لیست قیمت انواع یخچال سامسونگ Samsung آترین پلاس

پس از روانه کردن به بازار کره، سریع سر زبان ها آمد و این یخچال به رتبه 1 در بازار یخچال صعود کرد و به عنوان پرفروش ترین یخچال شناخته شد. اگر به دنبال اطلاعاتی هستید تا در موردخرید یخچال سامسونگمطمئن تر شوید ما تمام اطلاعات مورد نیاز شما را در ادامه بیان کرده ایم تا با خیال راحت برایخرید یخچال سامسونگاقدام کنید. این روزهای یخچال و فریزر کارهای بیشتری از تازه نگه داشتن مواد غذایی انجام می دهند و درک هر ویژگی و فناوری که توسطبرندهای تولیدکننده یخچالاستفاده می شود در تصمیم گیری شما تاثیر بسزایی دارد. در ادامه تمام جوانبی که باید قبل ازخرید یخچال جدید سامسونگخود باید در نظر داشته باشید آورده شده است. البته شما می توانید مدل های متنوع از یخچال فریزر سامسونگ را در آترین کالا مشاهده کنید و با تضمین اصالت، ضمانت بازگشت، تحویل فوری، تسویه در محل و بهترین قیمت، بهترین انتخاب را برای خود به ارمغان داشته باشید.

نحوه ی خرید از بانه کالا هور- بانه 24

یخچال هایی با رنگ نقره ای قیمت بالاتری دارند و رنگ های سفید و مشکی آن را می شود با قیمت پایین تری خریداری کرد. ظرفیت در یخچال هر چه بیشتر باشد قیمت یخچال فریزر هم با آن بالا می رود. به همین دلیل است که یخچال های بالاپایین قیمت پایینی دارند و ساید بای ساید ها از قیمت و ظرفیت متوسطی برخوردارند.

یخچال فریزر سامسونگ RF25

یخچال سامسونگ با فناوری های پیشرفته، استیل ضد زنگ و Wi-Fi تولید می شود که مدل Family Hub (یخچال فریزری با صفحه لمسی بزرگ) از بهترین نمونه های این برند می باشد. سری Family Hub هوشمندترین یخچال فریزر سامسونگ در بازار بوده و با انواع سیستم های عامل هوشمند مانند الکسا Alexa،Ecobee ،گوگلGoogle ، Ring و Samsung SmartThings کار می کنند. قیمت یخچال فریزر سامسونگ با این مدل به دلیل امکانات فراوان آن بالاتر از سایر مدل ها می باشد.

  • کالا هایی که برای شما ارسال می شوند حتما” توسط کارکنان ما تست می شوند .
  • از موبایل های هوشمند بگیریدی تا پوشاک و کشتی سازی و انواع لوازم خانگی!
  • ما در این فروشگاه به شما اطمینان می دهیم که هر کدام از یخچال فریزرهای بوش، یخچال ال جی و سامسونگ با بهترین و مناسب ترین قیمت ارائه خواهند شد و شما می توانید هر کدام از این مدل ها را با افزودن به سبد خرید سفارش بدهید و خریداری کنید.
  • انواع یخچال ساید بای ساید، یخچال دوقلو، یخچال فرنچ، یخچال فریزر بالاپایین و یخچال رومانو از مدل هایی هستند که این برند در اندازه های مختلف تولید کرده است.

مشخصات یخچال های سامسونگ یکی از مهم ترین اطلاعاتی است که مشتریان و خریداران یخچال سامسونگ می بایست به آن توجه داشته باشند. بررسی دقیق مشخصات و مقایسه انواع یخچال های سامسونگ به شما کمک می کند تا انتخاب بهتری داشته باشید و بهترین مدل یخچال را متناسب با نیاز و بودجه خود خریداری کنید. این یخچال ساید سامسونگ دارای قابلیت های منحصر به فرد دیگری نیز است که برای اطلاع بیشتر در مورد آن می توانید به صفحه یخچال سامسونگ RS51 در آترین کالا مراجعه کنید. این یخچال فریزر بالا پایین سامسونگ دارای 28 فوت ظرفیت است که در صورت تمایل به مدل مشابه با ظرفیت بیشتر می توانید یخچال سامسونگ RT62 را لیست انتخاب های خود داشته باشید. لیست قیمت یخچال سامسونگ و انواع مدل های جدید یخچال سامسونگ از سری RB34 و RS50 را به همراه عکس و مشخصات فنی آخرین یخچال فریزر های این برند در بالا مشاهده کردید؛ حال با اطلاعاتی بیشتر از قیمت روز یخچال سامسونگ همراه باشید.

بر خلاف یخچالهای قدیمی که با روشن/خاموش شدن موتور دمای آنها تنظیم می شد و شاهد نوساناتی در دما بودیم، این موتور هوشمند قادر است سرعت عملکرد خود را تغییر داده و در نتیجه به شکل مداوم فعالیت دارد و دمای یکنواختی را درون دستگاه ایجاد می کند. ثبات دمایی تاثیر زیادی در حفظ طراوت، تازگی و کیفیت اصلی مواد خوراکی تا مدتهای طولانی تر می خرید یخچال سامسونگ گذارد. عدم روشن/خاموش شدن مکرر دستگاه همچنین به کاهش مصرف کمک زیادی می نماید. در موتورهای قدیمی که موتور مکرر روشن/خاموش می شود چون دور گرفتن مجدد موتور در هر بار روشن شدن نیازمند انرژی زیادی است، در نتیجه مصرف آنها هم بالا است.

راهنمای خرید یخچال سامسونگ

لیست قیمت انواع یخچال سامسونگ Samsung آترین پلاس