طراحی معماری و صنعتی داخلی فست فود و رستوران

دیوار های سفید آشپزخانه از دلگیری فضا کم کردن. چونکه در کابینت چوبی خبری از وکیوم کردن روکش PVC برروی مغزی ام دی اف نیست و طرح ها با دست اجرا میشه و روی اون ها روکشی به کار نمیره. در حالیکه کابینت روکش چوب طبق اون چیزی که در همین مطلب گفتیم، مغزی از جنس ام دی اف داره. در مورد جزیره و اپن شکسته قبلا هم صحبت کردیم که با وجود خلاقیت زیبا و خوبی که داره، فضای مفید روی اپن رو کم میکنه. اگر از نعمت پنجره های بزرگی که رو به خیابانی زیبا و پر از درخت باز می شوند در فضای رستوران بهره مند هستید پس آن را از دست ندهید.

اما در این مطلب و این بخش، این مدل آخرین مدل کابینت آشپزخانه ممبران سفید است! اما خیلی وقت ها کابینت سازی که باهاش مذاکره میکنین از این افراد متخصص داره و برای شما طراحی رو با هزینه مناسبی انجام میده. کابینت های چوبی به خصوص در کشورهایی که جنگل زیادی دارند تنوع فراوانی داره. در این بخش میخواهیم نقاط قوت و ضعف کابینت چوبی رو باهم ببینیم و بررسی کنیم. اما دونستن نقاط قوت و ضعف این متریال گران قیمت خالی از لطف نیست. علاوه بر این انتخاب یک متخصص ماهر، با تجربه و منصف می تواند در تمام مراحل اجرایی به کاهش هزینه های طراحی داخلی رستوران شما کمک زیادی کند. نکاتی که در ادامه به آنها میپردازیم به شما در داشتن یک رستوران منحصر به فرد کمک میکند. سبک طراحی کابینت ها هم به صورت کلاسیک است که هماهنگی کاملی با رنگ اون داره. البته به دلیل نور کم فضا زیبایی طراحی اون زیاد به چشم نمیاد.

طراحی داخلی رستوران لوکس

در این مدل میتونین نمونه ای از معرق کاری های موجود در کابینت های آشپزخانه ممبران که توسط دستگاه CNC بوجود میاد رو ببینین. مزیتی که دلیل اصلی محبوبیت این کابینت به حساب میاد. همونطور که در قسمت معایب گفتیم، یکی از معایب کابینتهای هایگلاس، لکه پذیری و خش پذیریِ زیاد هایگلاس هست. این کابینت های آشپزخانه دارای طراحی و ساخت پیچیده تری نسبت به کابینت های هایگلاس و ام دی اف هستند. عکس زیر نیز کابینت آشپزخانه هایگلاس سفید که با ام دی اف ترکیب شده رو نشون میده. در مورد خود کابینت ها هم بخوایم نکته مثبتی بگیم، باید به کابینت های متعدد اون اشاره کنیم که نیاز شما به فضا رو برطرف میکنه! توصیه میکنیم برای دانستن دقیق در مورد کابینت ام دی اف حتما اون مطلب رو مطالعه کنین.

دکوراسیون داخلی رستوران کافی شاپ

شایان ذکر است تنوع منوی غذایی و ظرفیت پخت دو رکن اصلی طراحی و چیدمان به حساب می آیند. اما همون طور که گفتیم، به دلیل گرانی خیلی زیاد چوب، همه افراد نمیتونن از کابینت چوب استفاده کنن. رستوران ارکیده آرژانتین یکی از بهترین رستوران های تهران است که میتوانید خوشمزهترین غذاها را در تازهترین انواع آن نوش جان کنید. می توانید (به مدت 8 روز در ماه نوامبر) کتاب های ترکی و خارجی مورد علاقه خود را در غرفه های آن پیدا و خریداری کنید. اگر چه این روش چیدمان، تناسبی با مصرف انرژی کارآمد ندارد، اما این امکان را فراهم می کند که سیب زمینی سرخ کرده منجمد شده و یا نوار مرغ به طور مستقیم از فریزر به سرخ کن صنعتی منتقل شود، حتی بدون اینکه کارمند شما قدم از جای خود بردارد! باقالی پلو با ماهیچه و کبابهای شرفالاسلامی حرف ندارد و اگر یکبار آن را امتحان کنید، مشتری وفادار آن خواهید شد.

ولی بهتر است بدانید میتوان تنها با ایجاد تغییراتی جزئی و سریع تجربهای بهتر را برای مشتریان خود رقم زد، به طوری که تا مدتها در ذهن آنان باقی بماند. جایگاه بتنی تماشاچیان خود به عنوان فونداسیون سازههای خرپایی پشتی عمل میکند. به جز برج های اصلی، 14 برج فرعی نیز روی دیواره های قلعه برای وصل کردن سه برج اصلی کنار هم قرار گرفته اند. این ترکیب رنگی کاملا قابلیت کسل کردن ما رو داره! این دو مورد مزیت اصلی کابینت ممبران هستن.

همچنین در این رستوران بین فضاهای رسمی و غیر رسمی تعادل خوبی برقرار شده است. این طراحی باید مانند آهنربا عمل کند و مشتریان را به سمت خود بکشاند و به آنها وعده تجربهای بینظیر و فراموشنشدنی را بدهد. اگر بخواهیم ساختاری به موضوع نگاه کنیم، همه این موارد که به اهمیت آنها اشاره شد، قصه سخت افزار فست فود یا رستوران بودند. اگر رستوران شما این امکان را دارد که بتوانید فضایی سبز بیرون از رستوران ایجاد کنید، حتماً این کار را انجام دهید.

دیزاین رستوران بسیار جذاب و دیدنی است و بشقابها و میزها با نقاشیهای زیبای سبک ایرانی تزیین شدهاند. طراحان رستوران بایستی برای ایجاد یک ایده ی جذاب و خلاقانه در زمان طراحی داخلی رستوران، قطعات را در کنار همدیگر بچینند. سقف بلند، دوبلکس بودن فضا، هدف صاحب رستوران از ایجاد یک فضای گرم، آرامش بخش و در کنار آن مدرن و شیک، باعث شد تا انتخاب ما برای طراحی این رستوران، سبک لافت باشد. برای این منظور میتوان از فضای بام نیز بهره گرفت و با طراحی و اجرای روف گاردن در محیط رستوران، آن را به یک فضای دلنشین تبدیل کرد. توجه به راحتی مشتریان نکته بسیار حائز اهمیتی است که موجب تبدیل آنها به مشتریان ثابت کافه رستوران میشود. یک کابینت چوبی با صفحه کابینت کورین که حس طبیعت رو در شما ایجاد میکنه.

طراحی داخلی رستوران کلاسیک

همه ما بارها شاهد این بودیم که هنگامی رستوران یا فستفود جدیدی در یک منطقه باز میشود آنها وفاداری خود را فراموش کرده و بهسمت طراحی داخلی فست فود جدید حرکت میکنند. به راحتی می توان آنقدر درگیر انتخاب رنگ مناسب برای دیوارها و بهترین نورپردازی شد که صندلی خود را فراموش کرد. کابینت ممبران رو میشه در سبکهای کلاسیک، نئوکلاسیک و مدرن اجرا کرد. از طرفی کابینت ممبران سفید براق هم طرفداران زیادی داره، و در صورتی که توسط یک کابینت ساز حرفه ای اجرا بشه، مثل ستاره ای در منزل شما میدرخشه. قهوه ای همیشه در خانه های ایرانی پرطرفدار بوده و هنوز هم پرطرفدار ترین رنگ در کابینت و دکوراسیون داخلی منزل به حساب میاد. امیدواریم شما از آن دسته رستوران هایی نباشید که در دوران کرونا ضرر دیده اند و توانسته باشید با غذای بیرونبر قلمرو خدماتتان را تا منزل مشتری گسترش داده باشید.

مدلی که توسط کابینت ساز های داخلی ساخته شده و واقعا طراحی مناسب و خوبی داره. آشپزخانه صنعتی که به خوبی طراحی شده باشد به کارمندان اجازه می دهد بدون برخورد با یکدیگر رفت و آمد کنند. این تصویر کابینت های تمام مشکی داره که در کنار دیوار های سفید، تشکیل ترکیب سفید مشکی داده است. در کنار کابینت های کلاسیک و دیوار های زرد رنگ بسیار هماهنگ و جذاب به نظر میاد. در کل با اینکه طرح بالا کمی شلوغ به نظر میاد اما زیبا و چشم نوازه. دستگیره های برنزی که دارای طرح بسیار قوی و زیبا و لاکچری هستن. کابینت های آشپزخانه ایرانی که با متریال ممبران درست میشن، پرکارتر از نمونه های خارجی هستن.

طراحی دکوراسیون داخلی کافه رستوران

مدول اصلی یک پوسته چادری مربع شکل به ضلع ۳۹٫۴مترمی باشد. برخلاف کابینت های ممبران و های گلاس که رنگ سفید در اون ها از پرکاربرد ترین و پرطرفدار ترین رنگ ها به حساب میاد، در کابینت ام دی اف رنگ سفید طرفدار زیادی نداره! این کابینت بسیار زیباست و همونطور که قبلا هم بارها گفتیم، بسیار گران است. برای حل این مشکل، انواع جدیدتری از هایگلاس در بازار اومدن که نسبت به هایگلاسهای قبلی، وضعیت بهتری در زمینه خش پذیری دارن. یکی از نکات جالب درباره این مسجد این است که دارای شش مناره است. کابینت ممبران سفید یکی از پرطرفدار ها در بین کابینت های آشپزخانه است. خوبه بدونید که در بین کابینت های ممبران، رنگ سفید از محبوبیت خاصی برخورداره. در برخی مواقع مالک تنها می خواهد که دکوراسیون فضای بیرون رستوران خود را با آلاچیق و آلاچیق چوبی و سایبان های چوبی دکور کند. خلاق باشید و از عناصر متمایز منطقه خود در دکوراسیون داخلی رستوران بهره ببرید.

همونطور که میبینید کار بسیار مدرن و خاص و االبته با کیفیت است. چوب متریالی طبیعی و بسیار زیباست که کیفیت بسیار بالایی هم داره. نه تنها متریال ها نظیر چوب و فلز(که مبلمان از آن ساخته می شوند) باید کیفیت خوبی داشته باشد بلکه پارچه و روکش آن ها نیز باید باکیفیت باشد تا مطمئن شوید با رشد کسب و کارتان آن ها همچنان سالم و دست نخورده خواهند ماند. طراحی و ساخت سازه: بخش دیگری از سازههای پارچه ای، عناصری هستند که وظیفهٔ انتقال بار غشا به فنداسیون و سپس زمین را برعهده دارند.

اصول طراحی داخلی رستوران

تصویر زیر یک کابینت نئوپان ملامینه با روکش طرح چوب هست که ظاهر زیبایی داره. ترکیب سفید با قهوه ای روشن از اون ترکیب های رنگیه که میتونیم سال ها کنار خودمون داشته باشیمش و خسته نشیم! ترکیب رنگی انتخاب شده برای اون هم کاملا درست و مناسب بوده. البته همون طوری که قبلا هم بار ها تاکید کردیم، برای اینکه این طرح ها مناسب دربیاد باید حتما از یک کابینت ساز کاملا حرفه ای کمک بگیرین. در تصویر بالا انتخاب کاشی های بین کابینت هم به زیبایی کار کمک زیادی کرده.

اگر به دنبال یک هیجان قرمز هستید این مدل کابینت های گلاس قرمز رو ببینین. در طراحی آشپزخانههای صنعتی با کانسپ جزیره به این موارد توجه میشود. این درحالیست که در سبک مدرن رنگ سفید، مشکی و در برخی موارد رنگ های زنده تر به کار می رود. در قرار دادن میز و صندلی همواره دقت کنید که نسبت آنها به فضای شما رعایت شود و باعث نشوید عبور و رفتوآمد مختل شود. سعی کنید طراحی رستوران ایتالیایی را به گونهای انجام دهید تا هیچ گوشه و کنج و کریدوری وجود نداشته باشد در عین حال همه چیز نیز در معرض دید باشد. به همین دلیل سلام ساختمان همیشه به کابینت سازهای خودش پیشنهاد میده تا برای یونیت کابینت ام دی اف، در بخش سینک ظرفشویی (یا هر جایی که در معرض آب است)، از متریال پی وی سی (PVC) استفاده کنن، تا خیال شما از بابت آسیب پذیری ام دی اف در معرض آب راحت باشه.

یک طرح ساده که با سلیقه خیلی ها جور در میاد. در این کابینت ها بخشی از بدنه به گونه ای طراحی میشه که بتونیم از اون به عنوان طراحی داخلی رستوران چوجی دستگیره استفاده کنیم. اما کابینت ام دی افِ پرطرفدار هم، مزایا و معایب مخصوص به خودش رو داره که در ادامه باهم اون ها رو میبینیم. یک موردی که واقعا حس خوبی به ما منتقل میکنه، طرح چوب کف آشپزخانه است. در واقع کابینت های روکش چوب، ام دی اف هایی هستند که با چوب روکش شده اند. کابینت ام دی اف شبیه کابینت ملامینه هست که در انتهای مقاله به شما معرفی میکنیم، زیرا روکش روی ورق سازنده هر دوی این کابینتها از جنس ملامینه هست، اما مغزی (قسمت پایه کابینت در زیر روکش)، در کابینت ام دی اف از نوع ورق ام دی اف و در کابینت ملامینه از نوع ورق نئوپان هست.

معمولا در آشپزخانه های ایرانی از رنگ قهوه ای روشن بیشتر از قهوه ای تیره استفاده میشه. همچنین از این رنگ کمتر در آشپزخانه های کوچک استفاده میشه چون فضا رو کوچکتر از واقعیت نشون میده! همونطور که قبلا هم گفتیم، رنگ سفید و متریال های گلاس برای آشپزخانه های کوچک انتخابی مناسب است. کفپوش نباید به صورتی باشد که باعث لغزندگی و افتادن افراد شود. کابینت های متعدد باعث میشه که شما دغدغه ای از بابت قراردادن وسایل خودتون در کابینت ها نداشته باشین و خیالتون راحت و جمع باشه. یک کابینت آشپزخانه کوچک و جمع و جور که ترکیب رنگ زیبا و محبوبی داره! از این گذشته، جمع زیادی از بازنشستگان سلیقه و انتظارات متفاوتی نسبت به جوانان دارند. البته باید توجه داشت که همیشه نظر و سلیقه مشتری در اولویت هست و هنر دکوراتور به اینه که کاری رو اجرا کنه که بیشترین شباهت رو با ایدهای که در ذهن مشتری هست داشته باشه.

طراحی داخلی رستوران کوچک