کابل و شارژر گوشی موبایل اصل با ضمانت فونی شاپ

معمولا با استفاده از شارژرهای معمولی دو تا سه ساعت طول می‌کشد تا باتری تلفن همراه به طور کامل شارژ شود. اما به کمک شارژرهای سریع زمان شارژ موبایل به کمتر از یک ساعت کاهش می‌یابد. با این حال، باید توجه داشته باشید که برخی از شارژرهای سریع عمر مفید باتری را کوتاه می‌کنند. انتخاب سیم شارژر مناسب برای گوشی‌ و دستگاه‌های دیجیتالی بسیار ضروری است. اگر کابل خوب و باکیفیتی انتخاب کنید نگران آسیب دیدن باتری و صرف هزینه زیاد برای تعمیر و تعویض آن نخواهید بود. اگر سوالی در مورد هر کدام از این شارژرها دارید می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی استایل آپ با ما در ارتباط باشید.

گوشی‌تان بدون شارژ نمی‌ماند و می‌توانید به سادگی تمام مشکلاتی که در ارتباط با شارژ و انتقال فایل دارید را حل و فصل کنید. در حالت عادی برای شارژ کردن گوشی و دستگاه‌های الکترونیکی شارژی استفاده می‌شوند اما کاربردهای دیگری هم دارند. کابل شارژ میکرو یا Micro-USB که کم کم جای خود را به تایپ سی می‌دهد. در غیر اینصورت آماده خراب شدن باتری گوشی و خوب شارژ نشدن آن باشید! در بعضی از کابل ها موادی به کار رفته است که باعث انتقال دیتا هم می شوند و اگر می خواهید گوشی خود را برای انتقال داده به کامپیوتر و یا گجت دیگری متصل کنید از وجود دیتای آن کابل هم مطمئن شوید. برای خرید بهترین کابل با توجه به نیاز شما دانستن اطلاعات کلی و تفاوت انواع کابل موبایل می تواند برای شما مفید باشد.

به خوبی داخل آن قرار نمی‌گیرد یا کوچکتر از پورت است و خیلی زود از آن خارج می‌شود و شارژ مدام قطع و وصل می‌شود. کابل‌هایی که در برندهای معتبر مانند بیسوس، بلکین و نیلکین و مک دودو و … تولید می‌شوند کیفیت بسیار بالایی دارند و از هر نظر استاندارد هستند. اگر قصد خرید کابل شارژر و یا مبدل را دارید این برندها گزینه‌های ایده‌آلی هستند. قبل از خرید کابل شارژ موبایل و تبلت حتما توجه کنید که اطلاعات مربوط به جریان و ولتاژ نوشته شده برروی جعبه کابل شارژ با مشخصات تلفن همراه شما سازگاری داشته باشد. توجه داشته باشید جریان و ولتاژ شارژ در گوشی‌های مختلف متفاوت است.

می‌توانید بهترین برند کابل شارژ را با قیمتی منصفانه از فروشگاه آلمانی استور تهیه بهترین کابل شارژ کنید. برای بهترین پیشنهادات در مورد قیمت بهترین کابل شارژ فست ، می توانید از چندین وب سایت فروش آنلاین بازدید کنید و قیمت کابل شارژر را بررسی کنید. قبل از ثبت سفارش حتما بررسی ها را مرور کرده و قیمت ها را مقایسه کنید. برخی کابل‌های بی‌کیفیت از نظر ابعاد سوکت یا ابعاد USB هم مشکل دارند.

اگر به محل کار یا تعطیلات می‌روید و تلفن یا لپ‌تاپ‌تان را با خود می‌برید، باید شارژر آن‌ها را به همراه داشته باشید. وقتی یک شارژر موبایل را به پریز وصل می‌کنید، یک شوک الکتریکی سلول‌های باتری موبایل را دوباره شارژ می‌کند. در واقع با استفاده از جریان الکتریکی، انرژی الکتریکی را به باتری سلول وارد می‌کند. معمولا کابل شارژ بی‌کیفیت سرعت انتقال فایل بسیار کمتری هم دارد.

قیمت انواع کابل و تبدیل USB

درست است که قیمت بالاتری نسبت به باتری‌های یکبار مصرف دارند، اما در طولانی‌مدت بسیار به‌صرفه هستند. زیرا بارها شارژ می‌شوند و بدون نیاز به تعویض قابل استفاده هستند. اگر آداپتور فست‌شارژ دارید سیم شارژر شما باید حتما از این قابلیت پشتیبانی کند و امکان انتقال ولتاژ و جریان‌های مختلف را داشته باشد. چون روی سرعت تاثیر منفی ندارد و می‌توانید برای انتقال فایل یا شارژ سریع‌تر از آن استفاده کنید. کابل‌های خیلی کوتاه هم به گونه‌ای هستند که وقتی گوشی به شارژ است نمی‌توانید از آن استفاده کنید.

حال اگر فروشگاه شما در مکان های لوکس و لاکچری قرار دارد، کابل شارژ پک دار آیفون و عمدتا خرید کابل تایپ سی به سود زیاد شما کمک می کند. در همین راستا داتیس مارت فروش عمده و همکاری انواع کلگی شارژ و کابل شارژ دیتا را با قیمت استثنایی و ارسال رایگان برای شما همکاران عزیز آماده کرده است. بسیاری از مصرف کنندگان به دنبال خرید کابل شارژر سیم بلند هستند. به صورت استاندارد اکثر کابلشارژها دارای متراژ 80 سانتیمتر، یک متر و نهایتا 1.5 متر هستند.

کابل و شارژر گوشی موبایل اصل با ضمانت فونی شاپ اگر تلفن همراه خود را به زودی از شارژ خارج نمی‌کنید یا فعلا نمی‌خواهید از آن استفاده کنید، بر اساس میزان استفاده قبلی شما، شارژ تلفن همراهتان بیشتر از ۸۰ درصد باقی می‌ماند. تبدیل OTG اتصال microUSB به USB کابل OTG با کیفیت بالا جهت اتصال مستقیم پورت USB به گوشی موبایل – انتقال مسقیم داده‌های صوتی و تصویری عکس، فیلم و نرم‌افزار از فلش مموری و دسته بازی و کیبورد و ماوس و .. از طرف دیگر، اگر قصد دارید از کابل فقط برای انتقال داده (یا انتقال داده + شارژ) استفاده کنید، بهترین گزینه این است که هنگام خرید کابل، به دنبال کابل انتقال داده USB باشید.

کابل تبدیل ساتا mini sata به usb برای DVD-RW آکبند