تور عمان️ لیست قیمت تورهای ارزان و لحظه آخری مسقط عمان️-عمان 777

شرکت در تور عمان به شما این امکان را می دهد تا تهیه وسیله حمل و نقل امن را بر عهده تور لیدرها قرار دهید و از این بابت دغدغه ای نداشته باشید. سرزمین فعلی عمان در طول تاریخ به نام‌های مختلفی نامیده شده‌است. مجان در زمانهای قدیم تر نام ایالتی در جنوب ایران بوده است که بعدها به آن مکران نیز گفته‌اند همین نام را به منطقه عمان فعلی نیز این نام ارتباط زیادی با صنعت کشتی سازی ومعادنمس«نحاس» در زبانسومریانداشته‌است. همچنین مدتی نام عمان «مزون» بوده‌است بخاطر وجود تعداد زیادی از چشمه‌های آب شیرین در این مناطق.

ویزا پس از 3ماه از اعتبار ساقط می شود و تنها برای یک بار ورود هوایی به عمان اعتبار خواهد داشت. مانند دیگر کشورهای حاشیه خلیج فارس، منبع اصلی درآمد این کشور نیز فروش نفت می باشد. اما عمان با دارا بودن سهمی کمتر در تولید و صادرات نفت، صنعت گردشگری را جایگزین آن کرده و با سرمایه گذاری در این بخش، و با ساخت هتل های بین المللی اینک درآمد چشمگیری را از این راه به دست آورده است.

تورهای عمان

معماری هتل ترکیبی از معماری سنتی عربی و مدرن میباشد و سراسر ساختمان هتل از لابی گرفته تا اتاق ‌ها همگی با لوازم لوکس و جذابی مزین شده است. هتل دابیلو مسقط تمام امکانات رفاهی و تفریحی را برای میهمانانش ارائه می کند. اگر اهل ورزش هستید می ‌توانید در اوقات فراغت به زمین تنیس بروید و کلی تجربیات جالب را کسب کنید. سالن ‌های اسپای هتل هم با انواع ماساژهای آسیایی میزبان شما هستند تا خستگی روح و جسمتان را به در کنند. اگر هم قصد دارید یک وعده غذای عربی خوشمزه و متفاوت را میل کنید می ‌توانید به یکی از رستوران ‌های هتل رفته و همزمان با میل غذا از دکوراسیون زیبای رستوران و موسیقی زنده عربی لذت ببرید.

بافت شهری مسقط با سایر شهرهای بزرگ عربی مانند دبی و ابوظبی متفاوت بوده و بیشتر حالت سنتی دارد؛ اما از نظر امکانات رفاهی، کیفیت هتل و مراکز تجاری و تفریحی توان بالایی در رقابت تور عمان دارد. وجود سواحل زیبا و تفریحات کویری در کنار آب و هوای معتدل در فصل بهار موجب شده است که هر ساله گردشگران زیادی به این شهر تاریخی سفر کنند. مسقط، پایتخت خوش منظره عمان، که بین کوه ‌ها و اقیانوس قرار گرفته است و با وجود‌ قلعه ‌های قدیمی و موزه‌ های جذاب، خانه اپرا و پارک ‌های پر از گل هر بیننده‌ ای را مجذوب و شیفته خود می ‌کند. اگر شما نیز قصد سفر به این شهر زیبا و اقامت در لوکس ترین و بهترین هتل های مسقط عمان را دارید، کافیستدر ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین هتل های عمان مسقط آشنا شوید. جایی که از نظر امکانات رفاهی چیزی کم از رقیب اصلی خود امارات نداشته و با سرعت بسیار زیادی نیز در حال ساخت امکانات رفاهی، هتل‌ها و مراکز تفریحی است.

  • ظاهر قلعه بسیار دیدنی است و می‌توانید با دیدن آن، به قدمت تاریخی و فرهنگی عمان پی ببرید.
  • همچنین افرادی که میتوانند در هنگام ورود ویزا دریافت کنند مطابق قوانین ،قبل از بحران کرونا.
  • جالب است بدانید که مهمانی‌های رسمی و سلطنتی زیادی توسط شاه عمان در این قصر برگزار می‌شود.

همچین ارزان ترین زمان سفر به عمان فصل تابستان است؛ چون در این فصل آب و هوا عمان بسیار گرم بوده و تعداد گردشگران و توریست ها نیز خیلی کم می شود. این بازار به عنوان یکی از قدیمی‌ترین بازارهای کشور عمان به‌شمار می‌رود. انواع لباس سنتی و صنایع دستی عمانی در این بازار به فروش می‌رسد. در این بازارها گردشگران فرصت مناسبی دارند تا با آداب و رسوم و فرهنگ بومی مردم کشور عمان آشنا شوند. کشور سلطان‌نشین عمان از همسایه‌های جنوبی ایران است که مانند بیشتر کشورهای عربی درآمد اصلی آن از طریق نفت تأمین می‌شود.

اطلاعات پروازهای ایران به عمان

برای افرادی که به هوای خنک و نم نم باران علاقه دارند بهترین زمان مسافرت به عمان فصل پاییز پیشنهاد می‌گردد. یکی از شرکت‌های هواپیمای ملی کشور عمان؛ عمان ایر است که به زبان عربی به الطیران العمانی مشهور می‌باشد. در ابتدای مارس ۲۰۱۰ عمان ایر به عنوان اولین شرکت هواپیمایی جهان؛ اینترنت وای فای و خدمات تلفن همراه در حین پرواز را به صورت همزمان به مسافران خود ارائه داد. عمان ایر توانست در سال ۲۰۱۱جایزه طلایی مربوط به خطوط پرواز را به نام خود ثبت کند. صلاله به دلیل دارا بودن آب و هوایی موسمی و بسیار مطبوع، تبدیل به استراحتگاهی خوش آب و هوا نه تنها برای خود عمانی ها، بلکه برای مردم کشورهای همسایه و توریستها نیز شده. این شهر با داشتن جاذبه های بسیار خود، حتی می تواند به عنوان تنها مقصد شما در عمان انتخاب شود زیرا زمان بسیاری لازم دارید تا از تمام جذابیت های این شهر دیدن کنید.

در عمان و به خصوص در مسقط، جاذبه‌های دیدنی بسیاری را خواهید یافت و همچنین اگر به ورزش‌ها و فعالیت‌های هیجان‌انگیز طبیعت‌گردی علاقه داشته باشید نیز، این کشور مقصد مناسبی برای شما خواهد بود. از آنجاییکه آب و هوای عمان گرم و خشک است، بهترین زمان سفر به این کشور از نظر آب و هوا فصل بهار و زمستان می باشد. در فصل بهار و زمستان تعداد گردشگران زیاد است به همین علت نرخ تورهای عمان هم افزایش خواهد داشت. این پروازها در روزهای مختلف هفته و توسط چند ایرلاین ایرانی (کیش ایر و آسمان و…) و چند ایرلاین عمانی (سلام ایر، ایر عربیا و عمان ایر) برگزار می ‌شوند.

تور عمان️ لیست قیمت تورهای ارزان و لحظه آخری مسقط عمان️-عمان 777

اگر قصد دارید به یکی از زیباترین کشورهای عربی سفر کنید، تور عمان و تور دبی را به شما توصیه می‌کنیم. در ابتدا پیشنهاد می کنیم خیلی درگیر این عبارت لحظه آخری را نخورید! لذا شما برای آگاهی از قیمت بلیط هواپیمایی عمان ایر یا دیگر ایرلاین ها در تاریخ های مختلف می توانید در قسمت جستجو آنلاین سایت قیمت پروازها در تاریخ های مختلف مشاهده سپس اقدام به رزرو و خرید بلیط مورد نظر خود فرمائید. اولین چیزی که از مسقط می توانید تهیه کنید و اصلی ترین سوغاتی آن به شمار می رود، مسقطی است. مسقطی اصالتا نوعی شیرینی عربی است که امروزه در بسیاری از شهرهای ایران نیز پیدا میشود، اما به هر حال شهر مسقط عمان مرکز این شیرینی خوشمزه و بی نظیر است. کندر این منطقه نیز بسیار طرفدار دارد و در بازارهای آن به وفور دیده می شود.

عمان کوچک که بر شبه جزیره عربستان واقع گردیده، از غرب به امارات متحده عربی و عربستان سعودی، از جنوب به یمن و از شمال به دریای عمان محدود شده است و سادگی و سخاوت را در عرضه آنچه که سحرانگیز و باشکوه خوانده می‌شود پیشه کرده است. این همان مسلک اسلام‌گونه‌ایست که چون جریانی لطیف بر پیکر آن نقش زده و باطن را بر ظاهر ارجحیت نهاده است. بندرگاه مارینا ال رودا مجموعه تفریحی جذاب در تور عمان است که با بازدید از آن می‌توانید تمامی ورزش‌های آبی هیجان‌انگیز مانند غواصی و ماهیگیری را تجربه کنید و در کنار آن طعم غذاهای دریایی مخصوص مسقط را در رستوران بی‌نظیر آن بچشید. اما اگر به دیدن قلعه ها و کاخ های تاریخی علاقمندید، باید بگوییم که هرچند بازدید از کاخ سلطان جایز نبود، اما شما میتوانید به طاقه؛ منطقه ای در 30 کیلومتری شهر صلاله بروید و از قلعۀ باستانی آنجا دیدن به عمل آورید. قول می دهیم از دیدن موزۀ جالبی که در آنجا وجود دارد و همچنین فروشگاه بزرگی از صنایع دستی و سوغاتی های مختلف عمانی، پشیمان نشوید. پرواز کیش – مسقط دو روز در هفته و توسط شرکت هواپیمایی کیش ایر به مقصد مسقط انجام می‌شود.

بد نیست بدانید که عمان در همسایگی ایران قرار دارد و به همین خاطر پرواز تهران به مسقط تنها حدود 2 ساعت یعنی 108 دقیقه به طول خواهد انجامید. همچنین این مساله باعث شده تا فاصله زمانی ما از عمان زیاد نباشد و دچار مشکلاتی مثل بی‌خوابی نشویم. معمولا هتل‌های باکیفیت مسقط در اوقات سیزن، رزرو شده هستند و این امکان وجود ندارد که پس از سفر به عمان و رسیدن به مقصد، اقدام به رزرو هتل کنید. از طرف دیگر برای رزرو نیاز به کارت‌های بانکی بین المللی خواهید داشت که متاسفانه در ایران وجود ندارند.