دریچه سقفی خرید دریچه سقفی قیمت دریچه سقفی چهار گوش چهار طرفه

کارشناسان فروش ابزارکده آماده پاسگویی به سوالات مهم شما پیش از خرید خرید دریچه سقفی هستند. از دریچه های خورشیدی در ساختمان های تجاری، اداری، منازل مسکونی و در فضاهایی که ارتفاع سقف در محدوده بین ۴ تا ۶.۲ متر است مورد استفاده قرار می گیرد. این قابلیت در نواع وجود دارد که پره‌های داخلی از قاب جهت نصب دریچه، تنظیم دمپر و شستشو بیرون آیند.

و این توانایی را دارد که هوای خارج شده از انشعاب کانال را به یک جهت تعیین شده پرتاب و هدایت نماید. برای کانال هایی که به صورت افقی از روی سقف عبور می کنند و دهانه انشعاب نیز از طریق سقف کاذب از سقف خارج می شود، از شیرهای سقفی آرمسترانگ استفاده می شود که از یک طرفه، دو طرفه، سه طرفه و چهار طرفه و همچنین شبکه ها تشکیل شده است. الف- دریچه سقفی مشبکِ یک،دو، سه و حتی چهارطرفه آلومینیومی(با دمپر و بی دمپر). درصورتیکه از دریچه سقفی با دریچه گرد برجسته برای سیستم مکش استفاده شود استفاده از دمپر لزومی نخواهد داشت. قیمت دریچه سقفی برحسب تعداد سفارش و جنس و ابعاد آن با مشاوره کارشناسان مشخص میشود. فاکتور مهم دیگر در محاسبه قیمت دریچه سقفی، داشتن دمپر و یا بدون دمپر بودن آن است.

دریچه سقفی آهنی عرض 25

این نوع دریچه ها از دو مدل پره ثابت و پره جدا شونده قابل تولید و عرضه می باشد. همچنین دریچه های فوق می تواند با دمپر موازی و دمپر هفت و هشت ترکیب شوند. خرید دریچه سقفی سه طرفه و اطلاع از قیمت آن میتوانید از طریق شماره های ثبت شده در سایت،با ما تماس بگیرید. برخی از تجهیزات سیستم سرمایش و گرمایش هوا مثل فن کویل نیازمند جانمایی دقیق درکنار هوای بازگشتی بوده و این امر توسط دریچه بازدید سقفی انجام خواهد شد. جهت تعمیر و نگهداری تجهیزات نصب شده در سقف ساختمان از محل دریچه بازدید سقفی استفاده شده و پس از پایان کار دریچه دسترسی هوا مجددا در مکان تعبیه شده نصب خواهد شد.

در این نوع شیر، توزیع زیاد هوا در فضای مورد استفاده باعث می شود که دما با سرعت مناسبی به حد لازم برسد. همچنین بسته به جهت پره های این نوع دریچه ها، هوا با سرعت مناسبی به سطح می رسد. همچنین فضایی برای نصب انواع اینورتر در ورودی انشعاب برای استفاده عملی از این شیر وجود دارد. مدل‌‌های کلاف پهن و کلاف دور باز از انواع این دریچه بوده و استفاده همزمان از دمپر سبب نصب دریچه‌‌های چهار طرفه در واحدهای اداری، مسکونی، رستوران و بیمارستان شده است. در یک دسته بندی کلی از لحاظ شکل هندسی میتوان دریچه‌های سقفی هوا را به دو دسته ی چهارگوش و گرد تقسیم بندی کرد. دماتجهیز با نگاهی به آینده، مسیر موفقیت برند خود را به عنوان اولین استارتاپ عرضه و فروش تجهیزات تأسیسات ساختمان با راه‌اندازی جامع‌ترین وب سایت فروش تجهیزات تهویه مطبوع، تجهیزات گرمایشی و موتورخانه و …

دریچه  ی خورشیدی گردابی سقفی

برای کانالهایی که بصورت افقی در سقف ساختمانها اجرا می شوند و دهانه انشعاب نیز از طریق سقف کاذب خارج می شوند از دریچه سقفی هوا استفاده می شود. دریچه های سقفی در مدلهای چهارگوش یکطرفه، دو طرفه ، سه طرفه و چهار طرفه و همچنین گرد ، مشبک و خورشیدی طراحی و ساخته می شوند. جنس رنگ از نوع کوره ای الکترو استاتیک با پوشش حداقل ۸۰میکرون و حداکثر ۱۲۰میکرون می باشد.

دریچه سقفی خرید دریچه سقفی قیمت دریچه سقفی چهار گوش چهار طرفه ابعاد این دریچه به نوع و مدل سیستم کنترل هوا وابسته بوده و در صورت نیاز باید هوای بازگشتی مورد نیاز فن کویل را نیز تامین نماید. دریچه‌های هوا در دو حالت گرد و چهارگوش بر اساس متریال اولیه مختلف تولید شده و دیگر دسته‌بندی خاص برای جداسازی دریچه‌ها از یکدیگر محل نصب آن است. دریچه هوای تعبیه شده برای نصب بر روی سقف گچی یا کاذب ساختمان را دریچه سقفی گویند.

دریچه اسلوت متری

این دریچه های سقفی به صورت برجسته و تخت هستند و به دلیل اینکه خروجی آنها کاملا مدور است هوارا در تمام نقاط محیط منتشر می کنند. این دریچه ها برای دهش، برگشت و یا تخلیه هوای محیط تهویه شده مورد استفاده قرار می گیرد. فروشگاه اینترنتی ابزارکده یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی در زمینه فروش انواع کانال فلکسیبل، کالاهای مرتبط با صنعت تهویه هوا، بست‌های فلزی، دریچه‌ها و…

  • از مجرای هوا برای لوله هایی که به صورت افقی به سقف ساختمان می گذرد و دهانه های انشعابی از سقف کاذب عبور می کنند استفاده می شود.
  • یکی از دریچه های پرکاربردی که هم برای سیستم هوای رفت و هم برای برگشت از آن استفاده میشود،دریچه خورشیدی نام دارد.
  • با توجه به به‌کارگیری دریچه هوای سقفی برای سیستم‌های سرمایش، گرمایش و همراه با دمپر هوا بهتر است تمامی مراحل عملیات نصب توسط افراد مجرب انجام گردد.
  • قیمت دریچه های چهرگوش سقفی وابسته به انتخاب نوع محصول قابل تغییر است.
  • امکان حرکت ملایم هوا روی دریچه، برای جلوگیری از هرگونه صدای اضافی، برای حفظ سطح مطلوب صدای داخل محیط در حد امکان‌پذیر می‌شود.

استفاده از دمپر هوا جهت تنظیم شدت و شتاب پرتاب باد امری رایج بوده و تنها در قسمت پشتی دریچه‌های هوا با عمق بالا نصب خواهد شد. نصب دمپر هوا بر روی سیستم فن کویل، داکت اسپلیت و دیگر تجهیزات تنظیم دما مرسوم بوده و قدرت کنترل جریان هوا در اتاق‌های مجزا را ایجاد خواهد نمود. سمت و سوی پره‌ها بر اساس محل قرارگیری در مرکز سقف یا کنج نزدیک به دیوار یا مانع پخش هوا تنظیم خواهد شد. چهار جهت بالا، پایین، چپ و راست را می‌توان در صورت نیاز مورد استفاده قرار داده یا بر حسب نیاز از انواع دوطرفه، سه طرفه یا یک طرفه سقفی بهره برد. کلیه ی دریچه های فوق( دریچه سقفی یک،دو،سه و چهارطرفه به انضمامِ دریچه سقفی مشبک) میتوانند هم بصورتِ بادمپر و هم بصورتِ بدونِ دمپر تولید و عرضه شوند. تمامِ انواعِ دریچه سقفی بوسیله یک باکس هوا یا طوقه ای به لاین اصلی هوا متصل میشوند و وظیفه هوارسانی را بعهده میگیرند.