آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس COINEX تصویری

آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس COINEX تصویری

ریسک فری معامله در مواقعی که شما می خواهید ریسک معامله خود را صفر کنید کاربرد دارد. شاید خیلی از کاربران با روش درست و صحیح ریسک فری یک معامله آتی اشنایی نداشته باشند. در این ویدیو آموزشی بصورت دقیق در مورد ریسک فری معاله در صرافی کوینکس صحبت میشود.

چرا ارزهای دیجیتال در حساب کاربری کوینکس فریز می‌شوند؟

یانگ هایپو بعد از موفقیت در این زمینه تصمیم گرفت تا صرافی کوینکس را راه‌اندازی کند تا موجبات رضایت هرچه بیشتر کاربرانش را فراهم کند. کوینکس یک برند فرعی از ViaBTC است و سرویس‌های آن در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا در دسترس است و باید به جرئت گفت غیر از کشورهایی که در آن‌ها مبادله ارز دیجیتال ممنوع است، تمامی کشورها به این صرافی دسترسی دارند. برای ایجاد پیوند در بسترهایی مانند «ایمیل»،«weibo»، «توییتر»، «فیسبوک»و«تلگرام»روی نماد زیر لینک ارجاع خود کلیک کنید. هنگامی که دوستان شما با استفاده از این پیوند، حساب‌های خود را ثبت کنند باز هم به عنوان کاربرانی که از سوی شما معرفی شده‌اند، ثبت می‌گردند. هنگامی که به صفحه «تایید برداشت» می‌روید، پس از بررسی روی گزینه «تایید» کلیک کنید تا درخواست برداشت ارسال شود. یک ایمیل با عنوان «CoinEx confirm» برایتان ارسال می‌شود.

۷. آموزش کسب درآمد در بخش Financial صرافی کوینکس

پس ابتدا روی لینک زیر کلیک کرده و وارد صفحه ثبت‌نام در سایت کوینکس شوید. اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد ثبت نام در کوینکس با گوشی لطفا از سایت ما دیدن کنید. در این سایت، شما ارزهای دیجیتال را مستقیماً از طریق پرداخت ریالی نمی‌توانید خریداری کنید و شما از طریق تتر یا بیت کوین یا اتریوم، می‌توانید ارزهای پشتیبانی شده توسط این سایت را خریداری کنید. شما از طریق سایت الکسا می‌توانید متوجه شوید که کاربران چه کشورهایی بیشتر از سایت کوینکس استفاده می‌کنند. شما در تصویر زیر قسمتی از بررسی این صرافی توسط سایت الکسا را در تاریخ ۱۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۰ مشاهده می‌کنید. مزیت بعدی استفاده از اپلیکیشن کوینکس است که بعد از انجام عملیات احراز هویت، دیگر نگران مسدود شدن حساب کاربری خود به دلیل ایرانی بودن؛ ندارید و راحت میتوانید از آن استفاده کنید . برای شارژ حساب کوینکس خود لازم است در یک صرافی ایرانی ثبت‌نام و افتتاح حساب کرده و با خرید ارزهایی مثل تتر Tether یا دای DAI آن را به حساب کوینکس خود که درادامه به آموزش آن پرداختیم منتقل کنید.

با وجود تحریم ها، کاربران ایرانی می توانند از خدمات این صرافی بدون هیچ گونه محدودیتی استفاده کنند. اگر به قسمت رفته و با یک صفحه خالی مواجه شدید، بدانید که احتمالا در تایم ورود شما پروژه در حال اجرا، موجود نیست. البته بعدا می توانید دوباره به این گزینه سر زده و اگر پروژه ای موجود شد، آن را بررسی کنید. سعی کنید از رمز عبورهای متفاوت، برای ثبت نام در سایت های مختلف استفاده کنید.

فدرال رزرو چیست و چه تاثیری در بازار فارکس دارد ؟

در این صرافی کاربران می توانند از کارت های بانکی بین المللی برای معامله ارز دیجیتالی نیز استفاده کنند. سعی نمایید حساب کوینکس و رمز ایمیل را در جایی مطمئن نگهداری کنید و از دست افراد سودجو دور نگه دارید. پس از ورود به اکانت، در گوشه بالا سمت راست روی Account Setting کلیک شود.

در حالت Maker تریدر خودش در داخل صرافی نقدینگی ایجاد می کند و ثبت سفارش اولیه را خود تریدر ایجاد می نماید. حالت Taker مربوط به زمانی هست که تریدر سفارشی را که قبلا در کتاب سفارش یا Order book وجود داشته است را انتخاب می کند و به آن متصل می شود. اگر بخواهیم ارز خود را از قسمت Perpetual به همان قسمت Spot بازگردانیم فقط کافی است که در پنجره ترانسفر روی فلش با جهت برعکس کلیک کنیم.