بهترین لپ تاپ گیمینگ ارزان قیمت مسترنکست | behtarin-laptop

بهترین لپ تاپ گیمینگ ارزان قیمت مسترنکست | behtarin-laptop علاوه بر این سازنده پردازنده گرافیکی این لپ تاپ از نوع NVIDIA و اندازه صفحه نمایش 15.6 اینچ است. مهم ترین ویژگی یک لپ تاپ گیمینگ ارزان و با قیمت مناسب دارا بودن پردازنده گرافیکی قوی، صفحه نمایش باکیفیت بالا، فضای حافظه رم RAM کافی و پردازنده مرکزی قدرتمند است. لنوو آیدیاپد گیمینگ 3 جزو اقتصادی‌ترین لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی موجود در بازار ایران محسوب می‌شود، که مدل‌های مختلفی با سخت‌افزار متنوع دارد. می‌توانید این لپتاپ را با پردازنده نسل دهم Core i5 در کنار ۱۶ گیگابایت رم، حافظه‌ای هیبریدی و کارت گرافیک GeForce GTX 1650 با چهار گیگابایت حافظه اختصاصی تهیه کنید.

این دستگاه‌ها قطعاً قدرتمندترین موارد موجود در بازار نیستند و انتخاب شما بهترین لپ‌ تاپ گیمینگ نخواهد بود. با این حال برای عناوین امروزی بسیار مناسب بوده و توانایی اجرای تمامی عناوین را با گرافیک بالا دارند. در راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ ما به موارد باریک سبک هم اشاره خواهیم کرد. به دلیل اینکه بسیاری از افراد نیاز به یک دستگاه قدرتمند دارند که چندان سنگین هم نباشد. قطعاً سبک بودن دستگاه با مشکلاتی همراه است اما برای بسیاری از افراد ارزش این مشکلات را دارد.

قیمت انواع لپ تاپ گیمینگ ارزان

بهترین لپ تاپ Core i3 موجود در بازار ایران کدام است؟ | … البته با توجه به قیمتی که این مدل دارد باید انتظار چند نقطه ضعف مثل نمایشگر و وب‌کم با کیفیت معمولی را هم داشته باشید. البته اگر امکانش را داشتید بهتر است یک مدل با رم دوکاناله از این لپ‌تاپ را خریداری کنید تا بهترین عملکرد را از این قطعات داشته باشید. پردازنده اصلی لپتاپ MSI Crosshair 15 A11UEK اینتل Core i7 سری ۱۱ است.

ارزان قیمت ترین لپ تاپ های گیمینگ

ایسوس TUF FX505DT یکی از بهترین لپ تاپ ها گیمینگ ارزان قیمت بازار است که ویژگی های بسیار خوبی دارد. همین ابتدای کار باید بگویم که پردازنده ی این لپ تاپ از لپ تاپ بالایی امتیاز بنچمارک پایین تری دارد. اما پردازنده ی گرافیکی همان است و این تفاوتی رو توی بازی شما بوجود نمی بهترین لپ تاپ تا 25 میلیون آورد. اما این لپ تاپ گیمینگ ارزان قیمت دارای کیبورد RGB و بسیار با کیفیت است.

  • از آن‌جایی که دانشجویان معمولا لپ‌تاپ را با خود به دانشگاه حمل می‌کنند و در محیط‌های مختلف از آن استفاده می‌کنند، وزن پایین یا همان قابلیت حمل آسان یک ویژگی مهم برای این دسته از نوت‌بوک‌ها محسوب می‌شود.
  • با‌این‌حال، سعی‌ کرده‌ایم مدل‌های منتخب از‌نظر موجودی و تنوع فروشگا‌ه‌ها نیز مناسب باشند.
  • این لپ تاپ نسبت به کانفیگ معرفی شده از ایسر نیترو 5 در بالا، از پردازنده Core i H که یک نسل بالاتر است به علاوه یک باتری 70 وات بر ساعتی نسبت به باتری 54 وات بر ساعتی ایسر نیترو 5 بهره می‌برد.