اموزش علوم غریبه توسط استاد كنج كونج

اموزش علوم غریبه توسط استاد كنج كونج

جناب محقق نراقى در خزائن ص 314 فائده اى در كيفيت نوشتن جفر جامع مطرح فرموده است كه نقل آن مناسب مى نمايد. این سایت سعی دارد سایت های برتر سراسر ایران را معرفی کند ما با نمایش دادن پیش نمایشی از سایت، کاربران را به دیدن کامل مطالب سایت های معرفی شده دعوت میکنیم فلذا هیچ لینک، عکس، و متنی از سایت های معرفی شده کپی نمیشود. سنگ شرف اسم اعظم هم برای انگشتر حکاکی میشود که روی سنگ کلمه طیبه بسم الله الرحمن الرحیم و پشت سنگ طلسم شرف اسم اعظم حک میشود. شرف اسم اعظم لوح و طلسم‌اسم اعظم الله تعالی میباشد که در هر سال و در روزهای معدود و ساعت خاصی می توان آن را نوشت یا روی سنگ و فلز حک کرد.

در کل علم لیمیا علم طلسمات است که اگر واژه ی ) طلسم ( را از آخر به اول بخوانید واژه ) مسلط ( استخراج می شود . سایت دانلودمی از سال 1390 فعالیت خود را آغاز کرده است. هدف ما گسترش فرهنگ کتابخوانی و ارتقای سطح آگاهی و دانش شما عزیزان است.

به عقیده دانشمندان آن بعد پنهانی انسان بسیار قدرتمند تر از بعد آشکار او است. علومی که ما در مدارس و دانشگاهها یاد میگیریم همگی علوم عقلی هستند ولی علوم غریبه علومی هستند که در آن با استفاده از خواص پنهانی اعداد و حروف و بعضی اعمال عجیب تغییراتی در خود و کائنات میدهیم. در واقع کائنات یک زبانی دارند و ما با استفاده از علوم غریبه با استفاده از زبان کائنات دست به کارهای فوق العاده ای میزنیم.

علوم غریبه یا علوم خفیه چیست؟

۱-شناخت ساعات و بخورات مربوط به هر ساعت و ایام,شناخت ایام منحوسه و روش صحیح و دقیق طالع بینی که پایه و اساس کار علوم غریبه می باشد. و همه نکات باید به طور دقیق محاسبه گردد که تاثیر کارهای شما به طور۱۰۰% انجام شود. سلام علیکم، پرسشگر گرامی ، این مرکز استادی که عالم به این علوم باشد، نمی شناسد. علم لیمیا امتزاج قوای علوی و سفلی با قوای ارضی است .

به زبان ساده تسلط بر انواع امورات روحانی و غیر روحانی است یکی از شاخه های مهم علوم غریبه است . در برخی کتب علم رمل را معجزه حضرت آدم (ع) می دانند و سبب فرود آمدن این علم را چنین ذکر نموده اند که چون فرزندان حضرت آدم (ع) زیاد شدند و در روی زمین متفرق گشتند ، آدم خواست تا از احوال ایشان مطلع گردد و از خداوند درخواست یاری نمود. در اجابت درخواست او ، حضرت جبرائیل فرود آمد و نقطه رمل را که اصل و اساس این علم است ، فرود آورد. و چون اسم راقم ((داود)) است آدرس او در جفر جامع ، اقليم چهارم ، شهر اول ، محله ششم ، خانه چهارم است .

  • انسان موجود بسیار پیچیده‌ای است و دارای قدرتهای عجیب و غریب فراوان می‌باشد، كه این خود نشانه و آیت عظمت خالق تواناست.از این روست كه می‌تواند كارهای خارق‌العاده و غیر طبیعی انجام دهد، این گونه كارها معمولاًاز ابعاد فیزیك و متافیزیك وجود بشرمنشاء می‌گیرد.
  • البته باز هم اشاره میکنم نظرات در این باره متفاوته و تا الان خیلی از چیز هایی که ادعا میشد متافیزیک است و دلایل پنهان دارد از لحاظ علمی ثابت شده و اونقدرا هم که بنظر میومد پنهانی و اسرار امیز و کیهانی نبوده…
  • آموزش از طریق کتابهایی که به شما داده میشود و تماس تلفنی با استاد.
  • کسی که کتاب قانون رو نوشته باشه و منکر خلقت دنیا بر اساس ایات قرآن بوده و دنیا رو ازلی میدونسته محاله چنین خرافاتی رو نوشته باشه…..از ابوعلی سینا نیست این کتاب خرافی قطعا.

در قرآن درباره برخی از علوم غریبه مانند سِحر، آیاتی با لحن نکوهش یا عذاب آمده است. تعدادی نیز فراگیری دیگر علوم غریبه را به شرط نداشتن فساد یا نداشتن ارتباط با سحر، جایز دانسته‌اند. عزیزان برای آنکه جلوی هکر را بگیرید باید اول علم هک را بیاموزید و قدرت هکر را داشته باشید بعد مقابل آن بایستید ندانستن علوم غریبه باعث نجات از آن نیست کسی که نمی داند و نمی داند که نمی داند در جهل مرکب الی ابد ماند . یک راه جلوگیری از آسیب آن صدقه روزانه است ولو ۵۰ تومان و یک راه آن نماز اول ماه قمری است و یک راه آن قراعت روزانه سوره فلق و ناس سه بار صبح و سه بار شب است و یک راه دیگر قراعت روزانه سوره جن است و یک راه دیگر آن قراعت آیت الکرسی بعد از هر نماز واجب و قراعت سوره تکاثر بعد از نماز عصر است .

می شود، مورد قبول دین نیست.

سلام علیکم، پرسشگر گرامی ، این مرکز برای مشاوره و پاسخگویی به سوالات معارفی است ، و راهی برای گرفتن موکل نمی دانیم . این سامانه صرفا پاسخگوی سوالهای دینی، مشاوره ای و سیاسی دانشگاهیان است. علم متافیزیک چیست چقدر با متافیزیک و علوم غریبه آشنا هستید؟ آیا آن را به عنوان یک علم که میتواند ش… این علوم، دینی نیستند؛ زیرا در این علوم از استخدام اجنه و طلسم و تسخیر موجودات و دخالت در عالم بحث می شود که مورد تأیید دین نیست.یا به بیان دیگر به علت این که در مواردی، باعث تسخیر اجنه یا کشف اسرار اشخاص دیگر و… می شود، مورد قبول دین نیست. ورود در اين راه علاوه بر خطراتي كه دارد و امور ناشناخته اي كه انسان با آنها مواجه مي شود كه ممكن است ايمان و اعتقاد و سلامت فكر و انديشه او را با خطر مواجه سازد, آموزش علوم غريبه از نظر ثمرات و بازدهي امر مشخص و شناخته شده اي نمي باشد.

اولین باشید که نظر می دهید