قیمت همزن بوش اصل لیست قیمت تیر 1402 خانه بوش | سناپویان

ابزار همزن و خمیرزن را می توان به راحتی توسط دکمه، خارج و تعویض کرد. در پایان کار نیز دکمه را فشار داده و ابزار را درآورید و بشویید یا در ماشین ظرفشویی قرار دهید. فروشگاه لوازم خانگی بوش جرمنی چندین سال خرید لوازم خانگی بوش اصل آلمان را برای مشتریان آسان ساخته است. این همزن دارای 2 درجه تنظیم سرعت بوده که ویژگی اصلی آن قابلیت ” توربو “، برای کنترل بهتر عمل هم‌زدن می باشد. حتی با وجود اینکه قیمت محصولات میکسر بوش دائما در حال بروز رسانی و نوسان هستند می توان از نرخ روز هر محصولی آگاه شد. اما برای اطلاع دقیق از لیست قیمت روز انواع همزن های بوش می توانید با کادر مجرب خانه بوش تماس گرفته و سوالات خود را با مشاورین این بخش مطرح کنید.

همزن کاسه دار بوش مدل 36460 همزن کاسه دار bosch mfq36460

اگر از آن دسته افرادی هستید علاقه ی بسیاری به آشپزی و پختن کیک، شیرینی، نان و … دارید و با توجه به زمانبر بودن آماده کردن مواد اولیه و پخت آنها تنبلی می کنید. میتوانید از همزن دستی استفاده کنید که کار با آن بسیار آسان و سریع است. پیشنهاد ما به شما خرید همزن دستی بوش مدل Bosch hand mixer MFQ3010 است. قیمت همزن بوش یکی از دغدغه های مهم مشتریان به شمار می رود که با این اوضاع بد اقتصادی با نوسان قیمت همراه هستند. از طرفی نیز این نرخ تحت تاثیر موارد زیادی نظیر توان همزن دارد که همان قدرت چرخش تیغه های آن است.

  • ساخته شدن آن بر اساس استاندارد بوده و دارای دسته ای با طراحی آرگونومیک است.
  • انواع همزن برقی بوش با تنوع بسیار زیادی در طراحی و رنگ است و در مدل های کاسه دار و بدون کاسه می تواند مورد انتخاب شما قرار گیرد.
  • در پایان کار نیز دکمه را فشار داده و ابزار را درآورید و بشویید یا در ماشین ظرفشویی قرار دهید.
  • همزن برقی دستی بوش 500 وات مدل MFQ40304 تنها ساخته بوش در زمینه همزن های برقی دستی نیست.

با ثبت نام در خبرنامه ، اولین نفری باشید که از جدیدترین محصولات و فروش‌های ویژه ما مطلع می شوید. سیم دستگاه نیز قابلیت جمع شدن دور انتهای پایه دستگاه را داراست و به این ترتیب سیم براحتی جمع شده و فضای کمتری را اشغال میکند. وزن دستگاه حدود 1.4 کیلوگرم است که با این وزن سبک هم زدن بدون زحمت و خستگی دست را رقم زده است.

ماشین آشپزخانه بوش مدل MUM9YX5S12 ا Bosch MUM9YX5S12 Kitchen Machine

همچنین نوع مدل های همزن های این برند معتبر و حتی ابعاد آن ها با یکدیگر متفاوت هستند و قطعا این تمایز در قیمت ها بی تاثیر نیست. اما امروزه با توجه به روش های جدید خرید و فروش می توان به راحتی از لیست قیمت تمامی محصولات مطلع شد. همین الان 78 تا همزن برقی بوش با قیمت‌های مختلف فقط با یه کلیک در دسترس شماست! غرفه‌دارهای باسلام از شمال تا جنوب اینجا هستن تا بهترین تجربه خرید همزن برقی بوش رو برای شما فراهم کنن. همزن یکی از وسایل پرکاربرد در آشپزی است و همزن بوش یکی از بهترین دستگاه ها در میان این دستگاه ها می باشد. گاهی اوقات پیش می آید که تیغه همزن خراب می شود یا چرخ دنده های درون آن دچار مشکل می شوند.

ظرفیت مواد غذایی برای مخلوط کردن از نکات مهمی می باشد که باید به آن توجه شود . قیمت مناسب آن در کنار ویژگی ها و برتری های خاص ، همزن بوش را به کالایی مقرون به صرفه تر با عمر بالا نسبت به رقیبان خود تبدیل کرده است. از این رو شرکت بوش همزن دستی مدل خود را استاندارد و با دسته آرگونومیک طراحی نموده تا کاربر در استفاده طولانی مدت از آن دستش درد نگیرد. با bosch MFQ40304 می توان علاوه بر کار همزن نمودن مواد غذایی جهت تهیه خمیر نیز استفاده کرد.

همزن برقی MFQ4020

قیمت همزن بوش اصل لیست قیمت تیر 1402 خانه بوش | سناپویان