⭐️ دریچه سقفی ️ بهترین قیمت دریچه سقفی شرکت صنعتی رحمتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دریچه تنظیم هوا می توانید با کارشناسان ما در گروه تهویه باستان در ارتباط باشید. یکی از انواع دریچه های پرکاربرد ، چه در مصارف مسکونی و چه تجاری ، دریچه خطی آلومینیومی است. این دریچه های خطی جهت مصارف گرمايشی و سرمايشی مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا در تمام فضاهای اداری، تجاری و مکان های لوکس قابل استفاده می باشند.

  • دریچه سقفی یکی از بهترین ابزار برای انتشار هوا می باشد و به دلیل پخش خوب هوا دمای محیط به سرعت یکنواخت خواهد شد.
  • دریچه هوای گرد سقفی در دو حالت برجسته و تخت برای مشتریان تولید شده و جلو خاصی به محیط نصب شده القاء خواهد کرد.
  • برای استفاده در سقف مکان هایی مانند ساختمان های تجاری ، اداره های مدرن، هتل ها و مکان های صنعتی طراحی شده اند.
توانایی انتقال هوا به صورت یکنواخت با کمک پره های متوالی صورت می گیرد. با سلام، پهنای فریم دریچه ها 3.5 سانتیمتر میباشد ولی به دلیل گذاشتن خلاصی و اتصالات داخلی دریچه در عمل حدود 2 الی 2.5 سانتیمتر از اطراف دریچه ها را پوشش میدهد. یعنی اگر به عنوان مثال عرض یا ارتفاع یک دریچه 50 سانتیمتر باشد، ابعاد بیرونی آن با توجه به نوع دریچه بین 54 الی 55 سانتیمتر میشود.

⭐️ دریچه سقفی ️ بهترین قیمت دریچه سقفی شرکت صنعتی رحمتی

دریچه خطی نیز مثل دریچه مشبک به دو صورت دمپردار و بدون دمپر مورد استفاده قرار می گیرد. دریچه های خطی به صورت 1 طرفه با پره های ثابت 90 درجه یا انحنای 30 درجه تولید می شوند. دریچه تنظیم هوا، برای کنترل جهت هوا و جلوگیری از آشفتگی هوا در خروجی کانال رفت و همچنین ورودی کانال برگشت مورد استفاده قرار می گیرد.

در مقابل، انتخاب یک دریچه هوا با قیمت خیلی بالا اصلا به صرفه نیست. آن دسته از انواع دریچه سقفی که دارای دمپر هستند به طبع قیمت بیشتری نسبتا به نمونه های فاقد دمپر خواهد داشت. در طراحی های جدید مهندسین طراح پروژها برای رفت و یا برگشت هوا به علت زیبایی معمولا دریچه خطی (خطی صفر درجه یا 30 درجه و یا اسلات) را به دریچه های چهارگوش ترجیح می دهند. با طراحی خطی سقفی این امکان به وجود می آید تا انتقال هوای مناسبی در رفت وبرگشت داشته باشیم. دريچه سقفی چهارگوش آلومينيومی دریچه ای از نوع سقفی و قابل استفاده در متر می باشد.

قابلیت های دریچه های سقفی

از دریچه های سقفی هوا در اغلب مواقع برای هوای رفت و گاهی اوقات برای برگشت هوا استفاده میشود. اختلاف این دریچه ها با دریچه های سقفی چهار گوش تنظیم پره ها می باشد. دریچههای سقفی دمپر دار و بدون دمپر جهت هوای رفت و برگشت و همچنین تخلیه استفاده می شوند که در این نوع دریچه چرخش هوا به شکل افقی و به یک الی چهار جهت مختلف امکان پذیر است. از دریچه های گردابی یا خورشیدی، هم برای هوای رفت و هم برگشت هوا می توان مورد استفاده قرار می گیرد. این نوعدریچه هوا جهت هوای رفت، برگشت و تخلیه استفاده می شود که پخش جریان یکنواخت هوا را بصورت افقی توسط پره‌های متوالی هم مرکز انجام می دهد.

دریچه سقفی آهنی عرض 30

بطورکلی به دریچه هایی که از طریقِ سقف هوارسانی می کنند دریچه سقفی می گویند. بهتر است از این دریچه هوا در مکانی استفاده شود که ارتفاع بیشتر از سه متر باشد. این دریچه ها با حداکثر میزان کارایی خود جریان هوا را به صورت ثابت و متغیر در محیط چرخش میدهد. حتی گاهی اوقات که میزان حجم جریان هوا از حداکثر به حداقل آن کم تر می شود و بهترین عملکرد را خواهد داشت. این نوع دریچه ها از جنس ورق آهن ضخامت 0/5 میلی متر بوده و مناسب برای سقف می باشد و در چهار جهت باد را پرتاب می کند، رنگ این نوع این دریچه ها کوره ای (الکترواستاتیک) بوده و مقاومت بالایی در مقابل زنگ زدگی و خوردگی دارد. تولید در رنگ های مختلف سفید، کرم، استخوانی، قهوه ای، طوسی و … که با توجه به نیاز مشتریان قابل طراحی و ساخت می باشد.

بطور کلی انواع دریچه سقفی چهارگوش از دریچه های پر مصرف در صنعت تهویه می باشد. انتقال هوا در ساختمانهای مسکونی و ادارات و مکانهای تجاری و صنعتی و کلا در تهویه رفت و برگشت به صورتهای مختلف است. دريچه چهارگوش سقفی آلومينيومی دریچه ای از نوع سقفی و قابل استفاده در اماکن مسکونی، تجاری و اداری و دریچه سقفی صنعتی می باشد. متناسب با محل نصب دریچه‌ها می‌توان از مدل‌های ۴ طرفهُ ۳ طرفهُ ۲ طرفه و ۱ طرفه استفاده نمود. جنس قاب و پره این دریچه از آلومینیوم مرغوب تولید شده و همچنین قابلیت نصب انواع دمپر پشت دریچه ای (موازی و متقابل) و همچنین تبدیل‌های پشت دریچه‌ای در صورت نیاز مشتری وجود دارد. دریچه سقفی چهار گوش ثابت دمپردار و بدون دمپر تنظیم هوا به جهت کاربرد های مناسب در صنعت تهویه مطبوع برای نصب در سقف طراحی شده اند.

دریچه های گرد

مثلا در داکت اسپلیت، هواساز ها و یا فن کویل ها این دریچه وجود دارد. از دریچه های خورشیدی در ساختمان های تجاری، اداری، منازل مسکونی و در فضاهایی که ارتفاع سقف در محدوده بین ۴ تا ۶.۲ متر است مورد استفاده قرار می گیرد. این قابلیت در نواع وجود دارد که پره‌های داخلی از قاب جهت نصب دریچه، تنظیم دمپر و شستشو بیرون آیند. همواره توصیه می شود پشت دریچه های هوای برگشت فیلتر نصب شود تا در جمع کردن گرد و غبار هوا کمک شایانی کند. کاربرد دریچه خورشیدی در انواع سیستم های سقفی و برای ارتفاع های بیش از 4 متر میباشد.