چطور یک اتاق فرار ترسناک طراحی کنیم؟ مراقب بیماران قلبی باشید! ویرگول-آل اسکیپ

با تیم خود وارد یک اتاق درب بسته می شوید و با یافتن سرنخ ها و حل معماهای طراحی شده و قابل دسترس در زمان مشخص (یک ساعت) و با کمک راهنمای اتاق خود را نجات می دهید و از اتاق خارج می شوید. اطلاعات دقیقی در خصوص تاریخچه اتاق فرار در شیراز در دسترس نیست، اما قطعا در شیراز اسکیپ روم های با کیفیتی وجود دارند و در عین حال، اتاق فرار های بی کیفیت نیز وجود دارند. تو سبک اسلشری هم انیگما ی بازی داره به اسم اتاق فرار روانی که بازم ترس در کنار معما هست.

اتاق فرار طاعون؛ مجموعه اسکیپ روم

چطور یک اتاق فرار ترسناک طراحی کنیم؟ مراقب بیماران قلبی باشید! ویرگول-آل اسکیپ

جستجوی طولانی مدت در سایت‌های مختلف برای پیدا کردن انواع اتاق فرار با سناریوهای گوناگون، کار راحتی نیست. به همین دلیل، تصمیم گرفتیم، ساعت‌ها جستجو و تحقیق کنیم و در نهایت به لیست جذابی دست پیدا کنیم. در ادامه به معرفی بهترین اتاق فرارهای شرق تهران، معرفی بهترین اتاق فرارهای غرب تهران، شمال و جنوب تهران می‌پردازیم. یکی از ترسناک ترین اتاق فرارهای آمریکا که در کالیفرنیا می توانید آن را تجربه کنید، Jack the Ripper می باشد. در محیطی بسیار وحشتناک باید بتوانید رمز و راز قتل های صورت گرفته را با حل معماهای شیطانی پیدا کنید. دست یافتن به پاسخ معما و رمزگشایی از قتل ها باعث میشود بتوانید هویت قاتل را کشف کنید و قطعا از رخ دادن جنایت های بعدی جلوگیری می کنید.

در این بازی مرگبار، باید از قوانین و مقررات از پیش تعیین شده پیروی کنید تا بتوانید بازی را با موفقیت به پایان برسانید. اگر برای تجربه ژانرهای وحشت، سیاسی و یا اکشن سر و دست می‌شکنید، باید بدانید که این اتاق فرار مختص شما طراحی شده است. این را به یاد داشته باشید که در صورت رخ دادن هر مسئله‌ای، بازگشت به لابی برای استراحت و نفس تازه کردن به‌هیچ‌وجه شرم‌آور نیست. برای اکثر مردم، فقط دانستن اینکه راهی برای خروج دارند، کافی است.

• سرنخ‌ها را جستجو کنید و معماها را در فضای ترسناک اتاق فرار حل کنید تا معما را مورد توجه قرار دهید. امید بر آن است تا در تمام مجموعه های اتاق فرار در ایران علی رغم توجه به میزان هیجان بازی به کیفیت، سناریو و فضاسازی اتاق فرار نیز توجه کافی صورت گیرد تا صرفاً شاهد رشد و افتتاح اتاق فرار با ژانر وحشتناک نباشیم. در حال حاضر اتاق فرار با ژانر دلهره آور، ترسناک و ژانر وحشت طرفداران و مخاطبانی بیش از سایر ژانرها در ایران به خود اختصاص داده است، که این امر خود متأثر از عوامل زیادی می باشد که از حوصله ی این نوشتار خارج است. مدت زمان اسکیپ روم های ترسناک در شهرک غرب از 70 تا 90 دقیقه متفاوت می باشد.

این اتاق فرار با دارا بودن ژانرهای ترسناک و جذاب، می‌تواند مراجعه کنندگان را به هیجان بالایی برساند. اتاق فرار یتیم خانه و پیچ اشتباهی، از محبوب‌ترین سناریوهایی است که می‌توانید تجربه کنید. برای رفتن به این اتاق فرار، باید حتما وقت قبلی بگیرید و به همراه دوستان‌تان در این مکان حضور پیدا کنید. بنا بر توصیفاتی که مجموعه اسکیپ روم از این اتاق فرار دارد، آرماگدون پیچیده‌ترین، شگفت‌انگیزترین و بزرگ‌ترین اتاق فراری است که این مجموعه طراحی است.

نکته برای رکورد زدن در اتاق فرار

چرا که سناریوی طراحی شده در اتاق فرار تنهایی، تلفیقی از ترس، اضطراب و حل معماهای پیچیده را برایتان تدارک دیده است. بنابراین دوستداران معما و چالش‌های ذهنی، باید انتظارات خود را کمی پایین بیاورند. اتاق فرارهای ترسناک بیشتر به تحریک احساسات مربوط می‌شوند تا ذهن و هوش. البته ممکن است گزینه‌هایی را پیدا کنید که تلفیق خوبی میان این دو به وجود آورده باشند.

فقط کافی است یک جست‌وجوی کوچک در اینترنت انجام دهید تا متوجه شوید اسکیپ روم ترسناک چقدر طرفدار دارد. اغلب نتایجی که بعد از جست‌وجوی عبارت “اتاق فرار” خواهید دید، ژانر یا تم ترسناک دارند. در پاسخ به شما باید بگوئیم، در انتخاب اتاق فرار در شیراز باید به ژانر، موقعیت مکانی، سناریو، تعداد تجربه بازی و … برای رزرو بازی اتاق فرار ترسناک بی گناه در جنوب تهران میتوانید از لینک زیر اقدام کنید. اگر شما نیز عاشق اتاق فرار باشید و بخواهید اطلاعاتی کسب کنید که اتاق فرار کجا خوبه؟ یا بهترین اتاق فرار در تهران کجاست! باید با ما همراه شوید تا لیست بهترین اتاق فرار در تهران را مرور کنیم.

شل گرفتن تا حد وحشت کامل مخرب است و فقط تجربه را از شما می‌گیرد. برای جلوگیری از آن، می‌توانید هر چند وقت یک بار به خود یادآوری کنید که این یک بازی با هدفی سرگرم کننده است و هیچ کس قصد آسیب رساندن به شما را ندارد. هدف اتاق فرارهای ترسناک اینه که شما هیجان زده شوید و از آن لذت ببرید نه اینکه اذیت شوید.

  • ظرفیت این اتاق بازی بین ۴ تا ۸ نفر بوده و مدت زمان بازی در آن ۶٠ دقیقه می‌باشد.
  • در این متن به نکاتی برای آشنایی و کنترل ترس در بازی اتاق فرار اشاره کردیم تا بتوانید ضمن کنترل حس ترس و هیجان خود، از این بازی لذت ببرید.
  • از طریق اینترنت چند خانه جنگلی را پیدا میکنید و در نهایت یکی از آنها که در دل جنگل هست را انتخاب می کنید, اسکیپ روم ترسناک تعجب میکنید از اینکه با حدود 120 رزرو هیچ کامنتی از افراد قبلی مشاهده نمیکنید ولی با این حال رزرو رو قطعی میکنید.
به همین خاطر داشتن کفش‌های راحتی و پوشیدن لباس‌های باز و راحت یک ضرورت محسوب می‌شود. از طرفی چون ممکن است کمی خاکی یا خونی شوید (خون مصنوعی البته!) بهتر است لباس‌های گران‌قیمت نپوشید. همچنین احتمال زیادی وجود دارد که تیم شما در مقطعی از هم جدا شود. مواقعی که تنها می‌شوید هم ممکن است بسته به تیپ شخصیتی شما، برایتان ترسناک و دلهره‌آور باشد. بخش یازده تیمارستان آبان محل نگهداری بیماران قاتل و با درجه خطر بالا است و به همین جهت همواره تحت مراقبت های ویژه ای قرار دارد و گزارش های روزانه از این بخش به مراکز امنیتی ارسال می شود.

شعبه‌های مختلف اسکیپ کیوب موجب شده است، تا درمعرفی بهترین اتاق فرارهای غرب تهراننیز، اسمی از این اتاق فرار هیجان انگیز باشد. در واقع لقب ترسناک ترین اتاق فرار تهران برای هر مجموعه ای میتونه جذاب باشه ولی اینکه اون بازی برای همه ترسناکه یا نه مهمه. اتاق‌ های فرار از بهترین تفریحات هیجان‌انگیز و معمایی محسوب می‌شوند که شروع جدی آن‌ها از ژاپن بوده است. در بازی‌های اتاق فرار شما به تنهایی یا همراه دوستان و تیم خود وارد یک اتاق با معما و داستانی مشخص می‌شوید و طی مدت زمانی مشخص، باید معمای بازی را حل کنید و در نهایت از اتاق، فرار کنید. البته این بازی‌ها اکثرا از طریق هوش و خلاقیت حل می‌شوند و نیازی به زور و توان فیزیکی ندارند. در این مطلب از بلاگ لست سکند قصد داریم تا بهترین و ترسناک ترین اتاق فرارهای تهران را به شما معرفی کنیم.