انواع پله دوبلکس در طراح های حول محور، اسپایدری، کپسولی و معلق | elitarchgroup

انواع پله دوبلکس در طراح های حول محور، اسپایدری، کپسولی و معلق | elitarchgroup

در این میان اجرای مستقیم راه پله فلزی داخل ساختمان به فضای بیش‌تری احتیاج داشته و پله پیچ مدرن فلزی فضای کم‌تری را به خود اختصاص می‌دهد. به هر صورت این دو روش می‌توانند به صورت ترکیبی مورد استفاده قرار گرفته و باعث ایجاد مدل‌ها و طرح‌های متنوعی از انواع پله مدرن فلزی شوند. مدل مارپیچ یا دایره ای شکل.راه پله گرد طرحی کلاسیک و محبوب بین اکثر مردم می باشد.و بیشتر توسط آن عزیزانی که محل اجرای راه پله گردشان کوچک است. با گرانتر شدن قیمت زمین و هزینه ساخت یک ساختمان در عصر حاضر استفاده بهینه از فضا یک اولیت مهم در طراحی ساختمان است. پله چوبی گرد محصولی است که با توجه به محدودیت فضا در ساختمان های شهری جلوه زیبا و کاربردی بودن یک راه پله شیک را به شما ارائه خواهد داد.

  • همین ورقه های فرم گرفته به این فضا کمک کرده اند که شخصیتی مطابق با کاربری آن داشته باشد.
  • مشاوران و متخصصان صنایع فلزی کاوه اماده ارائه اطلاعات بیشتر به شما کارفرمایان گرامی هستند.
  • دلیل این نام گذاری، منقطع بودن مسیر و تغییر جهت پله ها در فواصل مشخص است که به دلیل کمتر اشغال شدن فضا انجام می شود.
  • در این مدل، پله ها به صورت مدور و به حالت چرخشی حول یک محور مرکزی قرار می گیرند و جهت قرارگیری هر پله نسبت به پله قبلی کمی تغییر پیدا می کند.
  • در این بین ابزارهای تکمیل‌کننده فضای داخلی و خارجی ساختمان‌ها نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در سبک‌های متنوعی طراحی، تولید و عرضه می‌شوند.

پله فلزی فرفوژه نیز از انواع پله‌های فلزی است که در کنار برخورداری از امنیت بالا به دلیل تراکم بالای نرده‌ فلزی به کار برده شده، می‌تواند فضایی چشم‌نواز و زیبا را در محل قرارگیری خود ایجاد نماید. پله‌‌ فلزی مدرن نیز از انواع پله‌‌ها هستند که علاوه بر ایجاد کارایی و مورد استفاده قرار گرفتن برای پیوست طبقات مختلف بهم می‌توانند با طراحی‌های منحصربفرد بخشی از فضای داخلی و یا خارجی ساختمان و ویلا را نیز منحصربفرد و زیبا کنند. خلاقیت در طراحی راه پله مدرن می تواند از فضای اشغالی حداکثر استفاده را ببرد. برای مثال از زیر راه پله دوبلکس برای داشتن کتابخانه ای زیبا می توان استفاده نمود و یا با قراردادن گلدان های جذاب، فضای خانه را سبز و دلنشین کرد. جالب است بدانید که این نوع راه پله دوبلکس هم برای خانه هایی با دکوراسیون سنتی و سلطنتی و هم برای خانه هایی با دکوراسیون مدرن و اسپرت مناسب است و فقط نوع متریال مصرفی باید مورد توجه قرار گیرد. برای مثال برای خانه های سنتی ساخت این مدل با چوب، برای خانه های سلطنتی ساخت با سنگ و برای خانه های مدرن و اسپرت ساخت با فلز و شیشه می تواند نمای خیره کننده ای ایجاد کند.

نردبان تاشو راد استار 32 پله 4 تکه کد 1219

در این بین ابزارهای تکمیل‌کننده فضای داخلی و خارجی ساختمان‌ها نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در سبک‌های متنوعی طراحی، تولید و عرضه می‌شوند. در هنگام انتخاب گل و گیاهان تزیین بخش پلکان، به جلوه ای که این گیاهان در زمان های مختلف دارند دقت بسیاری داشته باشید. یک گیاه رونده مقاوم ممکن است برای نرده های راه پله حیاط گزینه بسیار ایده آل و زیبا اما برای گلدان های داخلی انتخاب کاملا دردسر ساز و نادرستی باشد و یک گیاه با برگ های افشان و رنگ تیره در مقابل یک کاغذ دیواری پر نقش و نگار جلوه چندان زیبایی نداشته باشد.

اجرای پله دوبلکس

شاسی این نوع پله به صورت ورق دوبل فولادی با رنگ کوره ای میباشد که کف پله شیشه ای ساخته شده از 2 لایه لمینت سکوریت درجه یک به شاسی پله متصل می شود و نرده شیشه ای نیز با اتصالات استنلس استیل 304 به شاسی پله متصل می شود. این پله‌ها دارای ماندگاری و طول عمری بالا می‌باشند و فضای کمتری را نسبت به دیگر پله‌ها معماری های تک اشغال می‌نمایند. ظاهر لوکس و مدرن پله‌ دوبلکس فلزی می‌تواند فضاسازی ویلا و ساختمان شما را شکیل‌تر کند. انتخاب طرح و مدل در ساخت پله مدرن فلزی بسیار گسترده و منعطف است و میتوان در شرایط و محیط‌های متنوعی آن را مورد استفاده قرار داد. شما می‌توانید درب ورودی آپارتمان فلزی یا پله مدرن فلزی را از طریق به کارگیری شیشه طراحی کرده و نماد زیبایی از شفافیت و خلوص را در محیط به کار بگیرید. ساخت نرده یا کف پله به صورت شیشه‌ای باعث می‌شود تا محیط‌ داخلی جلوه شیک و جذابی پیدا کند.