاهرا بدلایل بازاریابی، نحوه نوشتار انگلیسی آنرا تغییر داده است.

با این حال چیزی که از روش فروش اقساطی شرکت در سال های گذشته می توان استنباط کرد، تفاوت قیمت نقدی خودرو ها با نرخ فروش قسطی شان می باشد. این شرایط به احتمال زیاد در طرح فروش اقساطی ایران خودرو 1403 هم حاکم بوده و نرخ فروش اقساطی محصولات این شرکت با قیمت نقدی آن ها تفاوت داشته باشد. به عبارت دیگر، قیمت تمام شده محصولات در طرح فروش قسطی نسبت به نرخ فروش همان محصول در طرح فروش نقدی بالاتر خواهد بود. تعداد اقساط تعیین شده برای پرداخت مبلغ خرید خودرو هم تا حد زیادی بر این تفاوت قیمت نقش دارد. در حال کلی، هر چه تعداد قسط ها در طرح فروش اقساطی ایران خودرو بیش تر باشد، مبلغ هر قسط و در نتیجه قیمت تمام شده هم بالاتر خواهد رفت.

قیمت خودرو در بازار افغانستان؛ آرزوی مردم ایران!

بنابراین افرادی که شرایط لازم برای خرید نقدی محصولات این شرکت را نداشته باشند، می توانند با مراجعه به سامانه فروش اینترنتی ایران خودرو نسبت به مطالعه بخش نامه مربوطه و آگاهی از شرایط فروش اقساطی اقدام نمایند. فروش اقساطی ایران خودرو به احتمال زیاد در نیمه دوم سال ۱۴۰۳ آغاز شده و متقاضیان می توانند بدون نیاز به پرداخت تمام وجه، نسبت به دریافت اتومبیل از این شرکت اقدام نمایند. با توجه به وضعیت نابسامان بازار خودرو کشور و افزایش قابل توجه تقاضا نسبت به عرضه در سال های اخیر، نرخ بسیاری از محصولات شرکت ایران خودرو در بازار تا چندین برابر قیمت فروش کارخانه می رسید.

درباره فروش اقساطی ايران خودرو چه می­دانید؟

جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن ۵۴۷۸۷۸۰۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید. پژو پارس، پژو 405 SLX، پژو 206 تیپ 2 و تیپ 5، پژو 206 صندوقدار، پژو 207، سمند، دنا، دنا پلاس، دنا پلاس توربو، رانا و تارا. با نصب اپلیکیشن همراه مکانیک، یک دستیار متخصص خودرویی داشته باشید و از خدمات متنوع این شرکت بهره‌مند شوید.

شرایط فروش 10 خودرو اعلام شد (23 بهمن + قیمت

در واقع این افراد می خواهند بدانند که آیا قیمت خودرو در طرح فروش اقساطی ایران خودرو 1403 همان نرخ فروش کارخانه محاسبه می شود یا باید مبالغ بیش تری را جهت خرید این اتومبیل ها نسبت به خری نقدی بپردازند. در این رابطه باید بگوییم که فروش قسطی محصولات ایران خودرو را می توان در دو دسته کلی قرار داد. این موارد شامل فروش این خودروها توسط شرکت ایران خودرو و سایر شرکت های فعال در این حوزه می شوند. بدون شک شرایط فروش قسطی این محصولات توسط خود شرکت ایران خودرو با شرکت های دیگری که به صورت غیر رسمی فعالیت دارند، متفاوت است. به همین خاطر در ادامه لیست فروش اقساطی ایران خودرو را برای هر دو دسته بررسی کرده ایم. با وجود این، تحویل فوری یا چند ماهه محصولاتی که در قالب طرح فروش اقساطی عرضه می شوند، تا حد زیادی به ظرفیت تولید شرکت ایران خودرو و تعهدات باقی مانده این شرکت در طرح های فروش قبلی بستگی دارد.