فروش پرده اداری در بهترین نوع با جدیدترین مدل و متریال پرده ادریس

جنس تیغه‌های این پرده، معمولا از آلومینیوم است و می‌توان روی آن، طرح دلخواه را چاپ کرد. خیلی از سازمان‌ها از این قابلیت برای چاپ لوگوی خود روی پرده شرکت، استفاده می‌کنند. این پرده، از مدل‌های نسبتا جدیدی است که در بازار پرده، طرفداران زیادی دارد. جنس پرده شید، از موادی نرم و سبک، مانند پنبه، کتان و پلی‌استر است.

اما سفارش پرده اداری متناسب نیاز به دانش تخصصی کسی دارد که علاوه بر تسلط بر انواع پرده، آشنایی خوبی با دکوراسیون داخلی و اصول طراحی فضا داشته باشد. با توجه به چیدمان محل نشیمن و یا پذیرایی امکان تلفیق و به کار بردن پرده زبرا درکنار پرده های کلاسیک پارچه ای وجود دارد، وترکیبی زیبا به وجود می آورد . و به دلیل کامل بودن ترکیب رنگی و متنوع بودن طرح های پرده زبرا به راحتی می توان با پرده های پارچه ای ست کرد. اما همچنین با نگه داشتن گرما و روشنایی ، یک عنصر عملی مهم نیز می باشد. پرده ها روشی شیک برای پوشاندن پنجره ها و حتی درب های شما با خطوط تمیز و ظاهری ساده هستند.

پرده کرکره چوبی 5 سانتیمتری رنگ قهوه ای سنتی کد Z1-132

به کارگیری از پرده‌هایی با رنگ‌های جیغ، مانند رنگ زرد روشن یا این که صورتی پر‌نور پیشنهاد نمیشود. به کار گیری از تم‌های رنگی گرم و نسبتاً تیره قدرت و انرژی زیادی به فضای اتاق مدیریت می بخشد. تنوع رنگ پرده‌های مو جود به شما اجازه می دهد پرده‌هایی با همان رنگ به کارگیری فرمایید.

ادارات و شرکت­هایی که دغدغه استفاده از پرده بر روی شیشه­ سکوریت یا حتی در ورودی را دارند می­توانند از این مدل پرده استفاده کنند. قابل ذکر است که در صورت استفاده از پرده کرکره فلزی برای در ورودی، بست های مخصوصی به جهت تکان نخوردن پرده در هنگام باز و بسته شدن در بر روی شیشه نصب می­شود. مسلماً وسایل و رنگی که در مکان هایی مانند اداره جات از آن ها استفاده می شود قطعاً با اتاق خواب کودک و یا فضای درونی آشپزخانه متفاوت است. برای اینکه در محیط کاری تمرکز بیشتری داشته باشیم لازم است از رنگ هایی استفاده کنیم که قدرت تمرکز را افزایش می دهند.

پرده های چاپی را می توان بر روی مدل پرده های پارچه ای، سیلوئت، لوردراپه، کرکره ای، شید و زبرا استفاده نمود. پردهای اداری با پرده های داخل منزل تفاوت های بسیاری دارند چرا که این پرده ها باید در رنگ های ملایم انتخاب شوند و پرده هایی با رنگ زننده، ممکن است باعث اذیت شدن ارباب رجوع و کارمندان شود. شرکت پردینه با چندین سال سابقه در زمینه ارائه و فروش پردهای اداری مختلف، می تواند مجری پرده اداری شما شده و بهترین نتیجه را برایتان به ارمغان آورد. چنانچه امورات نصب پرده خریداری شده از پردینه را به کارشناسان این شرکت بسپارید، شاهد نتیجه منحصر به فرد آن خواهید بود. محصول کشور ترکیه و کاملا وارداتی قابلیت نصب به صورت سقفی و دیواری امکان نصب در فضاهایی با عمق کم امکان تنظیم نور و دید به صورت افقی توسط باتومی امکان جمع شدن کامل پرده به صورت عمودی ارسال به تمام نقاط و نصب در…

پرده کرکره فلزی 50 میلیمتری رنگ مشکی براق

سهولت در باز و بسته شدن پرده های کرکره فلزی، دستیابی به حریم شخصی، کنترل میزان نور و کارایی آنها برای شما بسیار آسان است. پرده‌های کرکره‌ای به دو صورت افقی و عمودی تولید می‌شوند و انواع افقی آنها به سه شکل فلزی. این مدل از پرده ها تقریبا شبیه پرده های کرکره ای فلزی می باشند اما با جنس پارچه، این مدل پرده از دو تیکه حریر عمودی از بالا تا پایین و تکه های افقی از پارچه های ضخیم تر که با فواصل منظم و مساوی در بین پارچه های حریر قرار میگیرد. محصول کاملا وارداتی و مونتاژ داخلی داری لوازم جانبی باتوم و پایه نصب به صورت سقفی و دیواری امکان ارسال به تمام نقاط و خدمات اندازه گیری و نصب قابلیت جمع شدن کامل پرده به صورت عمودی امکان نصب به صورت برقی… لوازم تزیینی پرده که به زیباتر شدن پرده کمک میکند و لوازم دیگر مانند چوب پرده ها که هم انواع تزیینی دارند و هم نگهدارنده پرده ها میباشند .

پرده کرکره آلومینیومی

توجه به اندازه و ابعاد قاب های پرده در انتخاب پرده مناسب ضروری است چرا که انتخاب پرده کرکره با پهنای تیغه های مناسب بایستی متناسب با قاب و محل قرار گیری آن باشد . انتخاب رنگ مناسب پرده نیز در دکوراسیون تاثیر زیادی دارد و بهتر است رنگ پرده با بعضی از اجزای دکوراسیون همسانی داشته باشد. در تصویر مقابل به ساده ای این تنوع ایجاد شده و ما اساسا هیچ آشفتگی مشاهده نمیکنیم چرا که یکی از رنگهای بکار گرفته شده رنگ محیط پیرامون پرده استفاده شده.ولی تنوع مورد نظر کاملا ایجاد شده است. یکی از نکات مهمی ‌که هنگام خرید پرده اداری باید در نظر گرفت این است که این پرده‌ها از جنسی باشند که به سرعت کثیف نشده و در صورت شست‌و‌شوی مکرر خراب نشوند. به همین دلیل بهتر است با راهنمای شستشوی پرده آشنا بوده و از پارچه‌های ظریفی مانند تور یا ابریشم به عنوان پرده اداری استفاده نکنید.

  • نمایندگی انحصاری پرده زبرا، ارائه دهنده بهترین پردهای زبرا، کرکره فلزی و دبل در ایران کلیه محصولات شرکت پاندا از اجناس مرغوب بوده و دارای ضمانت نامه شرکتی می‌باشد.
  • پرده در واقع پوششی است که به عنوان یکی از اجزای کاربردی و در عین حال تزئینی فضای داخلی ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد.
  • در حالی که سایت فروشگاه ویکی دکو ضمن معرفی و نمایش عکس انواع پرده مناسب دفترکار، شرایط مشاوره و خرید پرده اداری را از طریق تلفنی و خرید اینترنتی برای شما مهیا کرده است.
  • یکی از تفاوت های اساسی که بین پرده اداری شید زبرا و شید رول وجود دارد، کیفیت تصویر چاپی بر روی پارچه است.
  • البته سبک‌ها و طرح‌های ارزان‌تر و امروزی‌تر نیز برای به کار گیری تحت عنوان پرده تشریفاتی وجود دارد.

فروش پرده اداری در بهترین نوع با جدیدترین مدل و متریال پرده ادریس

تنوع بسیاری در انواع پرده‌ اداری وجود دارد و شما این آزادی را خواهید داشت که با توجه به بودجه و همچنین سلیقه شخصی خود، یک پرده مناسب را برای هر اتاق خریداری کنید. قبل از انتخاب و خرید پرده برای دفتر کار خود با ویکی دکو همراه باشید تا بتوانید با آشنایی و بررسی بیشتر پرده‌های بهتر و بصرفه‌تری خریداری کنید. پرده کرکره‌ای عمودی، پرده کرکره‌ای افقی، پرده کرکره‌ای افقی فلزی، پرده کرکره‌ای افقی ویستاپرده چوبی. از این مدل ها بسته به سلیقه شخصی افراد می توان در منازل نیز استفاده کرد، اما به خاطر رسمی و ساده تر بودن شکل ظاهری آنها، پرده اداری نامیده شده اند. در ادامه به معرفی این مدل پرده ها و مزایا و معایب آن می پردازیم.