آموزش گام به گام برداشت ارز دیجیتال از صرافی ارز دیجیتال کوینکس راهنمای تبدیل

شما در تصویر زیر قسمتی از بررسی این صرافی توسط سایت الکسا را در تاریخ ۱۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۰ مشاهده می‌کنید. صرافی ارز دیجیتال تبدیل با پشتیبانی بیش از ۶۰ ارز دیجیتال و ابزار مدیریت ریسک حدضرر و OCO پیشرو در صنعت ارزهای دیجیتال است که شما می‌توانید همین حالا به این خانواده بپیوندید. آدرس ایمیل خودتون را وارد کنید و روی «دریافت کد» کلیک کنید. کد را در صندوق ورودی خود پیدا کنید و آن را در فضای اختصاصی قرار بدید. رمز عبور دلخواه خودتون را وارد کنید و دوباره آن را تایید کنید.

نکات مهم در معاملات مارجین کدامند؟

آموزش گام به گام برداشت ارز دیجیتال از صرافی ارز دیجیتال کوینکس راهنمای تبدیل

برای انجام این کار پس از ورود به حساب کاربری خود، وارد صفحه اصلی کوینکس شده و گزینه Assets و سپس Deposit را انتخاب نمایید. این پلتفرم یک صرافی رو به رشد محسوب می‌شود و دارای حجم معاملات Spot Exchange یا معاملات نقدی و نقطه‌ای نزدیک به 100 میلیون دلار در روز است. این صرافی از 233 ارز دیجیتالی گوناگون پشتیبانی کرده و اجازه معاملات بین 437 جفت ارز را به کاربران می‌دهد. مجموعه کوینکس یک صرافی رمز ارز است که در بیشتر مناطق جهان قابل دسترس می باشد.

خرید و فروش در کوینکس در چهار بخش انجام می‌شود

در کادر “Asset portfolio” نام کوین خود (مثلاً بیت کوین کَش) را وارد کنید و سپس بر روی لینک “Deposit” کلیک کنید. ۲- آدرس ایمیل خود و رمز عبور را وارد کرده و سپس بر روی دکمه‌ی “Get code” کلیک کنید. ۱- وارد سایت CoinEx شوید و سپس بر روی Sign Up کلیک کنید که در بالای صفحه سمت راست قرار دارد. برای دانلود و استفاده از صرافی Coinex، در موبایل‌های با سیستم‌عامل اندروید، به سایت رسمی این صرافی مراجعه کرده و به‌صورت مستقیم یا از طریق Google Play، نسخه نرم‌افزاری کوینکس را دریافت نمایید. البته تعبیه یک رمز عبور قوی و همچنین لزوم حفظ رمز عبور به صورت امن و دور از چشم دیگران نگه داشتن آن ناگفته نماند. پس از آن، تنها کاری که باید انجام دهید این است که وجوه را به حساب خود واریز کنید و حالا می توانید ترید را شروع کنید.

در صفحه باز شده از شما خواسته می‌شود که نرم‌ افزار تایید هویت گوگل را روی گوشی خود نصب کنید. این نرم افزار هم در گوگل پلی برای اندروید و هم در اپ استور برای iOS موجود است. هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با کوکوین ایران ارز دیجیتال وب سایت خود باشید. به دلیل تحریم‌ها و خطر بلوکه شدن پول‌ها در صرافی، بهتر است که از روش دوم یعنی نرم افزار تایید گوگل استفاده شود. ۲- عامل دوم چیزی که اثبات کند خودِ شما آن کلمه عبور را وارد کرده‌اید نه شخص دیگری.

  • این صرافی فرابورس یا معاملات OTC را با سرعتی بسیار بالا پشتیبانی میکند .
  • یکی دیگر از موارد اصلی مورد آموزش نحوه خرید و فروش در صرافی کوینکس است.
  • هر چند احراز هویت به نوعی یک عیب برای کاربران ایرانی محسوب می‌شود اما با این حال، این مهم می‌تواند یک مزیت برای بالا بردن امنیت صرافی و شرایط استفاده از آن برای کاربران باشد.
  • برای ایجاد حساب کاربری در صرافی Coinex به نشانی ذکر شده در قسمت بالا مراجعه کنید.
سایت نبض بورس از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است. ما در آموزش فارکس با استفاده تیمی با سابقه و هوشمند در تلاش هستیم تا زندگی حرفه‌ای شما را آسان و آسان‌تر کرده و تجربه بازار های مالی را برای شما فراهم کنیم. تأیید دو مرحله‌ای با Google Authenticator (باید فعال باشد). Margi Account حساب های مارجین که می خواهید برای لوریج استفاده کنید.

  • هرکدام حالت را خواستید کافیه روی دکمه‌ی Confirm کلیک کنید تا فعال شود.
  • در ادامه هم قسمت شرایط خدمات را خوانده‌ام و با آنها موافقت کرده‌ام «I’veread & agreed to Terms of Service» را تیک بزنید و در پایان روی گزینه ثبت نام یا“Sign Up”کلیک کنید.
  • امنیت کیف پول صرافی کوینکس در حد بسیار بالایی قرار گرفته است به‌طوری‌که کاربران می‌توانند به راحتی به آن اعتماد کنند.
  • این صرافی در 19 آوریل 2019 خدمتی به نام شتابگر را مجدداً راه‌اندازی کرد.
  • برای کم کردن کارمزد در این صرافی هم می‌توانید ارز صرافی کوینکس را خریداری کرده و در خود صرافی نگه دارید تا ۳۰ درصد کارمزد معاملات شما کاهش یابد.