اگر تلگرام دسکتاپ در ویندوز کار نمیکند، این روش ها را امتحان کنید

همچنین، در مواقع عدم دسترسی به سیستم، با استفاده از دستگاه دیگری می توان کارهای مورد نظر خود را انجام داد. در صورت عدم مراجعه به اکانت طی مدت تعیین شده، تلگرام به صورت خودکار حساب شما را حذف خواهد کرد. اگر در مدت زمانی که مشخص کردید به تلگرام سر نزنید، اکانت شما به صورت خودکار حذف میشود. خیر. اگر اکانت شما بلاک شده است با دلیت اکانت نمیتوانید آن را رفع کنید؛ زیرا در حقیقت شماره تلفن شما بلاک شده است و با ساختن اکانت با یک شماره بلاک شده بازهم اکانت شما بلاک خواهد بود. با توجه به اینکه در این مقاله قصد داریم شما با دیلیت اکانت تلگرام آشنا کنیم، باید توجه داشته باشید که هنگام دیلیت اکانت تمامی چتها، گروهها و مخاطبین شما حذف میشود و اگر به اطلاعات خود نیاز دارید باید اقدام به بکاپ کنید.

، دیگر اطلاعات شما قابل بازگشت نخواهند بود.

ابتدا قبل از هر چیز، برنامه ی Textnow را دانلود کرده و نصب کنید و بعد به برنامه وارد شوید و در قسمت بالای صفحه نمایش، بر روی کلمه ی Sign up بزنید و در کادر اولی ایمیل خود را وارد کنید و بعد از آن رمز را به صورت صحیح و دقیق بزنید و حالا نوبت انتخاب گزینه ی Create Account می باشد. در این مقاله قصد داریم علاوه بر توضیح کلی درباره تلگرام، دلایلی که به تصمیم حذف اکانت تلگرام منجر میشوند صحبت کنیم. برای این کار باید وارد تنظیمات تلگرام خود شوید. ابتدا برای دیلیت اکانت تلگرام بهصورت خودکار، لازم است وارد برنامه تلگرام خود شوید و سپس روی علامت سه خط بالا کلیک کنید. پس در این حالت لازم است مراحل ذکرشده در بالا را مجدد طی کنید و سعی کنید که تمام مراحل را پیوسته و بدون وقفه زمانی زیاد انجام دهید. پس از کلیک کردن روی علامت سه خط بالا، در این مرحله لازم است از بین لیست ظاهرشده مانند شکل زیر بر روی گزینهی Settingیا همان تنظیمات کلیک نمایید.

همچنین روش انجام این کار را همراه با فیلم و تصاویر آموزشی به شما توضیح دادیم و با توجه به اینکه حذف شدن اکانت تلگرام بهصورت فوری در داخل نرمافزار تلگرام تعبیه نشده است، شما میتوانید از طریق خود سایت تلگرام اقدام به انجام این کارکنید. در اینجا شما میتوانید مطابق تصویر زیر، بازه زمانی را تعیین کنید که پس از چه مدتزمان از آخرین فعالیت و آنلاین بودن شما، اکانت تلگرامتان به صورت خودکار حذف شود. حذف خودکار اکانت تلگرام و یا چگونه از حذف خودکار اکانت تلگرام جلوگیری کنیم؟

دانلود تلگرام طلایی

تمامی این وبسایتها به کاربران خود اطمینان میدهند که در مدتزمان کم اکانتشان حذف میشود و شما نیز با توجه به فیلتر بودن تلگرام و طی کردن پروسههای برای اینکه اکانت خود را حذف کنید، شاید بدتان نیاید که از این دسته از رباتها استفاده کنید. بهترین برنامه فیلتر چهره چیه؟ وقتی این خبر منتشر شد که تلگرام به طور پیشفرض از رمزگذاری سرتاسر استفاده نمیکند، مردم در مورد استفاده از این برنامه فکر دیگری کردند. در این مرحله صفحهای با سه گزینه را مشاهده خواهید کرد و شما باید گزینه Delete account را انتخاب کنید. همچنین باید به شما بگوییم که با انجام این کار و ثبتنام مجدد در پیامرسان تلگرام، شما از حالت بلاک بودن توسط افرادی که به هر دلیلی شمارا بلاک کردهاند خارج میشوید و مجدداً میتوانید با همان شماره قبلی به آنها پیام بدهید و شمارهی خود را از تمامی حسابهایی که بلاک شده است آزاد کنید.

نکته دوم: برخی کاربران برای رفع ریپورت اکانت تلگرام، اقدام به حذف حسابکاربری خود میکنند؛ در صورتی که ریپورت اکانت تلگرام براساس شماره فرد تعیین شده و ارتباطی به حساب کاربری شخص ندارد. پس نتیجه میگیریم که بیشازحد اقدام به استفاده از حذف اکانت نکنیم. بعد از فعال سازی این گزینه به صفحهای بعدی هدایت میشوید که در این قسمت باید تیکِ گزینه را بر روی پروتکل MTPtoro قرار دهید و در قسمت سرور IP پروکسی خود را وارد کنید (اگر پروکسی ندارید، با یک سرچ ساده در گوگل به بیشمار پروکسی رایگان دسترسی پیدا خواهید کرد) سپس قسمت پورت را تکمیل کنید (پورت نیز به همراه پروکسی موجود است) و در نهایت اگر پروکسی پولی تهیه کردهاید میبایست یوزر و پسورد آن را در قسمتهای بعدی وارد کنید. 1) آنها نمی توانند کاربران تلگرام را کنترل کنند ممکن است یک نفر از صفحه مرورگر خود به راحتی عکس بگیرد و حریم شخصی شما و پیام های شمارا به خطر بیندازد، کنترل این امر در موبایل بسیار راحت تر است و روش های شناخته شده جهت این کار( عکس برداری از صفحه نمایش) نیز به راحتی قابل مسدود سازی است.

تلگرام قابلیتی را در نظر گرفته است که شما میتوانید زمانبندی دلخواهی را برای حذف خودکار اکانتتان تعیین کنید. چنانچه پس از تعیین بازه زمانی مشخصشده توسط شما، دیگر در تلگرام آنلاین نشوید، پس از گذشت این زمان تعیینشده، اکانت تلگرام شما بهصورت خودکار حذف خواهد شد. اما اگر شما از دسته افرادی هستید که دیربهدیر در اکانت خود آنلاین میشوید و نمیخواهید اکانت خود بهصورت خودکار حذف شود باید این تنظیمات را روی مدتزمان بالا قرار دهید تا اطلاعات مهمتان را فقط به خاطر اینکه دیربهدیر وارد اکانت خود میشوید از دست ندهید. اما این راحتی ارتباطات باعث مشکلات از قبیل امکان شنود، سرقت اطلاعات و یا مزاحمت را به دنبال دارد. 5) به همین راحتی ثبت نام شما در تلگرام به پایان رسید و می توانید از کار با آن لذت ببرید. 5-چگونه می توانم برای حساب کاربری تلگرامم تیک آبی بگیرم؟

تلگرام ایرانی

آیا برنامهای برای حذف اکانت تلگرام وجود دارد؟ در آخرین مرحله تلگرام باز هم سوال خود را تکرار میکند که آیا قصد حذف اکانت تلگرام خود را دارید؟ تلگرام از شما میپرسد که آیا واقعاً قصد دارید اکانتتان را حذف کنید که با کلیک بر روی دکمه Yes, telegram Delete My Account. در صورت تمایل میتوانید در کادر علت کار خود را تایپ کنید و در غیر این صورت آن را خالی بگذارید و بر روی Delete My Account کلیک کنید. جدیدترین ورژن MDGram Messenger را میتوانید از لینک های زیر دریافت کنید. بلافاصله یک اساماس حاوی کد 5 رقمی دریافت میکنید و یکساعت زمان دارید تا کد پیامکی احراز هویت را در سایت تلگرام وب تأیید نموده و اکانت شما حذف شود؛ تصویرِ زیر مربوط به تأیید شماره تلگرام در مرحلۀ ارسال کد اساماس شده است.

دانلود تلگرام ضد فیلتر

اکنون شما باید همانند قسمت مشخصشدهی عکس، در کادرConfirmation code، کدی را که به معنی کد تأیید از تلگرام دریافت کردید، در اینجا جایگذاری کنید. اکنون با انتخاب گزینه OK درستی شماره خود را تأیید کنید. اکنون در منوی جدید ظاهر شده در نسخهی انگلیسی پیامرسان تلگرام بر روی گزینه Privacy and Security و در نسخهی فارسی تلگرام حریم خصوصی و امنیت را انتخاب کنید. حالا از گزینه Privacy and Security را بزنید و در بخش Delete my account، روی If away for را بزنید.

ورود ب تلگرام از طریق گوگل

پس از کلیک کردن بر روی آن، شما وارد بخش تنظیمات خواهید شد. علاوه بر این نسخه های غیر رسمی دیگر دارای تبلیغات آزار دهنده درون برنامه ای هستند و یا به اجبار شما را عضو گروه ها و کانال های دیگر می کنند، ولی این مسنجر بدون تبلیغات و دارای امنیت بالایی است و شما بدون هیچ مشکلی می توانید از این پیام رسان محبوب که از امکانات و قابلیت های بیشتری نسبت به نسخه ی اصلی تلگرام بهره می برد، استفاده کنید. شما در این بخش یک هشدار جدی هم دریافت میکنید با این مضمون که با حذف حساب کاربری خود بهزودی نمیتوانید عضو مجدد تلگرام شوید. نکته مهمی که باید به آن دقت داشته باشید این است که هیچ کدی برای شما sms نخواهد شد و شما برای حذف اکانت تلگرام باید به اپلیکیشن تلگرام خود دسترسی داشته باشید تا بتوانید آن کد را دریافت کنید.

تلگرام انلاین

شما با مراجعه به لینک مستقیم این سایت میتوانید شماره خود را وارد کرده و سپس با دنبال کردن مراحل حساب کاربری خود را حذف کنید. بعد از انجام دادن مرحله قبل باید به تلگرام خود مراجعه کنید. فراموش نکنید که مدت زمان شما برای انجام این کار، محدود است. وقتی اتصال برقرار شود شما دیگر می توانید از تلگرام به راحتی استفاده کنید. اما چرا این اتفاق می افتد؟ میلاد نوری -کارشناس فناوری اطلاعات- در این خصوص در کانال تلگرامی خود نوشت: در صورت مسدود شدن تماس تلفنی، در صورتی که شما روی همه دستگاهها از حساب تلگرام خود خارج شوید، امکان ورود مجدد وجود نخواهد داشت. پس از وارد شدن به لینک مذکور، همانطور که مشاهده می کنید؛ تلگرام از شما میخواهد که در ابتدای کار وارد حساب تلگرامی خود شوید که برای این کار باید شماره ای که قصد حذف حساب تلگرامش را دارید، وارد نمایید (کد ۹۸ ایران در ابتدای شماره را فراموش نکنید) سپس بر روی دکمه آبی رنگ《Next》 کلیک کنید.

۲- وارد بخش دیتا و ذخیره سازی یا date and storage شوید . با انتخاب گزینه Manage local storage یک گزینه جدید باز می شود که از شما می پرسد آیا می خواهید کل کش خود را پاک کنید که می توانید با انتخاب گزینه Clear All و سپس OK فایل های کش تلگرام خود را پاک کرده و فضای اشغال شده در سیستم خود را خالی کنید. جهت اتصال به پروکسی رایگان می توانید در کانال های زیر عضو شوید.

2. بعد از پاک کردن حساب کاربری تلگرام مجددا ثبت نام کنید، اطلاعات شما بازنمیگردد. پس از این، تمام مخاطبین و پیامهای شما برای همیشه از بین خواهند رفت. کار تمام است؛ اطلاعات شما آمده است! همانطور که گفتیم بعد از دیلیت اکانت تلگرام، دیگر اطلاعات شما قابل بازگشت نخواهند بود. همچنین باید به شما بگوییم که کاربران با خواندن این مقاله حدوداً به پاسخ اکثر سؤالات مهم خود در این زمینه میرسند. در بین پیامرسان تلگرام و واتساپ رقابت نزدیکی وجود دارد و با اینکه تلگرام در چند سال اخیر در تعداد دانلود اپلیکیشن از اسنپچت (Snapchat) و یوتیوب (youtube) نیز فراتر رفته است، این رقابت بسیار حساستر شده است. پس در انتخاب زمان دیلیت خودکار اکانت تلگرام دقت کنید! همچنین روش حذف حودکار اکانت تلگرام یا دیلیت خودکار اکانت تلگرام (Account Self-Destruct) را نیز توضیح دادیم. حذف اکانت تلگرام طلایی فرقی با تلگرام معمولی ندارد و با استفاده از روش بالا میتوانید اکانت تلگرام طلایی خودتان را حذف کنید.

جالب توجه اینکه در نسخه مرورگر تلگرام اگر از گروهی لفت دادید می توانید برگردید و دوباره عضو شوید! 1. تمام اطلاعات شما بعد از دلیت اکانت تلگرام برای همیشه پاک میشود؛ از چتهای خصوصی و گروهی و کانالها تا فایلهای دانلود شده و مخاطبین! 3. قبل از حذف اکانت تلگرام، از تمام اطلاعات خودتان را دانلود کنید. تمامی مراحل نصب تلگرام تمام شد و می توانید از آن استفاده نمایید. در برخی موارد با تیترهایی نظیر (حذف اکانت تلگرام بدون کد) یا (حذف اکانت تلگرام بدون نیاز به پسورد) برمیخورید که تمامی این روشها غیر ممکن است وپیشنهاد ما برای حذف اکانت تلگرام روشی است که در این مقاله توضیح دادیم و امیدواریم این آموزش مورد پسند شما بوده باشد و با مطالعه آن موفق به حذف حساب کاربری تلگرام شده باشید. انجام این کار باعث میشود اتفاقاتی نظیر قطع تمامی فعالیتهای شما در اکانت پیامرسان تلگرام و پاک شدن پیامها در اکانت شما رخ دهد.

1- دیلیت اکانت تلگرام اصلی با دلیت اکانت تلگرام پلاس و حذف اکانت موبوگرام هیچ فرقی ندارد و برای دلت اکانت موبوگرام یا بقیه همه از یک روش انجام میشود. موبوگرام مانند تلگرام طلایی از هسته اصلی برنامه تلگرام استفاده میکند و در حقیقت نسخه دستکاری شده تلگرام است! احتمالا همهی شما با شبکه های اجتماعی و بخصوص تلگرام آشنا هستید همانطور که می دانید تلگرام یکی از برنامه های محبوب در ایران است که تعداد کاربران بالایی دارد و شما با استفاده از آن می توانید با دوستان خود چت کنید و عکس و فیلم برای هم ارسال کنید. همچنین قصد داریم روش انجام این کار را همراه با فیلم آموزشی به شما توضیح دهیم و با توجه به اینکه دیلیت اکانت تلگرام بهصورت فوری در داخل نرمافزار پیامرسان تلگرام تعبیه نشده است، شما میتوانید از طریق خود سایت تلگرام اقدام به انجام این کارکنید. برای این کار شما به نرمافزار دسکتاپ تلگرام نیاز دارید؛ یعنی تلگرام کامپیوتر.

دانلود تلگرام برای ویندوز پس باید قبل از شروع مراحل حذف حساب تلگرام، از طریق روش هایی که میتوانید IPخود را تغییر دهید این کار را انجام دهید تا بتوانید. که ترجمه ان بدین شرح است : در این قسمت وارد شوید تا بتوانید برنامه های خود را توسط API تلگرام مدیریت و یا حساب تلگرام خود را حذف کنید. بازه زمانی مد نظر خود را انتخاب کرده تا در صورت عدم استفاده از برنامه در آن زمان، اکانت به همراه تمامی پیام ها و مخاطبین برای همیشه حذف گردد.

دانلود تلگرام فارسی