بازسازی طلا فروشی و دکوراسیون طلا فروشی و طراحی طلا فروشی

نور پردازی سبب جذب مشتری بیشتری میشود و محصولتان را هم طراحی و دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی زیباتر جلوه میدهد. این شرکت با بهره گیری از بهترین متد ها و تجهیزات روز دنیا اقدام به زیباتر کردن و بهتر کردن فضای طلا فروشی ها دارد و ویترین طلا فروشی بخشی است که در نظر مشتری بسیار مهم است و مشتری می تواند کالاهای مورد نیاز خود را از ویترین مشاهده کند. مرتب کردن و تمیز کاری برای شما لذت بخش تر خواهد شد. 1) طراحی داخلی طلا فروشی بخش مهم و قابل اهمیت دارد. مهمترین بخشی که در طراحی داخلی رستوران باید توجه ویژهای به آن کرد؛ انتخاب مبلمان، میز و صندلی مناسب برای رستوران است. نیمکت یا صندلی به جهت انتظار مشتری و صندلی پشت میز پیشخوان به جهت راحت بودن مشتری حین خرید یکی دیگر از مواردی است که شامل دکوراسیون طلافروشی می شود.

طراحی داخلی طلا فروشی

به طور کلی طراحی سقف مغازه و قفسه بندی ها و نورپردازی مناسب حتی کفپوش و کاغذ دیواری و ویترین و چیدمان وسایل همه شامل طراحی داخلی مغازه می شود، توصیه می شود ابتدا وسایل و تجهیزات مورد نیاز را برای مغازه خود فراهم کنید. همانطور که در پستهای قبل اشاره کردیم کف چین ویترین طلافروشی شامل مانکن های بزرگ٫ مانکن های کوچک یا پایه نیمست٫ قاب سرویس٫ دسته پایه النگو٫ استند دستبند٫ سینی انگشتری٫ مانکن گردنبند تمامی آلمان های تبلیغاتی و مواردی که به جهت چشمگیر بودن ویترین استفاده می شوند مثل سنگ های درخشان زینتی و … استفاده از رنگ های گرم و سرد در دکوراسیون طلا فروشی. ارتفاع آن نیز می بایست از سطح کف مغازه بالاتر باشد و یک اختلاف ارتفاعی با جایگاه مشتری داشته باشد؛ این مساله باعث ایجاد تسلط بیشتر فروشنده نسبت به محیط می گردد.

جدیدترین دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی

هر مکان و فضایی نیازمند طراحی و دکوراسیون منحصر به خود می باشد؛ اما نکته مهم هم ترازی این طراحیها با دکوراسیونهای موفق می باشد. در طراحی ویترین طلا فروشی میتوان از چوب برای ایجاد فضایی گرم و صمیمی و در عین حال با جذابیت خاص استفاده کرد. براساس این که امکان بهره مندی از روکش MDF بسیار گسترده است، می توان از آن ها در رنگ ها و طرح های متنوع استفاده کرد یا به عبارت دیگر تنوع رنگ و همچنین طرحهای موجود در این متریال بسیار گسترده است.

طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلافروشی با سنگ

شاید زرق و برق سبک کلاسیک، دقیقا مناسب طراحی داخلی طلافروشی باشد، اما نباید فراموش کرد که اگر زرق و برق دکوراسیون یک فروشگاه، بیش از حد باشد، اجناس آن دیگر و آن طور که باید به چشم نخواهند آمد. معمولا اگر به طراحی داخلی جواهر فروشی ها نگاه کنید، متوجه می شوید که رنگ های خاصی را برای این کار در نظر می گیرند. در مجموعه های بزرگ تر نیز باید منابع نوری به گونه ای نصب شوند که سایه ایجاد نکنند و یا نور آن ها به صورت مستقیم با چشم افراد برخورد نکند. درب یک فضای تجاری باید نمایانگر تجارتی باشد که در داخل فضا صورت می گیرد که در مورد طلا فروشی باید نمایاگر ظرافت، تجمل و لوکس بودن باشد. ویترین جلوی درب ورودی باید از داخل مغازه نیز دید داشته باشد پس هیچگاه ویترین را به طور کامل کور نکنید. شما باید گاوصندوق طلافروشی را در بخش مناسبی قرار دهید و آن را به زیبایی پوشش دهید تا هم گاوصندوق پوشانده شده و هم نمای بدی را ایجاد نکند.

طراحی نمای این پروژه با الهام گیری از سبک آمریکایی 1950 صورت گرفته است و درخشش فضای داخل را به شکل وسوسه کننده ای به رخ می کشد. نمای بیرونی جواهر فروشی : توجه به نمای بیرونی یک فروشگاه جواهر فروشی اولین قدم در جذب مشتری به داخل فروشگاه می باشد. بنابراین، در اولین قدم باید با طراحی دکوراسیون مغازه، جهت حرکت مشتریان خود را تعیین کنید و آن طور که می خواهید آن ها را هدایت کنید. البته باید توجه کنید که استفاده از شیشه ها و نورهای رنگی به هیچ وجه در ویترین شما پیشنهاد نمی شود چرا که باعث خطای دید مشتری می شوند و انتظارات او را نسبت به کالای مورد انتخابشان تغییر می دهند و این می تواند باعث بی علاقگی مشتری به خرید کردن از شما شود. لذا این مهم باعث آن گردیده تا مغازه داران و کسبه به خصوص صنف زرگران نیز به فکر هزینه کردن برای مغازه خود نمایند.

علت این موضوع نیز مخاطب هایی ست که به مغازه های طلا و جواهر فروشی رفت و آمد دارند که بیشتر خانم ها می باشند. نور های دیواری، چراغ های دیوارکوب، لامپ های پایه دار زمینی، آویزها، چراغ های پله ای و لوستر ها را در نظر بگیرید. در طلای دست دوم، این قسمت ها در مقایسه با بخش های دیگر کمتر براق اند و به خاطر استفاده هایی که از طلا شده، خش هایی هم در این بخش ها دیده می شود. تکه های جادویی خود را با سایه های زیبای چشم، رژ لب ها، ریمل مژه و ریمل رنگ کنید. با توجه به این موضوع میتوانید طراحی دکوراسیون داخلی خود را با توجه به استانداردهای روز دنیا، نوع کسب و کار، نوع مشتریان و طبقهی اجتماعی آنها هماهنگ کنید. برای طراحی کانتر و استندهای فروش کالا در پروژه طلافروشی زمانی، گروه طراحی داخلی شیپ تصمیم به استفاده از چوب ام دی اف از جنس روکش چوب را گرفت تا بدین وسیله از گرمای رنگ چوب برای رسیدن به محیط گرم و دلپذیر استفاده شود.

طراحی داخلی جواهر فروشی

اگر زمانی تصمیم گرفتید که برای خرید کردن از این طلافروشیها به تهران سفر کنید میتوانید برای دیدن تعرفه اجاره آپارتمان مبله و رزرو آن به سایت پینورست سر بزنید. طراحی دکوراسیون مغازه لوازم آرایشی گروه پایا دکور , طراح و مجری تخصصی خدمات طراحی دکوراسیون مغازه لوازم آرایشی در تهران و کرج با سالها سابقه اجرایی موفق و درخشان.اگر در فکر باز کردن یک مغازه لوازم آرایشی هستید باید علاوه بر توجه به موقعیت مکانی (در جاهای پر رفت و آمد و دسترسی آسان که به راحتی جای پارک داشته باشد) به دکوراسیون آن نیز اهمیت خاصی بدهید. سیم، دانه، الماس، پلاتین به شما کمک می کند لوازم جانبی پر زرق و برق داشته باشید. آویزهای گوی شکل یا حباب های شیشه ای از مواردی هستند که می توانند در این رابطه به شما کمک کنند.

طراحی دکوراسیون داخلی طلا فروشی

در این قسمت کوشیده ایم با بررسی پروژه های طراحی انجام شده برای فروشگاه ها. یکی از نکات مهم طراحی،” مفهوم” است، ویترین یک مغازه باید به شکلی گویا و قابل فهم، مفهوم و شعار اصلی فروشگاه را به نمایش بگذارد، برای نشان دادن این مفهوم و هدف اصلی همیشه نیازی نیست به طور مستقیم، محصول مورد نظر را در ویترین مغازه قرار دهیم، گاهی با اشکال مترادف و مشابه محصول نیز می توان به شکلی زیرکانه به معرفی و تبلیغ پرداخت.

۵- استفاده از ویترین هایی با نورهای تارگت ( هدفدار) به معرفی اختصاصی محصولات کمک شایانی می کند . ما در این مطلب بهترین طلافروشی ها و جواهر فروشی های تهران را با ویژگیهایشان بهتان معرفی میکنیم تا پروسه خرید آن برایتان راحتتر بشود. این نکته در برخی از مکان ها مانند نمایشگاه ها، فروشگاه های پوشاک، فرش فروشی ها و … بهتره این موضوع رو با بررسی چندتا عکس و تقسیم دکورها به چند دسته بندی مجزا، مورد بررسی قرار بدیم. توجه به نوع بسته بندی محصول، نقش بسیار مهمی در فروش آن دارد. رنگ ها در این سبک بسیار مهم هستند.

دکوراسیون داخلی نیز از این دسته جدا نبوده و یک طراح داخلی یا دکوراتور حرفه ای را می توانیم با نگاهی به پروژه هایش شناخته و از دیگران متمایز نماییم. دکوراسیون داخلی مبحثی آشنا و البته بسیار پر طرفدار در بین اکثر مردم شناخته می شود و این خاص و همه گیر بودن باعث می شود که نیاز به یک متخصص و کارشناس حرفه ای نیز در این احساس شود. اگر کسب و کار شما یک فروشگاه طلا فروشیست یا حتی اگر طلا ساز هستید، با این برند سازی بصری میتوانید چندین قدم به سمت شناخته شدن بیشتر بردارید. یکی از این مشاغل، فروشگاه ها یا فروشندگان طلا و جواهر فروشی هستند که قطعا با طراحی سایت، قدم های تاثیرگذاری در جهت فروش و ایجاد نقطه تمایز نسبت به سایر برند ها خواهند برداشت. به طور مثال استفاده از متریال چوبی با انواع رنگ های روشن و تیره گرمای خاصی را به طراحی داخلی صرافی می دهد و آن را از حالت سرد و یکنواختی بیرون می آورد.

طراحی داخلی مغازه و فروشگاه در این بخش بصورت تخصصی مورد بررسی قرار گرفته است. در بخش مرکزی متوسط است، و همینطور تا اقصی نقاط ادامه دارد. درجه و شدت نورپردازی در مغازه شما بستگی به حالتی دارد که برای دکوراسیون مغازه خود می پسندید. به طور کلی طراحی دکوراسیون مغازه ها و فروشگاه ها به سلیقه شخصی و میزان بودجه شما بستگی دارد. با این استراتژی مشتری به راحتی می تواند کاملا محصولی که به آن علاقه دارد را بررسی کند.

چرا که طلا و جواهر، کالایی گران قیمت و تجملاتی است و نباید شرایط به گونه ای باشد که اجناس را به راحتی در دسترس تمام مشتریان قرار داد. ازآنجاکه طلا و جواهر کالایی بسیار گرانقیمت است و نباید اجناس موجود در مغازه بهراحتی در اختیار مشتریان قرار گیرد. طلا و جواهر کالایی پر زرق و برق و گرانبهاست و باید دکوراسیون داخلی طلافروشی طوری طراحی شود که جذابیت و زیبایی این کالا را چندبرابر نمایش دهد و این نیاز به ظرافت و ریز بینی بسیاری دارد. ضمن انکه همواره به دنبال طرح های نو جهت بهتر دیده شدن بوده ام که نتیجه ان قطعا فروش بیشتر کالا بوده است. یکی از موثرترین راه ها جهت جذب مشتری و نمایش کالا در هر فروشگاهی، نورپردازی و دکوراسیون ویترین است. امروزه رنگهای تیره یا بسیار روشن برای این منظور کارایی ویژهای دارند که با تابیدن نورهای نقطهای جلوه بیشتری برای جذب مشتری ایجاد میکنند.

طراحی مغازه طلا و جواهری

خیلی از افراد این تصور را دارند که دکوراسیون کار بسیار ساده ای است که می توان با استفاده از تغییر فضای جزیی می توان این کار را انجام داد. برخی از آن ها با اصولل زیبایی شناسی طراحی شده اند در حالی که برخی دیگر ساده و مدرن هستند. در دکوراسیون داخلی این مغازه سعی کرده ایم از رنگهای کرم و آبی و سفید که در کنار هم ترکیب زیبایی به وجود آورده اند در کنار رنگ طلائی طلا بهره ببریم. در طراحی دکوراسیون داخلی طلا فروشی پارکت های چوبی آنتیک به کار گرفته شده است که منجر به ظرافت و زیبایی کلاسیک خاصی شده است. از جمله جدیدترین پارتیشن های مناسب برای مغازه طلافروشی می باشند. کتاب هایی که نصفه و نیمه از شیشه یک مغازه کتاب فرشی برون زده است افراد را جذب می کند تا به داخل مغازه بیایند تا ببینند این اثر هنری از داخل چگونه است.

محدود بودن پالت رنگ، خصوصیت دیگری است که روی طراحی این طلافروشی، اثر مثبت داشته، چرا که به طور کلی، تعدد رنگ، باعث پرت شدن حواس ناظر و مخاطب می شود و این چیزی نیست که در فضای طلافروشی مناسب باشد. ویترین نان فانتزی می باشد که برای نگهداری انواع شیرینی خشک و نان فانتزی مورد استفاده قرار می گیرد و از خشک و کهنه شدن آن ها جلوگیری می کند.این نوع از یخچال قنادی با طراحی خاص و ظاهر منحصر به فردی که دارد باعث زیبایی دکوراسیون داخلی مغازه و فروشگاه شما می شود. طراحی داخلی در شیراز با تووجه به این که مردم این شهر خود اهل ذوق و هنر هستند برای هر شرکت طراحی داخلی کار سختی به نظر میرسد.

طراحی و دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی

در این نوع تایل ماده اصلی به کار رفته گچ میباشد که طرحهای بسیار زیبایی در آن جای گرفته است. قراردادهای مشارکت کاری که براساس ماده 10 قانون مدنی تنظیم میگردند، گزینه مناسبی برای افرادی است که میخواهند بهطور شراکتی اقدام به فعالیتهای تجاری و بازرگانی نمایند. برند Precita که در مرکز شهر هوشی از محبوبیت زیادی برخوردار است، از گذشته تا امروز در بازار جواهرات ویتنامی حضور داشته و مسلما طراحی و دکوراسیون داخلی یک فضای تجاری به مانند فروشگاه این برند، نیازمند حساسیت و جسارت خاصی می باشد.