کتاب‌ های کمک درسی رشته فنی و حرفه‌ ای | ketabko

منابع شامل موارد عمومی و اختصاصی می شود که موارد عمومی برای تمامی رشته ها یکسان بوده و موارد اختصاصی نیز برای رشته های مختلف متفاوت می باشد که معرفی شد. اگر به دنبال منابع کمک آموزشی هستید نیز می توانید از کتابی که در این قسمت معرفی شده است، استفاده کنید و برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید. منابع دروس اختصاصی کنکور کاردانی فنی و حرفه ای رشته حسابداری به شرح زیر است.

  • تهیه کردن کتاب‌ها وابسته به نیاز شما است و بهتر است از یک مشاور کمک بگیرید.
  • حجم درسنامه مفصل بوده و برای دانش آموزان پایه و کنکوری کاربردی است.
  • برای گروه فنی و حرفه‌ای که طرفداران خاص خود را دارد، دسترسی به منابع کنکور کاردانی فنی و حرفه ای لازم است.
  • دسته اول که شرکت در کنکور زبان را به عنوان شانس دوم برای قبولی دانسته و در کنار این گروه آزمایشی در آزمون دیگری نیز شرکت کردند.
این کتاب آموزشی، از انتشارات چهارخونه است که با هدف افزایش مهارت یادگیری دانش آموزان در این درس منتشر شده است. کتاب آموزش شبکه چهارخونه از بخش تست‌های چهارگزینه‌ای تشکیل شده است. تست‌های به شکل طبقه بندی بوده که برای افزایش مهارت تست زنی دانش آموزان کاربردی است. «انتشارات قلم چی»، یکی از ناشران فعال و معتبر در زمینه‌ی چاپ کتب کنکور فنی بشمار می‌رود. از مجموعه کتاب های آزمون سراسری فنی و حرفه‌ای انتشارات قلم چی می‌توان به مجموعه کتاب های آبی فنی اشاره کرد. آن‌ها در درک مطالب دچار مشکلات اساسی هستند که این موضوع باید به صورت ریشه‌ای حل شود.

کنکور کامپیوتر ویژه هنرجویان فنی و حرفه ای و کار و دانش نویسنده سید سعید میرباقری

کتاب‌ های کمک درسی رشته فنی و حرفه‌ ای | ketabko

مهمترین فاکتوری که برای انتخاب یک کتاب کنکور فنی حرفه‌ای مناسب باید در نظر گرفت، “خود داوطلب” است! علی الخصوص در دروسی که تفهیمی هستند مانند درس مکانیک خودرو، حسابداری، کامپیوتر و الکترونیک. ممکن است کتابی برای یک داوطلب معجزه کند اما؛ برای داوطلب دیگر کاملاً بلا استفاده باشد و این به سطح توانایی‌های داوطلبان برمی‌گردد. در این بسته ی طلایی چهارجلد کتاب تخصصی و عمومی به همراه دو عدد پک DVD اموزشی تخصصی و عمومی که برای آموزش میباشد وجود دارد. کتاب درسنامه شبکه و نرم افزار اخوان، همان‌طور که از نام آن پیداست یک درسنامه کامل آموزشی است که مطالب کتاب دهم تا دوازدهم را آموزش می‌دهد.

سوالات تستی قرار گرفته در این منبع با مشخص کردن دام یا تله تستی، میزان یادگیری داوطلبان را محک می‌زند. وجود پاسخنامه تشریحی باعث می‌شود تا دانش آموزان بتوانند از دلیل رد یا تایید هر گزینه مطلع شوند. علاوه بر تست‌های مختلف، کتاب دارای بخش گفتار است که باعث یادگیری مطالب مهم درسی به زبان ساده می‌شود. اینجا می‌تونی با غرفه‌دارهایی از سرتاسر ایران صحبت کنی و مناسب ترین کتاب کمک درسی را پیدا کنی. راستی یادت نره نظرات بقیه کاربرها رو هم بخونی؛ حتما توی خرید کتاب کمک درسی خوب بهت کمک می‌کنه. هر کدام از این چهار مورد هزینه هایی دارد بعضی از مدارس از یک یا دو مورد این چهار موضوع کم می کنند که به دانش آموز لطمه خرید کتاب کمک درسی کنکور فنی و حرفه ای وارد می شود.

نظرات کاربران

مباحث مورد سوال در این آزمون از دروس عمومی، شایستگی پایه، شایستگی فنی و شایستگی غیر فنی مطرح می شوند. از دلایل اهمیت این کتاب ها می‌توان به مسئله کاهش زمان مطالعه، توضیح مفاهیم مهم درسی با بیانی ساده، استفاده از تکنیک‌های آموزشی منحصر‌به‌فرد و ارتقاء مهارت‌های تست‌زنی اشاره نمود. و اولین ناشر در زمینه ی فنی و حرفه ای انتشارات چهارخونه هستش .حالا شما میتونید این دو کتاب رو با سایر کتاب ها مقایسه کنید .

دوازدهم رشته تربیت بدنی