خرید تتر بدون احراز هویت از صرافی خرید و فروش تتر ارزکت-تترفا

در حالی که شما می‌توانید تمام تراکنش‌های انجام شده توسط ارز دیجیتالی مانندبیت کوینرا به راحتی مشاهده کنید. شبهات زیادی در مورد پشتوانه تتر ایجاد شده بود؛ برخی منتقدین عقیده داشتند که شرکت تتر به اندازه توکن های تتری که ایجاد می‌کند دلار در حساب خود ندارد. اما شرکت تتر توانست خلاف این ادعا را ثابت کند و نشان دهد این شرکت توانایی پشتیانی از تک تکتوکن‌های تترخود را دارد. لازم به ذکر است که شبکه‌های فوق، تنها شبکه‌های میزبان تتر نیستند.

خرید تتر با کمترین کارمزد

توجه داشته باشید که اکثر کیف پول‌ها از تتر تحت شبکه ترون و اتریوم پشتیبانی می‌کنند اما نسخه اسمارت‌چینی آن را می‌توان در تراست ولت نگهداری کرد. همچنین دقت داشته باشید که تتر تحت شبکه‌های زیادی پشتیبانی می‌شود. پس هنگام ارسال تتر به کیف پول خود از یکسان بودن شبکه‌ها در مبدا و مقصد اطمینان حاصل نمایید.

با توجه به این که ارز دیجیتال تتر، با ارزهای فیاتی همچون دلار، یورو و ین پشتیبانی می‌شود، ارزشی وابسته به قیمت ارزهای پشتوانه خود دارد و بر اساس همین معیار، افزایش یا کاهش خرید تتر ارزش خواهد داشت. لازم به ذکر است که بسیاری از ارزهای دیجیتال، قابلیت استخراج شدن را ندارند و شما باید حتماً آن را خریداری کنید. تتر نیز یکی از این ارزهای دیجیتال است که قابلیت استخراج شدن را ندارد و شما برای اینکه تتر داشته باشید باید از صرافی معتبر خرید و فروش تتر در ایران، آن را تهیه کنید. قیمت لحظه ای تتر در سایت رابکس در بالای همین صفحه و در مبدل مشخص است.

  • برای شروع فرآیند خرید تتر از ایکس پی اکسچنج تنها کافیست از طریق پنل کاربری خود وارد بخش «کیف پول» شده و مقدار موجودی مورد نظر خود را از طریق واریز وجه نقد یا واریز رمز ارز به سایت تکمیل کنید.
  • علی‌رغم اینکه استیبل کوین‌ها انتخابی محبوب در میان معامله‌گران ارزهای دیجیتال هستند، تتر در مورد مسائل نقدینگی و اینکه آیا ذخایر آن برای پوشش تعداد توکن‌های USDT در گردش کافی است یا خیر، بحث‌های دیگری دارد.
  • لازم به ذکر است که با احراز هویت در یکی از پلتفرم های معاملاتی پی ام ایکسچنج دیگر به احراز هویت در دیگر پلتفرم ها ندارید و از طریق هر یک از آنها میتوانید به معامله بپردازید.
  • مطمئنا با توجه به وجود تحریم‌های گسترده مالی، به هنگام انجام معاملات در صرافی‌های خارجی چون بایننس، گیت و غیره به دلیل هویت ایرانی با مسدود شدن حساب و بلوکه شدن دارایی خود مواجه شده‌اید.
  • این صرافی ابتدا در چین مستقر بود اما به دلیل تشدید محدودیت‌های ارزهای دیجیتال از این کشور خارج شد.
برای مشاهده قیمت لحظه ای تتر برای خرید تب خرید و ارز دیجیتال تتر را انتخاب کنید. به طور مشابه برای مشاهده قیمت لحظه ای تتر برای فروش تب فروش و ارز دیجیتال تتر را انتخاب کنید.. واضح‌ترین مثالی که می‌توان برای توجیه وجود استیبل‌ کوین‌هایی مانند تتر آورد، کشورهایی هستند که نمی‌توانند انتقالات ارزی خارج از کشورشان را به راحتی انجام دهند. فرض کنید فردی در کشور ونزوئلا بخواهد در بازار مشتقه (فیوچرز، مارجین) بایننس به معامله بپردازد. او نمی‌تواند به راحتی دلار را از حساب بانکی خود برای بایننس بفرستد؛ اما با استیبل کوین‌ها، این کار به راحتی قابل انجام است. او می‌تواند خرید تتر انجام داده و با انتقال تتر خود به پلتفرم بایننس فعالیت کند.

هیچ گونه محدودتی در میزان خرید و فروش تتر در صرافی کیوسک وجود ندارد. با توجه به این مسئله که بهازای هر تتر، یک دلار ذخیره می‌شود، انتظار می‌رود که همواره قیمت تتر ثابت باشد اما گاهی این قیمت در بازار مبادلات جهانی کمتر یا بیشتر از یک دلار است. تتر در بازار معاملاتی ارزپایا بر بسترترونو بااستاندارد TRC20عرضه شده است و کارمزد نقل و انتقال آن کمتر از یک دلار است.

خرید تتر بدون احراز هویت از صرافی خرید و فروش تتر ارزکت-تترفا همچنین توانسته‌ایم رتبه نخست را در بین صرافی‌های رمزارز داخلی از آن خود کنیم. تمام افرادی که در بازار کریپتوکارنسی ها فعالیت می کنند، مایلند از افزایش قیمت ارزهای دیجیتال این مارکت کسب سود نمایند. در این بین، برخی رمزارزها نوسانات کمتری را تجربه کرده و برخی دچار پامپ (رشد شدید در کوتاه مدت) یا دامپ (افت شدید در کوتاه مدت) می شوند. تتر رمزارزی است که با پشتوانه پول فیات وارد بازار کریپتوکارنسی ها شده و از بدو ورود تا کنون با قیمت یک دلار معامله می شود. وقتی شما تتر خریداری می کنید، در واقع یک سپرده بانکی خواهید داشت که هیچ سود و زیانی به آن تعلق نمی گیرد. با این وجود، چرا از تتر به عنوان پرکاربردترین ارز دیجیتال یاد می شود؟ در واقع تتر بسیار شبیه ارزهای فیات است.

کاربران تازه وارد

برای خرید ارز تتر در تمام صرافی های ایرانی شما باید یک روند طولانی احراز هویت را طی کنید اما در صرافی پی ام ایکس چنج شما نیازی به احراز هویت های سنتی و ارسال مدارک ندارید. در این سایت شما تنها با یک سیمکارت که بنام شما می باشد میتوانید اقدام به ثبت نام کرده و ارز تتر خود را بصورت آنی برداشت نمائید. برای خرید ارز تتر بدون احرازهویت وارد سایت پی ام ایکس چنج به آدرس pmxchange.co شوید و از قسمت خرید و فروش آسان در قسمت بالا گزینه تومان و در قسمت پائین گزینه تتر را انتخاب کرده و اقدام به خرید ارز تتر نمائید.