اجرای کناف 02144289762 شرکت ایده نو شرکت ایده نو 44289762-021 مجری سقف کاذب کناف ، اجرای مهندسی کناف ، دارای گواهینامه صلاحیت پیمانکاری ، اجرای کناف ، اجرای سقف کناف ، اجرای سقف کادب کناف ، اجرای دیوار کناف ، اجرای درایوال کناف ، اجرای سقف 60*60 کناف ، اجرای سقف کاذب مشبک کناف ، اجرای سقف کاذب شبکه 60*60 کناف ، قیمت سقف کاذب کناف ، قیمت کناف ، قیمت سقف کناف ، قیمت اجرای کناف ، قیمت دیوار کناف

اجرای کناف 02144289762 شرکت ایده نو شرکت ایده نو 44289762-021 مجری سقف کاذب کناف ، اجرای مهندسی کناف ، دارای گواهینامه صلاحیت پیمانکاری ، اجرای کناف ، اجرای سقف کناف ، اجرای سقف کادب کناف ، اجرای دیوار کناف ، اجرای درایوال کناف ، اجرای سقف 60*60 کناف ، اجرای سقف کاذب مشبک کناف ، اجرای سقف کاذب شبکه 60*60 کناف ، قیمت سقف کاذب کناف ، قیمت کناف ، قیمت سقف کناف ، قیمت اجرای کناف ، قیمت دیوار کناف

و دیوار پوش ام دی افو همچنین پارکت لمینت است که پارکت لمینت امروزه یک انتخاب بسیار محبوب برای افرادی هست که میخواهند در منزل خود تغییر دکوراسیون ایجاد کنند. جک نگهدارنده، دستگاه برش قرقره ای و سوهان گرد از جمله اجزای مورد نیاز برای اجرا می باشد. برای مثال در بحت تبلیغات گوگلی ده ها پکیج تبلیغاتی میتوان انجام داد با خروجی های متفاوت و بازخورد متفاوت هر قدر بیشتر هزینه تبلیغات انجام دهند بازخورد بیشتری هم میگرند در بحث کناف هم بدین شکل میباشد.

تیم های نصب و اجرای سمیران آماده ارائه خدمات اجرای محیط های دکوراسیون شما هستند. طراحی این سازه ها معمولا در کاتالوگ شرکت، توسط مشتریان و با در نظر گرفتن اکثریت سلیقه ها و تنوع بسیاری انتخاب میشود. پس از آویز کردن سازه های حمال با فاصله های 50 سانتی متری، پانل ها را مستقیما به این سازه های حمال نصب می کنیم. در هنگام استفاده از نبشی های غیرباربر سازه پنل خور را در فاصله 10 سانتی متری نبشی اجرا می کند. و زمانی که نبشی ها باربر باشند فاصله سازه پنل خور تا نبشی 50 سانتی متر می باشد. پانل‌های یاد شده دارای صفحاتی به ضخامت متغیر بوده و هر کدام از آن‌ها قابلیت اجرایی خاص خود را خواهند داشت.

اجرای آسان و سرعت بالا در اجرای دیوار کناف

در این مقایسه مشخص میگردد که از نظر زمانی سرعت اجرای سقف کاذب کناف ، بسیار بالاتر است . همچنین در بخش میانی دیوار امکان اجرای مصالحی برای افزایش کارآیی دیوار به منظور افزایش مقاومت صوتی ، رطوبتی ، حرارتی ، حریق و … دیوارهای جدا کننده کناف، دیوارهای غیر باربری هستند که برای تقسیم فضاهای داخلی ساختمان استفاده می شوند. این ساختار شامل قابهای فولادی سبک ساخته شده با مقاطع C و U بوده که اصطلاحاً استاد و رانر نامیده میشود و صفحات روکش دار گچی کناف در یک یا چند لایه به وسیله پیچ مخصوص بر روی آنها نصب می شوند. درزهای میان این صفحات به وسیله نوار مش و بتونه مخصوص درزگیری شده به نحوی که در انتهای کار سطحی یکپارچه و بدون درز که قابلیت رنگ آمیزی و کاشی کاری یا هر نوع پوشش نهایی دیگری خواهد داشت حاصل می گردد. فضای خالی داخل دیوار کناف، امکان استفاده از انواع عایق حرارتی و صوتی را فراهم نموده و همچنین عبور و دسترسی به تأسیسات الکتریکی و مکانیکی را به راحتی میسر می سازد.

سقف کاذب کناف | فروش و اجرا توسط شرکت ایده نو به همراه لیست قیمت تیر 1401

با اجرای دو لایه قاب فلزی با فاصله از یکدیگر، می توان از فضای به وجود آمده جهت عبور تاسیسات الکتریکی و مکانیکی استفاده نمود. قرارگیری تاسیسات در فضای خالی دیوار،علاوه بر رفع مسئله خوردگی و کاهش هزینه تعمیرات، دسترسی به تاسیسات و تعمیرات و نگهداری را در مرحله بهره برداری آسان می کند. از دیوارهای گچ برگ (کناف) به علت سهولت در برش و همچنین انعطاف پذیری معماری بسیار بالا می توان طرح های مختلف دکوراتیو و دیزاین داخلی را پیاده و اجرا نمود. سقف های کاذب کناف آکوستیک یا سقف کاذب جذب کننده صدا در فضا های پر سرو صدا مانند سینما، سالن اجتماعات، فروشگاه های بزرگ و …

دیوارهای جداکننده کناف ایران دیوارهایی غیرباربر است که شامل یکسری قاب های فلزی می باشد که صفحات روکش دار گچی به وسیله پیچ مخصوص بر روی آن نصب می شود. سطح این صفحات به وسیله بتونه و نوار مربوطه درزگیری شده به طوری که در انتها یک سطح پارچه و بدون درز خواهیم داشت که قابلت رنگ آمیزی و یا هر نوع پوشش نهایی دیگر را خواهد داشت. در حقیقت تا به این جا باید دقت کنید که نحوه اجرای سقف کناف باید با دقت بسیار بالایی انجام شود و پانل ها در فواصل معینی نسبت به هم متصل شوند. بعد از آن پانل ها بر روی باربر نصب می شوند و در مراحل بعدی عملیات زیر سازی را به خوبی با دقت بالا انجام می دهند.

بررسی ارتفاع کف تا سقف تا مطمئن شد که ارتفاع آنقدر هست که بتوان روی آن سقف کناف نصب کرد . انتخاب درست سازه استاد برای عملکرد مناسب دیوار با توجه به محدودیت هایی که از نظر ضخامت دیوار وجود دارد الزامی است. برای استحکام بیشتر دیوار می توان از کاهش فاصله استادها و یا قوطی کردن دو عدد سازه استاد سود برد. در زمانی که بخش فوقانی و مجاور سقف دیوار اجرا شده در معرض خمش و یا حرکات سازه ای قرار دارد. سازه U با طول بال بلند جایگزین سازه های U با ارتفاع بال معمولی می شود. نوع ساختار با توجه به قرارگیری در منطقه نصب دارای مشخصات متفاوتی است .

در این مرحله بهتر است شما را با مفهومی بسیار کاربردی و مهم در خصوص یکی از مهم ترین محصول مورد استفاده در سقف های سقف کناف کاذب آشنا سازیم. رابیتس در واقع محصولی است که از کشش عرضی و پرس ورق های گالوانیزه تهیه و تولید می شود. اگر نیاز به سقف کاذب برای آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی داشته باشیم.

  • به تمام سازه‌های که بر روی سقف اصلی نصب شده و به زیباسازی منجرب شود، سقف کاذب گویند.
  • سقف کاذب شبکه کناف را به تنهایی و نیز ترکیبی با سقف های کاذب یکپارچی برای مکان هایی اعم از ساختمانی با کاربری اداری ، تجاری ، درمانگاهها ، بیمارستانها ، سرویسهای عمومی ، ترمینالهای مسافرتی و … اجرا و استفاده نمود .
  • با نصب سقف کاذب خودایستا، می توان تاسیسات مکانیکال و الکتریکال را در پشت سقف پوشاند.
  • پس از تنظیم و نصب شدن U36 ها، از براکت برای اتصال پروفیل های حمال F47 استفاده می شود.
زیرا بتونه کاری کمی زمان می خواهد به این ترتیب باید با استفاده از مواد بتونه قسمت هایی از سقف را که دارای شکاف های بزرگ و حتی ریز است پر کنید تا بعدا برای رنگ کاری آن با مشکلاتی مواجه نشوید. در واقع برای پرشدن درز ها از نوار درزگیر استفاده می شود و عملیات بتونه کاری در دو مرحله پایان می پذیرد. مهمترین عاملی که در بتونه کاری مورد توجه قرار می‌ گیرد میزان آب مصرفی و دمای محیط است‌.