سایت مشابه دیوار ، شیپور و دانرو در 20 دقیقه با پوسته ایساتیس نسیم نت | jetagahi

سایت مشابه دیوار ، شیپور و دانرو در 20 دقیقه با پوسته ایساتیس نسیم نت | jetagahi

من قالب ایساتیس برای سایت آگهی (امکاناتش مثل سایت دیواره) یکسری امکانات حرفه ای برای خرید و فروش ماشین میخام بهش اضافه کنم. امروزه با وجود سایت هایی مشابه سایت دیوار کمتر اشخاصی هستند که حاضر باشند برای گذاشتن آگهی در ساتی عضوی شوند ! در قالب ایساتیس این مهم لحاظ شده است و کاربران بدون نیاز به عضویت در سایت می توانند به راحتی آگهی خود را در سایت شما ثبت کنند.

در مورد طراحی سایت شبیه دیوار این آپشن ها همان مزیت های اصلی سایت دیوارست که در قسمت های قبلی بررسی شد. شما میتوانید با خرید یک اپلیکیشن ثبت آگهی مشابه دیوار از ثبت آگهی دیگران درامد زایی کنید و کسب و کار خود را شروع کنید. برای خرید اپلیکیشن دیوار میتواند با مشاوران ما در لیمونیا تماس بگیرید. امکان انتخاب استان یا شهر، ثبت آگهی در دسته بندی‌های مختلف، ایجاد زمینه‌های اختصاصی، ایجاد حساب کاربری، دادن خدمات اضافی برای به دست آوردن درآمد از آگهی، قابلیت جستجو و… همه و همه از قابلیت های این سایت‌هاست. اضافه کردن امکانات جدیدوب سایت مشابه دیوار به گونه ای طراحی شده است که در صورت نیاز قابلیت اضافه کردن امکانات جدید نیز وجود دارد.

این اپلیکیشن تمام ویژگی های سایت ثبت آگهی را در دل خود جای داده است. لازم به ذکر است که می توانید این اپلیکیشن را در بازارهای اَپ مانند بازار یا گوگل پلی منتشر کرده و در اختیار کاربران قرار دهید. طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل شبیه دیوار امروزه مد نظر بسیاری از فروشگاه هایی است که تمایل به گسترش فروش اینترنتی دارند.

نحوه درج آگهی در سایت دیوار

در این گونه سایت های کاربر با عضویت و ثبت آگهی در سایت، با تایید مدیر اگهی به نمایش عموم در می آید. تیم ویستا پس از کامل کردن طراحی وب سایت شما، تا یک سال برای سایت های اختصاصی و سه ماه برای سایت های وردپرسی بصورت کامل تمام مسائل فنی را بررسی خواهد کرد و پشتیبانی کاملی به عمل خواهد آورد. پس از پایان قرارداد یکساله درصورت رضایت از تیم ما امکان تمدید قرار داد برای یکسال دیگر نیز وجود خواهد داشت. افرادی که به دنبال قالب شبیه سایت دیوار ، قالب شبیه سایت شیپور، قالب سایت باما و … هستند، این سیستم می تواند نیاز های آنها را به خوبی برطرف کند. تیم لیمونیا با 10 سال سابقه حرفه ای در زمینه طراحی سایت و اپلیکیشن و سئو حرفه ای برای ارائه خدمات دیجیتال در خدمت شما عزیزان میباشد‌.

آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی در سه سوت

بنابراین به کمک این قالب می توانید یک سایت ثبت آگهی با ظاهر دلخواه و منحصر به فرد https://jetagahi.com/website-divar/ خود داشته باشید. من متوجه شدم قصد سفارش طراحی سایت یا اپلیکیشن داری فقط کافیه شماره ات رو وارد کنی تا کارشناسان ما تماس بگیرند یا هم یا هم اگر هر درخواست کمکی داری می تونی از طریق فرم زیر درخواستت رو ارسال کنی کمتر از ۲۴ ساعت بهت پاسخ میدیم. یکی از مواردی که در دنیای سایت و اپلیکیشن مهم است رعایت اصول سئو و بهینه سازی سایت ها چه هنگام طراحی و چه بعد از طراحی سایت می باشد. با پیاده سازی نرم افزار مشابه دیوار , خواهید توانست سایت خویش را به یک مبداء بی نقص برای خرید و فروش کالا‌های کارکرده تبدیل نمایید.

  • در این میان حذف نفر سوم در معامله‌ها تأثیر زیادی در محبوبیت آن دارد.
  • توجه داشته باشید که پوسته ایساتیس کاملا فارسی بوده و کلمه انگلیسی ای درون آن نمی باشد.
  • اگر به سایتی مانند دیوار سر بزنید و بخواهید از فرم درج آگهی آن استفاده کنید، خواهید دید که فرم ارسال آگهی متفاوتی در زمینه های گوناگون در هر دسته بندی وجود دارد.
  • سوالات متداول در طراحی سایت مشابه دیوار از مدت زمان پیاده سازی – زبان های برنامه نویسی را به طور کامل پاسخ داده ایم.