فروش تلویزیون شهری با بهترین قیمت طراحان نور و نمایش | asilight

در رابطه با ساختا تلویزیون شهری باید این را نیز بدانید که هر کابینت ساختاری کاملا جدا از دیگری داشته و زمانی که در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند، به خوبی می‌توانند هماهنگ شوند. البته هر کابینت نیز از قسمت‌های کوچک‌ترین به نام ماژول تولید شده است. اگر شما هم دوست دارید سود و درآمد بیشتری داشته باشید بهتر است برای خرید تلویزیون شهری اقدام نمایید. این تلویزیون‌ها از چندین کابینت با اندازه و ابعاد مختلف تشکیل شده و نهایتا به اندازه‌ای خواهد بود که شما می‌خواهید.

فاصله دات پیچ‌ها هر چقدر کمتر باشد، تراکم پیکسلی بالاتری در متر مربع ایجاد می‌شود. هر‌چقدر عدد دات پیچ کمتر باشد، مرکز پیکسل‌های ماژول به یکدیگر نزدیکتر می‌شوند و کیفیت تصویر بهتر و رزولیشن بالاتری ارائه می‌کند. (از 1P تا 8P در بازار موجود است، باقی موارد در حال حذف هستند) عدد جلوی P بر حسب میلی‌متر است. در ویدیو بالا انواع کابینت و روش مونتاژ ماژول ایندور، اوت دور، ضد آب، با کیفیت‌های پیکسلی مختلف قابل مشاهده است.

تابلو روان

دوربین های به کار رفته در این صفحه هم قادر به شکار صحنه های اطراف و رهگذران و بازپخش آن ها خواهد بود. در صورتی که تابلوی شما داخل پاساژ نصب می شود نیز می توانید از کیفیت بی نظیر تصویر این نوع تابلو smd بهره ببرید. مجتمع های تجاری جدید درحال تجهیز مجتمع با تلویزیون SMD درداخل مجتع می باشند، زیرا زیبایی خاصی به ورودی مجتمع می بخشد. گرمای زیادی که پاور تلویزیون ایجاد می‌کند باعث می‌شود تا نیاز به یک خنک کننده قوی داشته باشیم.

در ادامه نمونه‌ کارهای ساخت تلویزیون شهری را ببینید…

علاوه بر تفاوت در نوع محتوای قابل ارائه، کاربرد این تجهیزات نیز بسته به اهداف مشتریان نیز می تواند فروش تلویزیون شهریمتفاوت باشد. به این معنی که این نمایشگرها، برای استفاده هم برای فضاهای باز و هم برای داخل سالن در نظر گرفته شده اند. البته علاوه بر تفاوت در نوع ساختار و قطعات، قیمت فروش تلویزیون شهری بسته به اینکه در چه زمینه ای قابل کاربرد باشد نیز متفاوت خواهد بود. تلویزیون شهری همان نمایشگر محیطی غول پیکری است که در سطح شهر می بینیم. این تلویزیون های عظیم نقش بنرهای متحرک تبلیغاتی و یا ابزار آگاهی دادن به مخاطبین را ایفا می کند.

  • امروزه با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از فناوری‌‌های روز موجب به استفاده انواع نمایشگرها در مکان‌های متفاوت شده‌است.
  • جهت برگزاری کنگره ها، جشنواره ها، همایش ها، از کاربردهای این نمایشگرها هستند.
  • در این محصول یک پایه قوی و چرخدار وجود دارد که می‌توان به راحتی تلویزیون را روی آن نصب کرد و به محل مورد نظر انتقال داد.
  • این تلویزیون ها با توجه به ساختارشان قابل تقسیم شدن هستند و با هارد کیسی (باکس حمل و نقل) که دارند قابل جابه جایی و استفاده در مکان های مختلف هستند.
  • این نمایشگرها که انواع مختلفی نیز دارد، تلویزیون شهری نامیده می‌شود.
همچنین فضای تعمیرات و نصب باید برای موارد ضروری در نظر تلویزیون شهری گرفته شود. نمایش محتوای تبلیغاتی و حتی پخش مسابقات ورزشی در مکان های مختلف از موارد استفاده این نمایشگر می باشد. مدل فول کالر SMD که در آن هر پیکسل دارای یک Led از ترکیب قرمز، سبز و آبی است. مدل فول کالر 1RGB که در آن هر پیکسل دارای یک LED قرمز، سبز و آبی است. کابینت‌ها با کنار هم قرار گرفتن صفحه اصلی یک تلویزیون را بوجود می‌آورند.

فروش تلویزیون شهری با بهترین قیمت طراحان نور و نمایش | asilight