طراحی ویلا باغ، طراحی ویلا مدرن، طراحی ویلا دوبلکس، طراحی ویلا ایرانی

ویلاهای ماسال از نظر سطح کیفی و داشتن امکانات متفاوتند و شما میتوانید با هر بودجه و مطابق با هر نیازی ویلای مورد نظر خود را در ماسال پیدا کنید. پول همیشه هست؛ چرا که خداوند بندگانش را فراموش نمی کند؛ اما برای این که آرامش و خونسردی تان را حفظ کنید، حتما قواعد طراحی دکوراسیون را فرا بگیرید و سپس اقدام به تغییر دکوراسیون ویلای تان کنید. طراحی به سبک اسپانیایی همیشه بر عناصر ضروری زندگی تاکید دارد. برای طراحی ویلا بایستی علاوه بر دانش، تجربه کافی نیز داشته باشید. اصول طراحی دکوراسیون نیز به همین صورت عمل می کند؛ به همین دلیل برای داشتن طراحی دکوراسیونی زیبا در ویلا ها بایستی حتما به اصول و قواعد پایبند و مسلط باشید. حتما دقت داشته باشید که پله ها جلوی نور را نگیرند، فضاهای اصلی را اشغال ننمایند و امکان دسترسی از پایین و بالای پله به قسمت های مختلف به راحتی موجود باشد.

طراحی نمای بیرون از ویلا با دکوراسیون داخلی آن تکمیل می شود. در این سبک می بینیم که در هر قسمت دو صندلی خاص تعبیه شده که هر کدام رنگ و مدل خاص خود را دارند و در زیر هر یک فرشی ابریشمی پهن است و البته سنگ مرمر سفید و یک لوستر کریستال سنگی آمبکا این فضا را تکمیل می کند. درست است که حیاط ویلاهای ساده هم مثل داخل ساختمان کوچک و ساده است، اما این دلیل نمی شود که برای حیاط هم طراحی های خاص آن را در نظر نگیریم.

پس از انتخاب سبک مورد نظر دکوراتور همه ی جزئیات چینش اشیا در منزل را از رنگ و جنس و طرح مبلمان تا کوچک ترین جزئیات دیگر طراحی می کند. استفاده از نقوش کنده کاری شده ، ظرافت خاصی به دیزاین داخلی بخشیده است . شرکت هوم سازان با سابقه کاری طولانی در امر بازسازی، ساخت و طراحی دکوراسیون داخلی در لواسان تمامی خدمات مربوط به دکوراسیون داخلی را ارائه می هد. چنانچه به یک طراح دکوراسیون داخلی در لواسان برای منزل یا ویلای خود نیاز دارید، شرکت هوم سازان با کیفیت ترین خدمات را در منطقه هوم سازان ارائه می دهد.

طراحی داخلی ویلا شمال

اگر شما از این شانس برخوردار هستید که ویلایی در یک منطقه کوهستانی نصیبتان شده است, طراحی داخلی ویلا دکوراسیون آن را فوق العاده شیک طراحی کنید. شرکت انبوه سازان آرش به مدیریت و سرمایه گذاری امین و آرش تقی پور دهکاء بیش از ۱۵ سال است که در حوزه ساخت و ساز شهرک های ویلایی در حوزه منطقه آزاد انزلی مشغول به فعالیت است. به طور کلی در شمال کشور بعضی از ویلاها به سبک کلاسیک ساخته شده اند و از نمای شیشه ای و نمای فلزی بهره مند هستند و برخی دیگر از ویلاها از سبک مدرن پیروی می کنند و از مصالح بتنی مقاوم در ساخت آن ها استفاده شده است. حضور پنجره بزرگ شیشه ای فضای اتاق را بزرگ نشان داده است. همینطور درخواست نقشه سه بعدی نیز می تواند هزینه ای را در بر داشته باشد. انتخاب رنگ بر اساس آنچه خلق و خوی شما را شاد تر کند و آرامش شما را افزایش دهد بهترین گزینه شماست پس در ادامه ی این مطلب در کنار ما باشید.

طراحی ویلا شمال

یکی دیگر از عوامل مهم و اساسی در طراحی ویلا توجه به نور پردازی مناسب در هنگام محوطه سازی و همچنین استفاده از نور مناسب در زمان طراحی و اجرای فضای سبز اطراف ویلا می باشد. ما در گروه معماری آد برای پیاده سازی و بکارگیری خلاقیت در طراحی ویلا مینیمال، از بهترین و ساده ترین راه ها برای دستیابی به طرح نهایی مدنظر شما استفاده کرده و همچنین با تلفیق فضاهای مختلف، فضایی با کاربری ایجاد می کنیم. در صورتی که آینهها را در جای درستی از ویلای دوبلکس قرار بدهید، نور زیادی در فضا منعکس خواهد شد. چگونه یک ویلای بی نظیر و زیبا داشته باشیم؟ اکثر المان های موجود در فضای زیر به رنگ سفید هستند و کنتراستی بی نظیر با بالشتک های سبزآبی پیدا کرده اند. مطابق با چشم اندازی که ویلای شما فراهم می کند می توانید از ایده هایی که در این بخش از سایت به شما معرفی می شوند الهام گرفته و دکوراسیونی بی نظیر در فضای درونی ویلای خود ایجاد نمائید.

هزینه چیدمان و دکوراسیون داخلی در لواسان چقدر است؟ اگر چه برخی از بحث ها در مورد اثرات سایه های خاص در رنگ ها وجود دارد، اما اکثر محققان، طراحان داخلی و متخصصان بازاری و سرشناس جهانی با نظرات او موافق بوده اند. در بسیاری از نقشههای طراحی ویلا مدرن، استخر در طبقه همکف قرار دارد تا به راحتی بتوان مصالح را در آن طبقه قرار داد. نوسازیهای مدرن میتواند یک ویلا را از صفر تا صد برای شما نو کند؛ و بازسازی ویلا نیز تمام عیوب و ایرادات آن را برطرف خواهد نمود و یک خانه جدید با متریال روز و زیبا در اختیارتان خواهد گذاشت.

طراحی داخلی ویلا

از طرفی زمان رفت و آمد افراد از طریق پله با توجه به این که چهار طرفه ویلا شیشه کار شده، از نظر بصری یک منظره پویا شکل می گیره. اولین و مهم ترین اصل در حرفه طراحی دکوراسیون داخلی ویلا ها، استفاده از سبک های ساده و شکیل می باشد. دیزاینر ها، از همان بدو ورود به این حرفه شروع به طراحی و اجرای دکوراسیون کرده اند. طراحی دیزاینر ها، حتی یک خطا ندارد. میتوانید به جای یک سالن بزرگ، از ۲ یا حتی ۳ سالن برای طراحی داخلی ویلا دوبلکس خود بهره ببرید. مورد آخر که در این بخش به آن اشاره میکنیم، نوع طراحی و کیفیت اجرا است، برای مثال اگر از طرحهای پیچیده استفاده کنید ممکن است معمار و طراح شما مجبور باشد از افراد متخصص تر کمک بگیرد که این شامل پرداخت هزینه ای جداگانه است.

دکوراسیون داخلی ویلا در نظر داشته باشید که همه ی این طراحی ها را بر پایه متراژ و مقدار فضای مورد نظر برای داخل و بیرون ویلا باید انجام داد، همینطور توجه به قوانین ساخت و ساز مربوط به منطقه و متریال های آن مکان نیز بسیار مهم می باشد. معمولا این ویلاها سقف بلندتری دارند و زمانی که مبلمان و اسباب و اثاثیه را داخل آن می چینید شلوغی و ازدحامی را مشاهده نمی کنید. البته در ویلاهای با بیش از دو طبقه طراحان آرین پاراکس توصیه میکنند از آسانسور استفاده کنید تا رفت و امد در طبقات به سهولت انجام شود.

طراحی داخلی ویلا کلاسیک طراحی پلان ویلا هم قسمت دیگری از صرفه جویی شما خواهد بود. با کاهش مدت زمان لازم برای نظافت هفتگی خانه خود، وقت اضافه خود را صرف کارهای دیگری بکنید، مثلا یک گوشه بنشینید و از خانه زیبای خود لذت ببرید. تنها با قرار دادن نورگیر سقف میتوانید حجم زیادی از نورپردازی را در محیط ویلای مدرن دوبلکس تامین کنید. چون طبقه آخر ویلا مدرن دوبلکس در ارتفاعات بالا قرار دارد و نور خورشید به اندازه کافی به این بخش میتابد، نیازی نیست که به طور جدی نگران نورپردازی در محیط داخلی ویلا باشید.

دکوراسیون داخلی ویلای دوبلکس

هنگام خرید مبلمان تلاش کنید تا مبلمانی را انتخاب کنید که ظاهر لوکس نداشته باشد و بیشتر از مدلهای قدیمی بهره گرفته باشد. و در نتیجه توصیه می کنیم که تا انتهای مقاله همراه ما باشید. از اینکه انتهای مقاله همراه ما بودید از شما صمیمانه سپاسگزاریم. استخر جزو جدایی ناپذیر از ویلاهای مدرن دوبلکس است. اگر به لیست راه پلههایی که برای یک ویلای مدرن دوبلکس ارائه کردهایم، نگاه کنید؛ متوجه خواهید شد که راه پله شیشهای در آن جایی ندارد. توجه داشته باشید که وید در ویلا مدرن همان راه پله نیست و نباید آن را با راه پله اشتباه بگیرید.

ویلاهای ماسال در چه سطحی هستند و چه امکاناتی دارند؟

با توجه به این توضیحات، به احتمال زیاد متوجه شدهاید که وید همان فضایی است که در میانه دو طبقه ویلا مدرن دوبلکس وجود دارد. در این صورت، همان طبقه از ویلا میبایست سونا و جکوزی هم داشته باشد. چون در واقع، برای ایدههای طراحی ویلا مدرن هیچ نیازی به متراژ بالا نیست و در همان متراژهای پایین هم میتوان به طراحی داخلی مدرن پرداخت. به طور معمول، راه پلههایی که در طراحی ویلا مدرن دوبلکس ساخته میشود، ساده هستند و فرمهای مختلفی را میتوان برای آنها در نظر گرفت. ویلاهای ماسال در چه سطحی هستند و چه امکاناتی دارند؟ در مورد رنگ های دکور داخلی ویلا چه چیزی ممکن است برای بعضی ها شگفت انگیز باشد، این واقعیت است که رنگ ها در محیط ما اثر قطعی بر روی احساسات و حالات ما دارند. علاوه بر قرار دادن نورگیر در سقف ویلای دوبلکس نیاز است تا از آینه هم برای بازتاب نور استفاده کنید.

این دسته از ویلاها در بین مردم بسیار محبوب بوده و از طرفداران بسیار زیادی برخوردارند. این دسته از ویلاها دارای دو طبقه میباشند که روی هم قرار گرفته و به وسیله پله ها به یکدیگر مرتبط و متصل میشوند. سرخرود به عنوان یک شهر خوش آب و هوای استان مازندران سالانه میزبان تعداد زیادی از گردشگران ایرانی می باشد. خرید ویلا شمال به استانهای دیگر شمالی یعنی گیلان و گلستان نیز اطلاق میشود که از این بین گیلان بیشتر مورد توجه است؛ چرا که سرسبزی و طراوت گیلان بسیار مثال زدنی است و از طرفی سبک زندگی و زیبایی مناطق شهری و روستایی این استان بسیار چشمنواز است.

تمامی مالکان ویلای دوبلکس میتوانند به پیاده سازی طراحی داخلی خانه مدرن بپردازند و نیازی نیست تا نگران متراژ کم بنای خود باشند. در خصوص طراحی وید در ویلا مدرن دوبلکس با یک کارشناس معماری داخلی در دفتر طراحی معماری مشورت کنید تا بتوانید به طور خاص و دلنشینی این فضای خاص را در بتن محیط ویلای خود پیاده سازی نمایید. بیشتر کارفرمایانی که اولین تجربه ویلا سازی خود را دارند، ترجیح میدهند کل پکیج مشاوره، طراحی و ساخت ویلا را به یک شرکت واگذار کنند; تا دغدغه کمتری هنگام ساخت داشته باشند. تعداد بسیار زیادی افراد فکر میکنند که اگر متراژ زمین ساخت ویلای مدرن آنها بیشتر باشد، به طور حتم میتوانند طراحی داخلی مدرن را داشته باشند و اگر متراژ زمین ساخت ویلای آنها کمتر باشد، قادر نخواهند بود تا ایدههای طراحی داخلی مدرن را پیاده سازی کنند. غیر از این مورد، افراد بسیار زیادی هستند که وید را با آتریوم اشتباه میگیرند و با پیاده سازی آن در ویلا دوبلکس، نتایج اشتباهی را در محیط دریافت خواهند کرد.

طراحی داخلی خانه ویلایی یک طبقه

اما منظور این نیست که طراح، خلاقیت خود را در نظر نگیرد و نظر خود را بازگو نکند، بلکه بهتر است ترکیبی از سلیقه مخاطبش به همراه دانش و اصول درست معماری را در روند طراحی در نظر بگیرد. یکی از معروف ترین سبک های طراحی داخلی ویلا که این روز ها به شدت در تمامی نقاط دنیا مورد استفاده قرار می گیرد و طرفداران زیادی هم دارد سبک کلاسیک معاصر است. میزان طول عمر طراحی ها را تعیین می کند؛ به همین دلیل، در مجموعه های برتر طراحی دکوراسیون با متریال مرغوب، طراحی صورت می گیرد. پلان ویلاهای این شهرک اکثرا به صورت لاکچری و اکازیون طراحی شده، به گونه ای که سالنهای پذیرایی آنها بسیار بزرگ بوده و به محوطه ی ویلا مشرف است. قهوه ای را برای اتاق هایی که خانواده را دور هم جمع می کند و دفاتر با مبلمان که گفتگو را تحریک و گرم می کند انتخاب کنید.

دکوراسیون داخلی ویلاهای شمال

طراحی صحیح و شکیل کاربری فضا را بهتر می کند. همچنین بسیاری از زمینها هستند که در حوزه زمینهای زراعتی و کشاورزی قرار گرفته و کاربری ساخت مسکن را ندارند. در طراحی دکوراسیون داخلی ویلا استفاده از نور محیط بیشترین کارایی را دارد. ویلا دوبلکس آن دسته از ویلا هایی است که بیشترین طرح و ساخت نقشه ویلا در شمال را به خود اختصاص داده و در دو طبقه ساخته می شود. استفاده از الگوهای عمودی در گلدان های تزئینی نیز دیده می شود . از جمله بهترین و جذابترین فاکتورهای دکوراسیون سرویس بهداشتی به شمار میروند در کنار متریال های نوینی از جمله ترموود سرامیک های اسلب همراه با نور پردازی های جذاب و باشکوه. اصل دیگری که در طراحی دکوراسیون بیرونی رعایت آن الزامی است؛ استفاده از تجهیزات نوری مناسب می باشد.