پلان کافه و رستوران پلان رستوران پلان رستوران و کافی شاپ پلان کافی شاپ | memarinavaz

پلان کافه و رستوران پلان رستوران پلان رستوران و کافی شاپ پلان کافی شاپ | memarinavaz این رستوران از عرض کمی برخوردار است بنابراین تمامی میزها در یک ستون قرار گرفته اند، اما بیشترین و بهترین استفاده ممکن را از فضای کرده اند. با توجه به موقعیت و نوع رستوران شما می توانید از پلان های مختلفی برای طراحی پلان رستوران و معماری آن استفاده نمایید. اما یکی از موارد مهمی که می توانید در طراحی پلان رستوران به آن توجه کنید این است که بخشی از رستوران خود را به استفاده از مناظر طبیعی اختصاص دهید. اگر رستوران شما وسط شهر است احتمالا گزینه زیادی برای استفاده از چنین فضاهایی ندارید اما با چند ترفند کوچک و ساده می توانید خودتان چنین فضاهای خلق کنید. طراح و مهندس معمار می تواند از آنچه در ذهن شما است استفاده نماید و معماری داخلی رستوران شما را آماده کند.

در نهایت، پلان طبقه به شما این امکان را می‌دهد تا تصور کنید که چگونه تمام جنبه‌های رستوران کوچکتان با هم هماهنگ می‌شوند. پلان های طبقات نیاز به کمی تحقیق و خلاقیت دارند – آنها باید بینش شما را برای رستوران کوچک شما با دسترسی به فضا متعادل کنند. اینکه مهمانان و کارمندان شما چگونه در رستوران کوچک شما حرکت خواهند کرد به اندازه محیط و تجربه مهم است. خوگر؛ پلتفرم آنلاین و تخصصی در حوزه مبلمان، دکوراسیون و ساختمان است که با هدف ایجاد راه حلی جامع و به روز در زمینه تولیدات و خدمات محتوایی و فروشگاهی راه اندازی شده است. نقش خوگر در زنجیره عرضه و تقاضای کالا و خدمات مبلمان، دکوراسیون، ساختمان و معماری به عنوان حلقه رابط بخش عرضه و تقاضا تعریف شده؛ نقشی که توسط خوگر بر بستر وب ارائه می گردد و بنابراین موجب افزایش بازدهی و ارتقا کارآمدی در این زنجیره خواهد شد.

ایده هایی برای معماران نسل جوان در بازی ماین کرافت

حتماً فضایی در پشت خانه برای مدیران خود در نظر بگیرید تا وظایف اداری را انجام دهند و کارکنان خود را طرح رستوران به استراحت بپردازند. تعیین یک منطقه برای کارکنان، رستوران کوچک شما را منظم نگه می‌دارد و در عین حال مکانی مشترک برای ارسال برنامه‌ها و اطلاعیه‌ها فراهم می‌کند. اجزای داخلی رستوران از دیگر مسائلی است که در طراحی و دیزاین رستوران باید به آن توجه نمود. این اجزا شامل پرده ها , نحوه چیدمان مبلمان و میزها , رومیزی ها , گلدان های گل و هر چیز دیگری است که شما برای زیباسازی فضای خود از آنها استفاده می کنید. این وسایل و تجهیزات به نوعی طرز تفکر شما و پیام رستوران شما را بیان می نماید. طراحی پلان رستوران پیش از انجام هر کاری برای طراحی داخلی باید به دقت انجام شود.

  • اگر بتوان در نقشه و پلان دستشویی را در نزدیکی آشپزخانه قرار داد، در اتصالات آب و لوله کشی صرفه جویی می شود.
  • رضایت مشتری از کیفیت غذاها و نیز حس خوب نسبت به فضای داخل رستوران باعث می شود که مشتری مجددا برای صرف غذا رستوران شما را انتخاب کند.
  • 2- رستوران “Aranya Kid’s” واقع در چین به مساحت 1000 متر مربع در سال 2018 توسط  گروه معماری “Wutopia Lab” طراحی و به اجرا رسیده است.
  • این شامل شناسایی مکان‌هایی است که سیستم‌های POS برای انجام کارآمد تراکنش‌ها و برقراری ارتباط با آشپزخانه وجود خواهند داشت.
  • حتی اگر سرویس فوری در خدمات رستوران و یا کافه نیست باز هم داشتن یک کانتر پذیرایی و صندلی های راحت، برای مشتری هنگام انتظار پشت پیشخوان ایده خوبی است.
  • به این شکل، می توانید با به کارگیری رنگ ها احساسات خود را نیز بیان کنید.

یک جریان بصری از خدمات ایجاد کنید تا مشتریان با نحوه عملکرد رستوران شما سردرگم نشوند. این شامل شناسایی مکان‌هایی است که سیستم‌های POS برای انجام کارآمد تراکنش‌ها و برقراری ارتباط با آشپزخانه وجود خواهند داشت. در نظر بگیرید که چگونه پلان طبقه برای موضوع و فضای رستوران کوچک شما کار می کند. زمانی که مشتری از فضا و طراحی رستوران شما خوشش آید رستوران شما را برای سپری کردن شب با روزی خاطره انگیز انتخاب می نماید.

دانلود پلان رستوران اروپایی

در طراحی معماری رستوران باید اصول اصلی و استانداردهای صنعت رستوران داری در نظر گرفته شود. نورپردازی رستوران علاوه بر اینکه برای ایجاد ایمنی و سهولت کار و رفت و آمد افراد ضروری است در زیباتر کردن فضای داخلی رستوران نیز نقش دارد. در معماری رستوران نورپردازی موضوعی کاملا علمی بوده و نیاز به دانش و مهارت دارد. کیفیت نورپردازی در راحتی مهمانان و موفقیت صاحبان رستوران ها بسیار موثر  است.

دانلود پلان رستوران