پیراهن لی لباس مردانه خرید انواع پوشاک مردانه با بهترین قیمت

پس کافی است، پیراهن‌های لی کاغذی را با شلوارهای فاستونی و شلوارهایی با پارچه‌های ظریف و پیراهن‌های لی ضخیم‌تر را با شلوارهای کبریتی و شلوارهایی از جنس کشمیر و … بپوشید. برای انتخاب کفش نیز بهتر است به سراغ بوت‌های چرم مردانه و کفش‌های رسمی مردانه بروید، تا استایل مناسبی داشته باشید. در ادامه ست‌های پیراهن لی مردانه، شلوار و کفش را با هم خواهیم دید. شاید مهم‌ترین مرحله در ست کردن پیراهن جین مردانه، انتخاب شلوار و کفش مناسب باشد.

البته منظور ما محل رسمی دفتر شما نیست، بگذارید این پیراهن در تاریخ های خاص بماند تا همیشه متناسب با اندام شما باشد و طبیعی به نظر نرسد. این یقه به دلیل پیچیدگی هایش همچنان طرفداران خود را دارد و آقایان مدرن و شیک همچنان از آن در ست لباس های خود استفاده می کنند. این پیراهن جادویی باعث شد صنعت مد در دهه 1900 منفجر شود و امروز، 122 سال بعد، هنوز هم مد است. از فروشنده مناسب با خیال راحت سایز مورد نظر را سفارش دهید ، در اینجا فقط فروشنده معتبر مهم است . کیفیت جنس ودوخت آن مناسب است وبعدازشستشو رنگ آن بورنشد. کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت تدبیر تجارت برلیان می باشد .

شاید فکر کنید کـه پوشیدن یک پیراهن جین کافی ست و باقی لباسهای تان باید از جنس دیگری باشد اما اشتباه کرده‌اید. پیراهن مردانه لی استایل روزمره و اسپرتی دارد و برای استفاده های روزانه مناسب است اما این لباس برای مهمانی های دوستانه هم انتخاب خوبی است. این پیراهن به علت داشتن جنس جین می‌تواند در فصل های بهار، پاییز و زمستان بخشی از پوشش شما را به خودش اختصاص دهد.

پیراهن لی لباس مردانه خرید انواع پوشاک مردانه با بهترین قیمت

فروشگاه اینترنتی لباس سارابارا در اواخر سال ۱۳۹۶ با بکارگیری نزدیک به نیم قرن تجربه‌ی شرکت در زمینه تولید، پخش و خرده فروشی لباس مردانه و لباس زنانه تأسیس شد. محیط پویا و خلاق به همراه اشتیاق، تلاش و شکیبایی همکاران مجموعه سبب شده تا با استفاده از دانش روز دنیا در زمینه‌ی طراحی، تولید، پخش و خرده فروشی پوشاک به ارائه‌ محصولات با کیفیت و قیمت مناسب به صورت آنلاین بیانجامد. در سارابارا سعی بر این است که تجربه شیرینی برای مشتریان در زمینه خرید اینترنتی لباس رقم بزنیم. این پیراهن لی با استفاده از پارچه جین (دنیم) دوخته شده است و در یک رنگ مشکی موجود است. پارچه دنیم، درشت بافت بوده و از صد در صد پنبه درست می شود.

شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید قیمت پیراهن لی مردانه ترک کرد. دوخت خاص با نخی که نزدیک به رنگ پیراهن است اما نمای خاصی دارد و موجب جذابیت شود. ارزش های ما بر اساس مشتری مداری، صداقت با مشتری، تاکید بر ارتقای روز افزون کیفیت و توجه به اخلاقیات استوار است. چشم انداز این مجموعه بر رسیدن به قله های افتخار در سطح منطقه خاورمیانه بنا شده تا نام ایران و ایرانی بار دیگر بر سر زبانها باشد. اگر می خواهید از کراوات استفاده کنید، از کت ساده تری استفاده کنید. بدون شک یکی از بهترین ترکیب ها کراوات مشکی و پیراهن یقه لباس سفید است، اما هنگام بستن پاپیون باید به چسباندن انتهای باله های یقه لباس به پشت کراوات توجه کنید.

همکاران ما خیلی زود و بعد از بررسی ، نظر یا سوال شما را در سایت به نمایش در میآورند . اطلاعات تماس شما شامل تلفن و ایمیل به نمایش در نخواهد آمد و صرفا جهت ارتباطات آتی با شما و تنها توسط کافه کادو استفاده خواهد شد . شلوار های لی مشکی ظاهری کلاسیک و ساده دارند که مناسب با هر سن و سلیقه ای هستند. این شلوار برای استایل کژوال و حتی مینیمال نیز مناسب است و می توانید در مهمانی های رسمی کوچک و خودمانی یا حتی قرار های عاشقانه آن را مورد استفاده قرار دهید.

کیفیت جنس ودوخت آن مناسب است وبعدازشستشو رنگ آن بورنشد.در دوره ادواردین این پیراهن لباس روزمره مردانه بود و بعدها صنعت پوشاک مردانه پیراهن های راحت یا ساده را انتخاب کرد اما این نوع پیراهن همچنان بهترین انتخاب برای مهمانی های رسمی و قرارهای عاشقانه است. پیراهن لی جیب دار در دو مدل تک جیب و دو جیب تولید می شود که مدل پیراهن جین تک جیب دارای یک جیب ساده یا دکمه ای روی سمت چپ سینه میباشد و پیراهن جین دو جیب دارای دو جیب ساده یا دکمه ای روی هر دو سمت سینه میباشد. برای داشتن ظاهر کاملا رسمی با شلوار لی، پیراهن سفید آکسفورد به همراه کفش (قهوه ای چرم یا مشکی) مناسب می باشد.