شیشه شوی نانو خودرو نانوسان دکتر بیز با بهترین قیمت و ارسال فوری فروشگاه کالااکسیر

شیشه شوی بیز ضدانجماد بوده ودر فصل زمستان به مخزن شیشه شوی و لوله های انتقال آب برف پاک کن صدمه ای وارد نمی کند. یکی از اصلی ترین و مهم ترین مواد قابل استفاده در تمیز کردن خودرو ها مواد شست و شوی شیشه های خودرو می باشند که علاوه بر شفافیت و تمیزی باعث جلوگیری از خطرات احتمالی در حین رانندگی و دید افقی بهتر نیز می شود.شیشه شوی خودرو نانوسان انواع مختلفی دارد. بهتر است بدانید شیشه شور های خودرو دارای تنوع و کارکرد های مختلف در فصل های مختلف نیز می باشند‌ و اکثر آنها در مخزن های پلاستیکی و غیر قابل رسوب تولید و عرضه می شوند.به طور کلی شیشه های خودرو داری ۲ مدل از نظر فصلی می باشند. مایع شیشه شوی نانوسان به لطف ترکیبات خاص خود قدرت پاک کنندگی بالایی دارد و بدون آسیب رساندن به سطح شیشه می تواند آلودگی ها را تمیز کرده و نمای شفاف و عالی در هنگام رانندگی ایجاد کند.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “مایع شیشه شوی نانوسان” لغو پاسخ

این محصول مفید، خاصیت ضد انجمادی دارد و بالطبع از ترکیدگی مخزن شیشه شوی و لوله های انتقال آب برف پاک کن، در اثر انجماد پیشگیری می کند. این محصول به لطف ترکیبات ویژهای که دارد از قدرت تمیزکنندگی بالایی برخوردار بوده و بدون آسیب زدن به سطح شیشه میتواند آلودگیها را تمیز کند و دیدی واضح و عالی در هنگام رانندگی ایجاد کند. استفاده از این شیشه پاککن موجب حرکت بهتر تیغه روی سطح شیشه خواهد شد. این محصول به لطف ترکیبات ویژه‌ای که دارد از قدرت تمیزکنندگی بالایی برخوردار بوده و بدون آسیب زدن به سطح شیشه می‌تواند آلودگی‌ها را تمیز کند و دیدی واضح و عالی در هنگام رانندگی ایجاد کند. استفاده از این شیشه پاک‌کن موجب حرکت بهتر تیغه روی سطح شیشه خواهد شد.

مایع شیشه شوی خودرو نانو

از داده های شخصی شما برای پشتیبانی از تجربه شما در سراسر این وب سایت ، مدیریت دسترسی به حساب کاربری خود ، و سایر اهداف توصیف شده در ما استفاده می شود سیاست حفظ https://shopkalayab.ir/ حریم خصوصی. مقدار استفاده از این مواد به ازای هر گالن در فصل تابستان ۳۰ سی سی و در فصل زمستان به علت رطوبت بالاتر ۱۲۰ سی سی به همراه آب می باشد. این محصولات را حتما از نمایندگی تهیه فرمایید تا بتوانید از اصل کیفیت آن بهره مند شوید. © تمام حقوق مربوط به محصولات و مقالات محفوظ است و کپی برداری پیگرد قانونی دارد. استفاده از مطالب بازار اینترنتی اینچند برای مقاصد غیر تجاری با ذکر منبع بلامانع است.

  • جهت اطلاع از قیمت عمده محصولات نانوسان می توانید با پشتیبانی بیزکالا تماس بگیرید.
  • ای تی مارکت خوشحال است که در حال حاضر به بسیاری از سازمانها، هتلها، رستورانها و فروشگاهها خدمت رسانی می کند.
  • این محصول تحت لیسانس شرکت گلوبال پریفر آلمان و در شرکت نانوسان ایران تولید می‌شود.
  • برای استفاده از آن، ابتدا حجم ظرفی را که می‌خواهید محلول شیشه شو را در آن درست کنید را تقسیم بر 50 نموده و به همین مقدار از محلول شیشه شو به داخل ظرف ریخته و بقیۀ حجم ظرف را با آب تمیز پر نمائید.
  • با ثبت نام در خبرنامه ما از آخرین مقالات و محصولات به همراه تخفیف های ویژه باخبر شوید.
شیشه شوی نانو خودرو نانوسان دکتر بیز با بهترین قیمت و ارسال فوری فروشگاه کالااکسیر

تامین کنندگان می توانند صفحه نحوه همکاری(اینجا) را مطالعه نمایند. وجود ترکیب نانو در شیشه شوی بیزباعث شده با نفوذ به خلل و فرج سطح شیشه هر گونه گرد وغبار وذرات ریز را پاک کرده و وضوح دید مناسبی برای راننده ایجاد کند. محصولات نانوسان شرکت بیز تحت نظارت کمپانی آلمانی گلوبال پریفر می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار است. این محصول تحت لیسانس شرکت گلوبال پریفر آلمان و در شرکت نانوسان ایران تولید می‌شود.

بنابراین برای ثبت سفارش های کمتر از چهار حلقه با تلفن های مجموعه تماس گرفته شود. ازبین برنده سخت ترین لکه فضولات پرندگان و هم چنین چربی بری قوی است. همانطور که مشاهده کردید این شرکت کاملا بومی و تحت لیسانس یک شرکت آلمانی میباشد . و تمامی محصولات این شرکت محترم کاملا ایرانی میباشد و با کیفیت بالا .

پاک کننده Lcd-led لینکس

لازم به توضیح است در این شیوه به دلیل حمل کالا توسط پرسنل نصاب هیچ هزینه‌ای به منظور ارسال کالا دریافت نخواهد شد و تنها هزینه نصب که میزان آن در همان قسمت نمایش داده می شود, پس از انجام و در صورت رضایت شما از خدمات ما دریافت خواهد شد. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. این محصول کاربردی و منحصر به فرد هم کاربردخانگی و هم برای خودرو استفاده می شود. با استفاده از این محلول شما قادر خواهید بود به سادگی و در سریعترین زمان ممکن. امروزه همه گروه هاي کاري و علمي اذعان دارند براي اينکه سازمان ها بتوانند در دنياي تجاري و رقابتي ، حضوری مستمر و پايدار داشته باشند ، بايستی حول محور علم و دانش فعاليت کنند .