صفحه اصلی ایران دولینگو | iranbritish

در این سوال شما به یک سوال گوش می دهید و باید پاسخ سوال خود را ضبط کنید. ⦁ دوباره در اینجا یک تاپیک را انتخاب می کنید و 5 دقیقه زمان خواهید داشت تا راجع به آن بنویسید. “رضایت وموفقیت دانشجویان هدف ماست” عملکرد چندین ساله موسسه و نتایج درخشان آن دال بر تحقق این شعار است. پاسخ به دو سوال هست که یکی به صورت نوشتاری حاوی 50 تا 100 کلمه و دیگری گفتاری به صورت ویدئو به مدت 1تا 3 دقیقه است . افرادی که به دنبال آموزش اصولی و کسب مهارت کامل در یک زبان خارجی مثل…

دقیقا تمام نمونه های مشابه پرکتیس تست هست یعنی مدل متفاوتی نداشت فقط تعداد بیشتر. کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجموعه بورسیه پلاس بوده و هرگونه استفاده غیرقانونی از آن، غیر مجاز است و پیگرد قانونی دارد. شرکت در دولینگو محدودیت دفعات ندارد و تنها باید بین هر کدام سی روز فاصله وجود داشته باشد. استفاده از آی پد، تبلت و دیگر دستگاه­‌های هوشمند برای انجام آزمون غیرمجاز است.

  • در ادامه چند مورد از بهترین منابع برای تقویت دانش زبان و کسب نمره بالا در آزمون دولینگو را معرفی می کنیم.
  • در این قسمت باید با استفاده از کارت­هایی مانند مسترویزا و پی پال هزینه شرکت در آزمون دولینگو را دولینگو پرداخت کنیم.
  • نتایح ظرف 48 ساعت پس از شرکت در آزمون در دسترس است – اگر با مهلت درخواست آزمون زبان انگلیسی روبرو هستید، این موضوع یک مزیت بزرگ است.
  • وجه تمایز اصلی دولینگو با دیگر آزمون‌های شناخته شده این است که این آزمون تنها به صورت اینترنتی و در هر زمان و مکانی و همچنین با هزینه کمتر قابل انجام است.
این نوع از سوالات انتخاب واژه، تنها دانش واژگان زبان انگلیسی داوطلبان را مورد سنجش قرار می­‌دهد. توجه داشته باشید که آزمون­‌های آزمایشی اندکی کوتاه­‌تر (حدود 8 دقیقه کم‌تر) از آزمون اصلی هستند و نمره ارائه شده غیررسمی است و از دقت کمتری در مقایسه با نمره آزمون اصلی برخوردار است. هدف از آزمون دولینگو استفاده از تکنولوژی برای در دسترس بودن آموزش برای همه افراد و برگزاری آزمونی ساده، سریع و مقرون به صرفه است. به نسبت آزمون آیتلس، زمان برای پاسخگویی به سوالات گفتاری کمتر است، البته که این شرایط در آزمون تافل نیز وجود دارد. شما می توانید در هر ماه (30 روز) در دو آزمون که به شما مدرک داده شود شرکت کنید.

صفحه اصلی ایران دولینگو | iranbritish پس نمی‌توان سؤالاتی را قبل آزمون جمع‌آوری کرد به امید اینکه در آزمون با آن‌ها مواجه شوید. البته موارد بالا نشان‌دهنده‌ی این نیست که برای این آزمون نمی‌توانید از قبل آمادگی کسب کنید. از آنجایی که یک کامپیوتر تمام بخش های آزمون انگلیسی Duolingo را نمره می دهد، شما به سرعت نتایج خود را دریافت می کنید. نتایح ظرف 48 ساعت پس از شرکت در آزمون در دسترس است – اگر با مهلت درخواست آزمون زبان انگلیسی روبرو هستید، این موضوع یک مزیت بزرگ است.

شرایط و مدارک لازم برای شرکت در آزمون دولینگو:

بخش نهایی آزمون نیز مصاحبه می باشد.ولی توجه کنید که این بخش نمره ای ندارد اما نتیجه آن به دانشگاه یا موسسه موردنظر شما ارسال خواهد شد و دانشگاه و موسسه ی آموزشی مربوطه با توجه به مصاحبه شما تصمیم می گیرد. این بخش شامل یک مصاحبه 10 دقیقه¬ای ست که در آن مهارت نوشتاری یا Writing و مکالمه یا Speaking شما درآن مورد بررسی قرار می گیرد. در این قسمت شما 1 تا 3 دقیقه فرصت دارید تا به سول انتخابی خود از میان چند موضوع پیشنهادی پاسخ شفاهی بدهید و همچنین 3 تا 5 دقیقه زمان دارید تا یک رایتینگ یا انشای 50 تا 100 کلمه ای بنویسید. آزمون زبان انگلیسی دولینگو به شما یک نمره مهارت تایید شده، یک مصاحبه ویدیویی و یک نمونه نوشتاری می دهد.

مزایای آزمون Duolingo چیست؟