فلش مموری آونگ

از ویژگی های محصولات اپیسر می‌توان به وجود نرم‌افزار ACE اشاره کرد که قابلیت افزایش ظرفیت فلش را تا 50 درصد به شما می‌دهد. کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت ماهان رایانه ایرانیان گستر می‌باشد. همانطور که در عکس مشاهده می کنید این فلش دارای یک شیار ریز در قسمت بالایی است. دلیل وجود این شیار اتصال به جاسوئیچی یا هر وسیله ی دیگری است تا بتواند از گم شدن فلش جلوگیری کند. حق نشر ۱۴۰۰ تمامی حقوق برای لیون کامپیوتر محفوظ می‌باشد و هرگونه کپی‌برداری مستلزم کسب اجازۀ کتبی بوده و پیگرد قانونی خواهد داشت. برای اطلاع از آخرین اخبار سایت و دریافت کد تخفیف ۲۰ هزارتومانی ایمیل خود را وارد کنید.

فایل‌های ورد، پی‌دی‌اف و پاورپوینت را می‌توان در فلش مموری ذخیره کرد. پس از باز کردن پوشه فلش مموری، به راحتی می‌توانید فایل‌های درون پوشه را مشاهده کنید و یا فایل جدیدی را به داخل آن بریزید. می‌توانید اطلاعات جدیدی را به داخل آن کپی کنید و یا بخشی از اطلاعات خود را پاک کنید. این فلش مموری از Micro COB Chip On Board برای جلوگیری ازبین رفتن اطلاعات استفاده می کند.

بر اساس سیستم‌عامل، نوع فرمت‌های قابل پشتیبانی توسط فلش مموری متغیر است. سیستم‌عامل ویندوز از فرمت‌های Fat32، exFat و NTFS پشتیبانی می‌کند. در حالی که در سیستم‌عامل مک، فرمت‌های +HFS، APFS و exFAT قابلیت پشتیبانی از سوی فلش مموری را دارند.

فلش NAND به دلیل هزینه کمتر در هر بیت برای ذخیره اطلاعات ، تراکم بیشتر و سرعت برنامه نویسی و پاک کردن، ذخیره داده در دستگاه های مصرف کننده و سرور سازمانی و سیستم های ذخیره سازی مناسب تر است. و اما ظرفیت فلش مموری شاید قابل توجه ترین ویژگی برای خریداران آن باشد. اما برای انتخاب ظرفیت مورد استفاده خود ،حجم فایل هایی که بیشتر با آن ها سرو کار دارید را در نظر بگیرید.

فلش مموری سیلیکون پاور مدل Jewel J01 ظرفیت 32 گیگابایت

یعنی با اتصال USB3.0 به پورت USB 2.0، سرعت انتقال اطلاعات و پهنای باند به اندازه فلش مموری نوع دو کاهش می‌یابد. با توجه به بازار و گرانی محصولات طبیعتا باید دقت بیشتری در موقع خرید محصولات داشته باشیم. برای خرید فلش ابتدا مطمئن شوید که از فروشگاه معتبر خرید می کنید و بعد با در نظر گرفتن گارانتی محصول خود را انتخاب کنید.

با قرار دادن رمز بر روی فلش مموری خود می‌توانید از اطلاعات درون فلش خود محافظت نمایید. به‌عنوان مثال برخی از فلش‌ها دارای ویژگی رمزگذاری داخلی هستند. سیستم‌های عامل مانند ویندوز و مک، نیز دارای ابزاری برای رمزگذاری بر روی فلش مموری هستند.

فلش مموری سن دیسک مدل Extremely Fit Usb Three1 Cz430 ظرفیت 128 گیگابایت

ظرفیت حافظه فلش که حداقل four گیگابایت و حداکثر 2‌‌‌ ترابایت است و هر چه ظرفیت بیشتر شود، قیمت فلش هم بیشتر می‌شود. که متناسب با نیازهای شما باشد باید به حجم اطلاعاتی که با آنها سروکار دارید، نگاهی بیندازید. اگر قرار است محتواهای ویدیویی را در این حافظه‌ها ذخیره کنید، حجم‌های بالاتر مثل sixty four یا 128 گیگابایت انتخاب بهتری هستند. برای فایل‌های اسنادی و فایل‌هایی با حجم کم به سراغ ظرفیت 8 و 16 بروید. برای خرید بهترین حافظه کوچک باید بدانید که این وسایل ذخیره سازی را از نظر نوع حافظه به دو دسته تقسیم می‌کنند.

  • امروزه فلش های USB 3.0 نیز با تنوع بالا در بازار یافت می شوند که سرعت بسیار بالاتری نسبت به نسل های قبلی ارائه می دهند.
  • فلش مموری هم قابلیت خواندن اطلاعات موجود در USB را دارد و هم قابلیت ثبت اطلاعات جدید.
  • اولین نکته ای که باید برای خرید فلش مموری در نظر بگیرید ظرفیت آن می باشد؛ ظرفیت فلش مموری رابطه مستقیمی با قیمت آن دارد بنابراین قبل از هر چیزی باید نیاز خود را در نظر بگیرید.
  • اگر می‌خواهید فلش مموری را در کوچک‌‌‌ترین جیب‌های خودتان هم جای دهید به سراغ حافظه‌های بند انگشتی باشید؛ البته باید برای مراقبت از گم شدن آنها بیشتر حواستان را جمع کنید!
  • پس از باز کردن پوشه فلش مموری، به راحتی می‌توانید فایل‌های درون پوشه را مشاهده کنید و یا فایل جدیدی را به داخل آن بریزید.

فلش مموری آونگ یکی دیگر از ویژگی‌هایی که باعث می‌شود بهترین Flash reminiscence بتواند از اطلاعات شما نگهداری کند، بدنه آن است. انواع فلش مموری فلزی، چرمی یا چوبی می‌توانند در برابر ضربه مقاومت بیشتری داشته باشند. پس بهتر است به جای خرید Flash memory فانتزی به سراغ انواع محکم‌‌‌تر آنها بروید. های پر سرعت،‌ هاردهای SSD و سایر دستگاه‌های ذخیره سازی اطلاعات از حافظه NAND بهره می‌برند. شرکت اچ پی یکی از شرکت‌های معروف درزمینه ی محصولات کامپیوتری می‌باشد که تولیدات آن بسیار فراتر از فلش و محصولات ذخیره سازی است، با این حال برند اچ پی در دسته بهترین برند برای حافظه https://www.asilbekharid.com/ ها می باشد.