بهترین لپ تاپ لنوو؛ 10 مدل برتر + قیمت مقداد آی تی

پردازنده کم مصرف و با کارایی نسبتا پایین Intel Iris Xe که کارهای ساده را انجام می‌دهد و پردازنده گرافیکی قویتر MX330 که دارای دو گیگابایت حافظه گرافیکی اختصاصی است و کارهای سنگین‌تر را جدیدترین لپ تاپ لنوو انجام می‌دهد. البته توان گرافیکی MX330 از MX450 کمتر است، ولی برای این محدوده قیمتی کافی و مناسب است. برند ایسر؛ لپ تاپ‌های ایسر معمولا تنوع کمتری نسبت به لنوو و ایسوس دارند و بازار آنها در ایران چندان بزرگ نیست.

  • خوشبختانه محصولات این برند در کنار کیفیت بسیار بالایی که دارند بسیار مقرون به صرفه هستند و لپ تاپ های این برند دارای قیمت رقابتی در بازار میباشند.
  • حال که صحبت از تماشای فیلم شد، باید بگوییم که نمایشگر 1080p این لپ تاپ برای تماشای هرگونه محتوایی عالی است و حتی می‌توانید مدل 4K آن را نیز خریداری کنید.
  • محصولات سری Ideapad L3 کاملا مشابه لپ تاپ های سری IdeaPad 3 هستند با این تفاوت که در اکثر مدل های این سری، لپ تاپ دارای درایو نوری بوده و به همین دلیل ضخامت بیشتری نیز نسبت به این سری از لپ تاپ ها دارند.
  • در این مقاله ما تنها به یک مدل اکتفا کردیم، اما توصیه ما به شما جستجوی بیشتر در این سری از بهترین لپ تاپ های لنوو Core i5 است.
  • این محصول از گران قیمت‌ترین مدل‌هایی است که اواخر 2017 توسط لنوو عرضه شد.

پس بهتر است برای اینکه انتخاب صحیحی داشته باشید به مدل دقیق پردازنده گرافیکی توجه کنید، نه به حافظه آن. متاسفانه فروشندگان برای راحتی، گرافیک را فقط با حافظه آن اعلام می‌کنند. اگر با این مورد روبرو شدید مدل دقیق پردازنده گرافیکی را بپرسید و کد آن را برای مقایسه و بررسی کامل، یادداشت کند.

اگر دنبال لپ تاپی ارزان برای انجام کارهای روزمره مثل ارسال ایمیل، کار با نرم‌افزارهای مایکروسافت آفیس و تماشای فیلم هستید، بهترین لپ تاپ لنوو ایدیاپد برای شما مدل ۳-QE است. در این مقاله از برند لنوو بیشتر صحبت کرده و توضیحات تکمیلی در مورد سری‌های مختلف لپ تاپ‌های لنوو هم ارائه دادیم. متوجه شدیم که لنوو کدامیک از سری‌های خود را با قدرت تمام جلو برده و همه ساله محصولات ارزشمندی را روانه بازار می‌کند. سری ThinkBooks در سال ۲۰۲۱ انواع مختلف لپ تاپ‌های این کمپانی را گسترش و از نظر اندازه نیز با تحولات خوبی روبرو شد.

بهترین لپ تاپ لنوو؛ 10 مدل برتر + قیمت مقداد آی تی

همین روند نشان می‌دهد که لیست بهترین لپ تاپ‌های لنوو تا چه حدی می‌تواند ارزش بالایی داشته باشد. اگر شما هم لنوو را به عنوان سومین تولیدکننده موفق لپ تاپ در دنیا برای خرید کامپیوتر همراه انتخاب کرده‌اید همراه ما بمانید. در این مطلب مروری مختصر بر قابلیت‌های سخت افزاری و نرم افزاری بهترین لپ تاپ‌های لنوو داریم. لپ تاپ‌هایی که در عین تنوع، با امکانات کافی انتظارات کاربران را برآورده می‌کنند. پردازنده‌های Core i3 ساخت شرکت اینتل معمولا در سری‌های اقتصادی لپ تاپ لنوو مورد استفاده قرار می‌گیرند. به طور کلی پردازنده‌ی Core i3 برای پردازش‌های سبک طراحی شده است؛ اما اینکه بازدهی این پردازنده چقدر باشد ارتباط تنگاتنگی اولا با نسل پردازنده و بعد سایر سخت‌افزار لپ تاپ دارد.

به همین دلیل برای افزایش میزان حافظه داخلی فقط می‌توان یک حافظه SSD دیگر از نوع M.2 به لپ تاپ اضافه کرد. این لپ تاپ قابلیت ارتقای حافظه رم را ندارد و فقط دارای یک حافظه رم 8 گیگابایتی است که روی مادربورد لحیم شده و قابل تغییر نیست. البته لپ تاپ 25 میلیونی بسیاری از بازی‌ها را در کیفیت متوسط به بالا، اجرا می‌کند.

آیدیاپد 1 مدل 11ADA05 به پردازنده AMD Athlon 3050e مجهز شده و فرکانس آن تا 2.8 گیگاهرتز را پشتیبانی می‌کند که برای کارهای روزمره مناسب است. در کنار این پردازنده، یک رم 4 گیگابایتی از نوع DDR4 قرار گرفته که برای کارهای روزمره کفایت می‌کند. محصولات سری Ideapad L3 کاملا مشابه لپ تاپ های سری IdeaPad 3 هستند با این تفاوت که در اکثر مدل های این سری، لپ تاپ دارای درایو نوری بوده و به همین دلیل ضخامت بیشتری نیز نسبت به این سری از لپ تاپ ها دارند. قاب پایینی و پشت صفحه‌نمایش این محصول از فلز مات محکم و باکیفیت ساخته‌شده است که به طور کامل ظاهر یک لپ تاپ رده بالا و مجلل را به آن بخشیده است. اما در اجزای داخلی، کارایی بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد و تکیه گاه مچ دست و ناحیه اطراف صفحه کلید با ماده‌ای شبیه لاستیک پوشانده شده است. یکی از لپ‌تاپ‌های میان رده لنوو به نام Yoga 6 13 باقیمتی مناسب به سخت‌افزار توانمند و قابل قبولی مجهز شده است.

لپ تاپ مخصوص بازی Lenovo Legion 5 یکی از حرفه‌ای‌ترین لپ تاپ های لنوو در بازار است. اگر قصد خرید لپ تاپ قدرتمند برای اجرای بازی‌های ویدیویی هستید، گزینه‌ی بسیار خوبی برای شما است. همچنین با توجه به سیستم پردازشی و کارت گرافیک گیمینگ قدرتمند، می‌توانید سایر کارهای حرفه‌ای مانند تدوین ویدیو و انیمیشن و طراحی و… بهتر است قبل از خرید ابتدا به نوع کاربری تان دقت کنید و سپس یک گزینه مطابق بودجه را برگزینید، با مراجعه به مقاله راهنمای خرید لپ تاپ می توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید.

نحوه انتخاب بهترین لپ تاپ لنوو

پورت شبکه و اتصال‌های دیگری مانند وای فای و بلوتوث هم کیفیت بسیار بالایی دارند. من توی مقاله بهترین لپ تاپ لنوو، بهتون لپ تاپ‌هایی رو معرفی کردم که سخت‌افزار، نرم‌افزار و طراحی قدرتمندتری دارن. تمام مدل‌هایی که توی این مقاله معرفی شدن، از هر نظر از بقیه مدل‌ها بهتر هستن و ارزش بیشتری برای خرید کردن دارن. برای اینکه بتونم این لیست رو آماده کنم، مدل‌های زیادی رو از نظر پردازنده، نمایشگر، باتری و طراحی باهم مقایسه کردم تا تونستم بهترین اونا رو انتخاب و به شما معرفی کنم. می‌تواند قدرت بسیار بالایی را در پردازش بازی‌های گرافیکی سنگین و کارهای سنگین گرافیکی در اختیار شما قرار دهد.

معرفی و بررسی انواع لپ‌ تاپ‌ دل