فروش بک لینک: 15 سایت خرید بک لینک ایرانی و خارجی آکادمی دیجیتال مارکتینگ فرین-خرید بک لینک گلدلینک

طبق اظهار نظر گوگل ، بک لینک یکی از ۳ عامل مهم تاثیر گذار در رتبه بندی هایش می باشد و شاید بتوان گفت از اصلی ترین سیگنال های می باشد. با توجه به آپدیت های جدیدی که گوگل داشته است نحوه ساخت بک لینک هم تغییرات زیادی نسبت به گذشته داشته است. بک لینک یکی از ابزارهای اصلی برای سئوی خارجی محسوب می‌شود و از اهمیت بالایی برخوردار است. خرید بک لینک راهی آسان برای پیشرفت وب‌سایت در مدت‌زمان کوتاه و حتی بلندمدت است، اما اگر دانش و فرصت کافی دارید تا خودتان بک لینک بسازید، توصیه می‌کنیم حتماً این کار را انجام دهید.

فروش بک لینک: 15 سایت خرید بک لینک ایرانی و خارجی آکادمی دیجیتال مارکتینگ فرین-خرید بک لینک گلدلینک

سوال اینجاست که چگونه می‌توان این بک‌لینک را در اینستاگرام یا حتی کلاب‌هاوس و لینکدین ایجاد کرد. اگر در بخش قبل، فهرستی از مطالب را در سایتی منتشر کرده باشید، کافی است لینک آن را در بخش «Bio» شبکه اجتماعی خود قرار دهید. از طرفی، اگر شرایطی پیش آید که تمایل برای کلیک کردن روی لینک کاهش پیدا کند، بک لینک سایت عملکرد مناسبی برای بهبود رتبه نخواهد داشت. به طور مثال اگر بک‌لینک را در بخش‌های پایینی صفحه قرار دهید یا رنگ و فونت آن را همانند سایر بخش‌های متن تنظیم کنید و متن لینک هم جذاب نباشد، به طور قطع بک لینک سایت با عملکرد پایین خواهید داشت. در ابتدا، هبستگی تعداد بک‌لینک‌های فالو قدری ضعیف‌تر از تعداد کل بک لینک سایت است.

اما یکی از موثرترین راه‌های گرفتن بک لینک، لینک‌سازی منابع است. برای اینکه در این تاکتیک موفق شوید، باید بدانید کسب و کار شما کجا می‌تواند ارزشی به مخاطبین اضافه کند. سپس می‌توانید صفحاتی به عنوان منابع کاربردی برای آنها بسازید تا بتوانید از سایت‌های معتبر برای این صفحات بک لینک‌های ارزشمند بگیرید.

یک شرکت ارائه خدمات میزبانی محتوایی درباره خرید دامنه و هاست روی سایتش قرار داده است. بک لینک های سمی را می توانید از طریق کنسول جست و جوی گوگل، یا با استفاده از یک ابزار اختصاصی سئو مشاهده کنید. بک لینک به تنهایی هیچ ارزشی ندارد به سادگی پیوندی به سایت شماست اما با نگاهی به کل موضوع ، اوضاع بسیار متفاوت است. همچنین هرچه سایت منبع بک لینک بیشتر مرتبط باشد ارزش آن لینک بالاتر است . در این ویدیو کوتاه، با اهمیت بک لینک و بک لینک دائمی آشنا بشید. اگه میشه بهم 3 تا فقط سایتو بگو که کار بک لینک دهی شون سفارش بدیم عالین.

پیشنهاد ما خرید بک لینک دائمی و قوی با استفاده از انتشار رپورتاژ آگهی از طریق پلتفرم تریبون است. با کمترین هزینه می‌توانید بک لینک‌های باکیفیت را از این سایت خریداری کنید. از ابتدای شروع کار گوگل، بک لینک یکی از فاکتورهای اصلی برای رده بندی یا رنکینگ است.

در رپرتاژ‌ها که بهترین نوع ایجاد بک‌لینک است از این شناسه برای لینک‌ها بررسی خرید بکلینک استفاده می‌شود. اینستاگرام، توییتر، پینترست و دیگر انواع صفحه‌ها در شبکه‌های اجتماعی یک جایگاه لینک وبسایت دارند. هر کسب‌وکاری معمولاً در این قسمت لینک صفحه اصلی وبسایت را درج می‌کند. به طور کلی وبسایت‌های دولتی، دانشگاهی، مراکز و سازمان‌های مشهور، برندها و شرکت‌های بزرگ بک‌لینک‌های قوی‌تری دارند. گوگل در ابتدا معیارهای ساده‌ای برای رتبه‌بندی وبسایت‌ها داشت اما وقتی رقابت جدی شد رفت دنبال شاخص‌هایی بهتر مثل چی؟ لینک‌ها. هر چه وبسایت و صفحه‌ای لینک بیشتری می‌گرفت پس یعنی مهم‌تر بود؛ گوگل هم رتبه آن را می‌برد بالاتر.

برای خرید بک لینک و رپورتاژ دانشگاهی و خارجی می توانید یکی از سرویس های زیر را انتخاب کنید. برای دیدن لیست سایتهای خارجی و دانشگاهی در واتساپ یا تلگرام پیام دهید. بابت رپورتاژهای فارسی نیز تا زمانیکه سایت پابرجاست و مشکلی برای سایت پیش نیاید این رپورتاژها باقی خواهند ماند.

حتی در بعضی از سایت‌ها بخشی به این موضوع اختصاص داده شده است. اما اگر بتوانید از کاربران بخواهید که در بلاگ‌های خود، صفحات شبکه‌های مجازی و پلتفرم‌هایی که در اختیار دارند، نظرات خود را اعلام کنند و در نهایت به سایت شما لینک بدهند، اتفاق فوق العاده‌ای خواهد بود . مطمئن باشید اگر مشتریان از خدمات شما راضی باشند، این کار را برای شما خواهند کرد.