بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 30 میلیون کدام موارد هستند؟ مجله اسنپ مارکت

قبل از مطالعه نقاط ضعف و قوت هر دستگاه، باید بدانید که بدنه فلزی در کنار زیبایی خود، به راحتی آسیب می‌بیند. مجموعه‌از بهترین لپ تاپ‌های موجود در بازار با بالاترین بازدهی ممکن در دسته بندی لپ تاپ گیمینگ ایسوس قرار دارند. لپ تاپ تا ۳۰ میلیون تومان در گروه لپ تاپ اقتصادی قرار می‌گیرد اما می‌توانید یکی از مدل‌های لنوو IdeaPad 5 را با بدنه جذاب فلزی به خانه ببرید. یکی از گزینه‌های قابل توجه تا ۳۰ میلیون تومان لپ تاپ ایسوس ویووبوک X712 با نمایشگر غول پیکر ۱۷ اینچی است که در ادامه با آن آشنا می‌شویم. لپ‌تاپ اچ‌پی مدل 15-DW3158 Nia با ضخامت کمتر از 20 میلی‌متر وزنی حدود 1.7 کیلوگرم دارد که گزینه ایده آل برای جابجایی و حمل و نقل است. این مدل یکی از بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون تومان برند اچ‌پی است که پردازنده آن از محصولات شرکت اینتل است.

معرفی 10 سیستم گیمینگ ارزان؛ انتخاب کاربران از سر تا سر…

بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 30 میلیون کدام موارد هستند؟ مجله اسنپ مارکت از لحاظ ابعاد، این بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون درست مانند Surface 3 و 12.1 x 8.8 x 0.6 اینچ است. اگرچه این لپتاپ به کوچکی مک بوک M1 یا دل XPS 13 نیست اما به قدر کافی نازک هست تا به راحتی در کوله یا کیف جا بگیرد. به عبارتی می‌توان گفت این محصول هم‌اکنون یکی از برترین لپتاپ های موجود در بازار ایران در این محدوده قیمتی است. بله، شرکت دل هم‌اکنون یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های تولید لپ تاپ و کامپیوتر در جهان است و محصولات جذاب و توان‌مندی ارائه می‌دهد. لازم به ذکر است هم‌اکنون سری لپ تاپ های Omen این شرکت در لیست بهترین لپ تاپ های جهان برخی وب‌سایت‌های تکنولوژی حضور دارد.

بهترین لپ تاپ تا 45 میلیون

در آخرین به روز رسانی این مقاله دو لپ تاپ Gaming 3 به فهرست لپ تاپ‌ها اضافه شده است، هر دو دستگاه معرفی شده به راحتی می‌توانند بازی‌های روز دنیا را با کیفیت و تعداد فریم مناسب اجرا کنند. برای آشنایی کامل با این سری از لپ تاپ‌های لنوو مقاله “نقد و بررسی تخصصی لپ تاپ Gaming 3” را از دست ندهید. در میان مدل‌های معرفی شده در این راهنمای خرید، گزینه‌های متفاوتی از نظر نمایشگر وجود دارد.

  • این لپ تاپ به حافظه کش پردازنده ۸ مگابایتی مجهز شده است و می‌تواند عملیات نگهداری داده‌ها در حافظه موقت را خوب انجام دهد.
  • در راهنمای خرید لپ تاپ تا 30 میلیون تومان ابتدا به مواردی که باید در یک لپ تاپ در بازه قیمتی 20 تا 30 میلیون تومان مورد بررسی قرار بگیرد را توضیح می‌دهیم سپس بهترین مدل‌های لپ تاپ زیر 30 میلیون را معرفی می‌کنیم.
  • لنوو در این لپ تاپ از جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری هم استفاده کرده است و می‌توانیم به کارت خوان هم در آن اشاره کنیم.
  • لپ تاپ گیمینگ لنوو را می‌توانید با پورت‌ HDMI و شبکه هم دریافت کنید که برای اتصال مانیتور اکسترنال مناسب و قابلیت‌های شبکه بندی کارایی خواهند داشت.
  • فارغ از عدم وجود پورت تاندربوت3 در بخش پورت‌های این لپ تاپ، تقریبا هیچ نقصی دیگری در این بخش مشاهده نمی‌شود.

به دلیل پردازنده‌ی نسبتاً جدید آن، لپ تاپ Aspier 3 A315 به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ های بازار در این محدوده قیمتی شناخته می‌شود. پاسخ دقیق این سوال به لپ تاپی که شما برای خرید انتخاب کرده‌اید پیدا کردن بیشتر وابسته است. برای مثال لپ تاپ‌های گیمینگ که هم‌اکنون بالای 35 میلیون تومان قیمت دارند می‌توانند به راحتی کاربر را تا 6 یا 7 سال آینده همراهی کنند، اما محصولات ضعیف‌تر و ارزان‌تر طبیعتاً عمر مفید کمتری هم خواهند داشت. به عنوان یک قانون سرانگشتی می‌توان گفت اکثر محصولات الکترونیکی هوشمند حدود 5 سال عمر مفید دارند. این لپ تاپ Lenovo دارای پردازنده ی گرافیکی قدرتمند NVIDIA است که از حافظه ی اختصاصی گرافیکی با ظرفیت 4 نیز بهره میبرد.

لپ تاپ لنوو Gaming 3

در این لیست می توانید بهترین لپ تاپ های تا 30 میلیون را پیدا کنید. همانطور که ما همچنین بهترین ویژگی‌ها و مشخصات هر لپ تاپ را ذکر کرده ایم، تصمیم گیری برای شما بسیار آسان است. نظر خود را در خصوص لیست لپ تاپ زیر ۳۰ میلیون باما در میان بگذارید. Microsoft Surface Pro 8 محصول محبوب و دوست داشتنی مایکروسافت بوده است که از اصلی ترین ویژگی های آن میتوان به وزن 800 گرمی اش اشاره داشت. دل موفق شده است گزینه دیگری را در لیست ما از بهترین لپتاپ تا 30 تومن قرار دهد. این لپ تاپ از دل همچنین فضای ذخیره سازی و ظرفیت رم بسیار خوبی را ارائه می‌دهد.