معرفی بهترین گوشی های اقتصادی سال ۲۰۲۱

این طراحی مقاوم باعث شد تا این گجت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم شود، این موضوع به معنی پشتیبانی از گواهینامه IP67 است. پشتیبانی از این گواهینامه در بازار میان‌رده‌ها به عنوان یک برگ برنده محسوب می‌شود و گوگل نیز توانست به همین دلیل رقبای بسیاری را شکست دهد. در بخش طراحی گوگل مجبور شد تا بعضی از بخش‌ها را حذف کند تا فضای خالی برای قرار گرفتن باتری بزرگ در گجت ایجاد شود.

گوشی‌های هوشمند این‌ روزها، پرکاربردترین وسیله در زندگی رومزه‌ هر شخصی محسوب دانستن آن می‌شوند. این موضوع هر چقدر که هیجان‌انگیز است، به همان نسبت هم مشکل‌زا محسوب می‌شود. به همین خاطر سعی شده در ادامه نکات لازم در مورد خرید بهترین گوشی‌ هوشمند شرح داده شود. من ردمی نوت ۱۰ دارم مشکلی اصلا نداره فقط زیر ۳۰ درصد بزنید شاید داغ کنه چون شارژرش حدودا قویه ولی کم پیش میاد و گفتم شایدیه. عبارت پاور در میان‌رده‌های این سری کاملا به این معناست که گوشی که خریداری می‌کنید قرار است از لحاظ طول عمر باتری کاملا شما را راضی نگه دارد.

  • تراشه‌ به کار رفته در این محصول اگزینوس 1280 است که به همراه 8 گیگابایت حافظه رم عرضه می‌شود.
  • همان‌طور که پیش‌ازاین نیز گفتیم، شما می‌توانید با پرداخت هزینه مقرون‌به‌صرفه و منطقی، از گوشی‌های خوبی بهره‌مند شوید.
  • گوشی گلکسی A23 تنها ۱۹۵ گرم وزن داشته و تراکم پیکسلی در آن نیز حدود ۴۰۰ پیکسل در هر اینچ است.
  • باسلام خدمت مهندس زیرپنچ میلیون چه گوشی بخرم که برای پابچی خوب باشه باتشکر..
  • نمایشگر ۱۶ به ۹، حسگر اثر انگشت در جلوی گوشی و کلیدهای ناوبری خازنی تداعی‌کننده‌ی طراحی مدرن و شیک در گوشی‌های هوشمند نیستند.
  • نمایشگر این گوشی با نرخ نوسازی 120 هرتز عرضه می‌شود که می‌توان از آن برای کارهای متنوع استفاده کرد.
معرفی بهترین گوشی های اقتصادی سال ۲۰۲۱

مثل اکثر گوشی‌های میان‌رده جدید شیائومی، این محصول هم اسپیکرهایی استریو و باکیفیت دارد و همچنین به یک باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده که با توان ۳۳ واتی می‌تواند در عرض ۱ ساعت شارژ شود. اگر دنبال بهترین گوشی تا ۵ میلیون از برند شیائومی هستید که طراحی جذاب، نمایشگری با کیفیت و شارژ سریع قدرتمند داشته باشد، ردمی نوت ۱۱ برای شما ساخته شده است. گوشی سامسونگ گلکسی A23 یک گوشی زیر ۵ میلیون تومان است که دارای نمایشگر ۶.۶ اینچی (۱۰۴.۹ سانتی‌متر مربع) از نوع IPS LCD با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است.

بهترین گوشی تا ۵/۵ میلیون تومان

ازآنجاکه پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو تشابهات زیادی از جمله تراشه به‌کاررفته در بطن این دو گوشی دارند، برای آشنایی بیشتر با عملکرد کلی تراشه تنسور گوگل، توصیه می‌شود «بررسی پیکسل ۶ پرو گوگل» را در زومیت بخوانید. باتری این گوشی لیتیوم پلیمری غیرقابل تعویض با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت بوده و از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند. نسبت نمایشگر به بدنه در گوشی ردمی نوت ۱۱ حدود ۸۴.۵% و تراکم پیکسلی در آن ۴۰۹ پیکسل در هر اینچ است. گوشی نوکیا G20 در پنل پشتی دارای ۴ دوربین است که به ترتیب ۴۸ مگاپیکسلی واید، ۵ مگاپیکسلی اولتراواید، ۲ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی عمق‌سنج هستند. از چند سال گذشته تا کنون شاهد پیشرفت بی نظیری در دنیای گوشی های هوشمند هستیم و همواره گستردگی این دنیا بیشتر از همیشه می شود.

برخلاف سایر برندهای گوشی هوشمند، سامسونگ در این جعبه گوشی قاب قرار نمی‌دهد. بنابراین، اگر می‌خواهید از محو شدن رنگ جلوگیری کنید (مخصوصاً برای رنگ‌های روشن)، حتماً قاب جداگانه خریداری کنید. از نظر معماری، پرچمدار Exynos 2200 کاملاً شبیه به اسنپدراگون 8 نسل 1 کوالکام است. به جز در این مورد، Exynos 850 با فرکانس 2 گیگاهرتز کاملاً از 2.2 گیگاهرتز پایین‌تر است. با این حال، از نظر قیمت بسیار متفاوت هستند و مدل آمریکایی گران قیمت‌تر است. بررسی یکی از گوشی‌های اقتصادی و جدید سامسونگ را در بررسی سامسونگ M22؛ پایین رده اقتصادی و محبوب بخوانید.

خوشبختانه این مدل همچنان از این قابلیت پشتیبانی می‌کند و بسیار حائز اهمیت است. قاب بالایی میزبان قرار گیری اسلات سم کارت در کنار حسگر مادون قرمز و میکروفون است. به نظر می‌رسد این گوشی از چیدمان اصولی برای کنترلرها برخوردار است که سبب شده تا بسیار خوش دست به نظر برسد و نظرات مثبتی را به دنبال داشته باشد. این گوشی اقتصادی با ابعاد 163.7 در 76.1 در 7.6 میلی متر عرضه شده و از وزنی برابر 181 گرم برخوردار است که حمل آسان‌تری را برای کاربرانش به ارمغان می‌آورد تا بتوانید آن را در هر کجا همراه خود داشته باشید. سه رنگ جذاب از قبیل خاکستری، نعنایی و سفید برای این مدل در نظر گرفته شده که به شما این امکان را می‌دهد تا متناسب با سلیقه خود بهترین انتخاب را داشته باشید. وزن سبک این گوشی را مدیون بکارگیری متریال مرغوب مانند پلاستیک برای بدنه و فریم می‌دانیم.

راهنمای خرید گوشی سامسونگ A03

در نتیجه باید گفت اگر به دنبال محصولی در محدوده‌ی قیمتی ۲ میلیون تومان هستید و نمی‌دانید چه گزینه‌ای می‌تواند مناسب باشد، نوکیا ۲.۲ را به شما پیشنهاد می‌کنیم. اگرچه نباید انتظارات بالایی از آن داشت اما اگر سطح انتظار خود را به نسبت قیمتی که برای آن می‌پردازید پایین بیاورید، این گوشی می‌تواند انتخاب خوبی باشد. در حال حاضر گوشی‌های اقتصادی بازار در بازه‌ی قیمتی ۱٫۵ تا ۴٫۵ میلیون تومان قرار دارند.

گوشی تا ۵ میلیون تومان

این گوشی با تراشه ۸ هسته‌ای یونیسکو SC9863A، رم ۲ گیگابایتی و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی توانایی اجرای اکثر برنامه‌های پرکاربرد را دارد اما برای بازی‌های سنگین نباید رویش حساب کنید. شیائومی در ساخت این گوشی از نمایشگر نوع AMOLED استفاده کرده است که علاوه بر عملکرد خیلی خوب، به ذخیره انرژی نیز کمک زیادی می‌کند. به همین دلیل هم می‌توانید اطمینان حاصل کنید که گوشی مذکور عمر باتری خیلی خوبی دارد و تا ساعت‌ها می‌توانید از آن استفاده کنید.