فیلم سینمایی نفس نکش 1 تماشا با کیفیت عالی دوبله فارسی بدون سانسور و لینک مستقیم-آل اسکیپ

فیلم سینمایی نفس نکش 1 تماشا با کیفیت عالی دوبله فارسی بدون سانسور و لینک مستقیم-آل اسکیپ

این فیلم ماجرای داستان یک دختر جوان را روایت می‌کند که نام او راکی Don’t Breathe است. او به دلیل مشکلات خانوادگی که دارد تمام تلاش خود را می‌کند تا خود و خواهرش را از شر ناپدری دایم الخمرش نجات دهد. او در نهایت تصمیم می‌گیرد تا با نامزد خود دست به اقدامی بسیار خطرناک بزند. راکی به همراه نامزد و دوست مشترکشان دست به سرقت می‌زنند. وجود بازیگران تاثیرگذار در این فیلم باعث شد تا این محصول بیش از پیش دیده شود. استیون لانگ یکی از چهره‌های معروف فیلم‌های سینمایی هالیوود با ایفای نقش در این تیم، تاثیر بسیار زیادی در بهتر دیده شدن فیلم کرد.

  • در نهایت، الکس و راکی ​​موفق می شوند خود را پنهان کنند و راکی ​​در کمد پناه می گیرد.
  • همانند سایر فیلم‌های پرطرفدار، نظرات مثبت و منفی بسیار زیادی برای این فیلم وجود دارد.
  • گرفتار شدن آنها سابقه شگفت انگیزی دارند و هیچ یک از این فرصت ها را از دست نداده اند.
  • اما آیا او آنقدر درمانده است؟ جنایتکاران سطح پایین جانباز نابینا را دست کم گرفتند و این امر منجر به یک وضعیت نه چندان مثمر ثمر برای راکی ​​، الکس و مانی شد.
  • این یک پیش‌فرض عالی دارد و بسیار پرتعلیق است، اما با گذشت زمان کمی بیش از حد قابل پیش‌بینی می‌شود.

به دنبال این موفقیت‌ها خیلی زود ساخت دنباله‌ی نفس نکش در دستور کار قرار گرفت و نفس نکش ۲ از جمعه در آمریکا و بسیاری از کشورهای اروپایی روی پرده رفته است. اکنون، بر اساس این خلاصه داستان، شما فکر می‌کنید «دان» ‘t Breathe’ ممکن است به یک دیگ قابل پیش بینی خون تبدیل شود، اما شما کاملاً در اشتباه هستید. اختیار من را از ارائه جزئیات بیشتر در مورد طرح باز می دارد. برخی از عوارض باعث می‌شود که روی لبه صندلی‌تان با مشت‌های سفید بند انگشتی که دسته‌های صندلی‌تان را گره می‌کنند، قرار بگیرید. علاوه بر این، در این زمان، ممکن است نسبت به رفاه متخلفان چندان خوش‌بین نباشید، زیرا انگیزه‌های خودخواهانه و مزیت ظاهری آنها نسبت به مرد کور باعث می‌شود که او دلسوزتر به نظر برسد. نه تنها همه چیز پیچیده تر می شود، بلکه اکشن نیز پیچیدگی واقعاً عجیبی دارد که شما آن را پیش بینی نمی کنید.

نقد و بررسی فیلم ((مارپیچ: اره ۹) )

این روزها فیلم‌های ترسناک با وابستگی به فیلم‌های ترسناک برای ترساندن تماشاگران، تنبل‌تر شده‌اند. به‌عنوان استثنای این قاعده، «نفس نکش» برای یک خط داستانی ترسناک از ترس‌های پرشی دوری می‌کند. توجه داشته باشید، یکی از آن دسته از فیلم‌های ترسناک استاندارد در این اثر جذاب و جوی دست نخورده باقی مانده است. با این وجود، شما به اندازه قهرمان‌های ما که خود را در این مهیج تهاجم به خانه گرفتار و وحشت زده می‌بینند، پارانویا را تجربه خواهید کرد. مجهز به کدهای امنیتی و راه هایی برای خاموش کردن آلارم ها، این سه باید برای سرقت چیزی ارزشمند آماده شوند. آنها نه تنها فرصتی برای گلزنی شدید با یک بار بزرگ دارند، بلکه ممکن است دیگر مجبور نشوند به جنایت متوسل شوند!

تماشا و دانلود فیلم سینمایی نفس نکش 1 _ Dont Breathe 2016 _ دوبله فارسی بدون سانسور

این در صورتی است که ماجرای تنگی نفس «غفور» (مهران احمدی) و آروزی دائمی «بهار» را برای آن که در آینده دکتر تنگی نفس (!) شود موضوع درام غالب فیلم در نظر نگیریم. چرا که درام می تواند با چنین ویژگی شروع شود اما نمی‌تواند در همین سطح باقی بماند. برای مثال اگر موضوع تنگی نفس «غفور» منجر به شکل‌گیری مجموعه‌ای از اتفاقات می‌شد که مسیر زندگی «بهار» یا خود او را دچار تغییرات مهم می‌کرد، می‌توانست زمینه‌ساز یک درام باشد. بنابراین فیلم‌نامه‌نویس با انتخاب چنین شکلی از روایت و بر این مبنا که داستان‌ها و درام‌های کوچک و جزیره‌ای اساس فیلم‌نامه او را تشکیل می‌دهد، مسیر سخت‌تری را برای جذب مخاطب انتخاب کرده است.

اما مسئله این است که شخصیت ها در یک وضعیت ترسناک و مهیج واقع گرایانه قرار می گیرند و با این وجود آنها منطق شخصیت خنگ فیلم را دارند که منطق چندانی ندارد. چند دوست، به قصد سرقت از یک مرد ثروتمند و نابینا وارد خانه او میشوند. تا به این ساعت در راتن‌تومیتوز و متاکریتیک به‌ترتیب بر اساس ۱۷ و ۳۵ بررسی امتیاز ۴۸ از ۱۰۰ و ۵۱ از ۱۰۰ برای این فیلم به ثبت رسیده که نشان می‌دهد از نظر منتقدان نفس نکش ۲ در قیاس با فیلم نخست، اثر ضعیف‌تری است.

فیلم نفس نکش ۲ در قیاس با اغلب فیلم‌های اسلشر معمولی لحظات خونین و وحشتناک کم‌تری دارد، اما این سکانس‌ها در فیلم سایگس آنقدر پیچیده و عجیب هستند که مانند یک زخم چرکین در ذهن باقی می‌مانند. «نفس نکش» یک فیلم ترسناک عالی است که برای افرادی که معمولاً از این ژانر لذت نمی‌برند قابل دسترسی است. این یک پیش‌فرض عالی دارد و بسیار پرتعلیق است، اما با گذشت زمان کمی بیش از حد قابل پیش‌بینی می‌شود.

در نهایت، مرد کور میزها را بر روی دشمنان بینا خود می چرخاند، و همه اشکال روشنایی را خاموش می کند، بنابراین آنها در موقعیتی برابر با او قرار می گیرند. استیون لانگ در نقش مرد کوری که هرگز نمی‌داند چه زمانی باید ترک کند فوق‌العاده است، در حالی که جین لوی به‌طور مناسبی از برخی از مخمصه‌هایی که در آن قرار دارد وحشت زده به نظر می‌رسد. ذکر این مقدمه نسبتا طولانی برای پرداختن به فیلم سینمایی «نفس» ساخته نرگس آبیار خالی از لطف نیست، چراکه فیلم را می‌توان در دسته دوم (بدون پیرنگ) قرار داد. حتی تلاشی هم برای پاسخ به میل طبیعی (یا غریزی) ذهن شما برای دیدن یک نقطه عطف یا یک حادثه داستانی (ولو در هر دقیقه ای از فیلم) دیده نمی‌شود.

هنگامی که سه سارق داخل خانه هستند، لحظه ای وجود نخواهد داشت که شما احساس راحتی کنید. فیلم با صحنه‌ای شروع می‌شود که مشخصاً بعداً در فیلم Don’t Breathe اتفاق می‌افتد، که به شما هشدار می‌دهد که تا آن صحنه، سارقان هرگز در امان نخواهند بود، و تعلیق را بیش از پیش افزایش می‌دهد. برای اطلاع سریع جدیدترین آدرس های سایت, اخبار و حواشی , گفتگو و تبادل نظر با دیگر زرفیلمی ها عضو شوید. کافیه کمی توی سرویس اشتراک ویدیو فیلو بچرخی تا بتونی جدید ترین ویدیوهای رایگان آموزشی، خبری، عاشقانه، طنز، مذهبی، سیاسی، ورزشی، آشپزی، سلامتی، موزیک ویدیو و… درضمن فیلو بهت این امکان رو میده که با آپلود ویدیو، درآمد آنلاین خیلی خوب داشته باشی. فیلمنامه ی خوبی داشته👌 سکانسای جذابی هم داشت که پر از هیجانات لحظه ای بود..

هر چند مقایسه دو اثر در مقام فیلم‌نامه و پیرنگ به هیچ وجه مدنظر نیست. اما تعدد صحنه‌های مربوط به یزد در ناخودآگاه مخاطب نوعی سمپاتی به ساخته میرکریمی ایجاد می‌کند. تلاش‌های نفس نکش ۲ [در راستای ترسناک و هیجان‌انگیز بودن] بیهوده است. فیلم در شناخت هدف و معنای مد نظرش دچار مشکل است و امیدوارم تماشاگران هم به این ضعف‌ها پی ببرند.

سینمایی که بر مبنای استفاده از یک (یا گاهی چند) قهرمان شکل می‌گیرد و فیلم‌نامه‌نویس خود را ملزم می‌داند که قهرمان خود را تا سرحد ممکن در بوته آزمایش قراردهد. اما بدیهی است که سینمای کلاسیک تنها گونه سینمایی موجود نیست. مثلا جریانی از فیلم‌ها نیز هستند که به لحاظ نداشتن خط داستانی مشخص و شخصیت‌های سینمایی واقعی (که پس از این بیشتر توضیح داده خواهد شد) به فیلم های «بدون پیرنگ» مشهور هستند.