روش تست شارژرهای لپ تاپ نمایندگی ایسوس در ایران-شارژر لپتاپ مستر جانبی

زمانی که دارنده لپ تاپ به جریان برق دسترسی ندارد باتری‌ها برق مورد نیاز لپ تاپ را شارژر لپ تاپ اپل تامین می‌کنند. هر سوالی دارید از طریق چت آنلاین یا تماس در ساعات اداری در خدمت شما هستیم. تعمیرلند (مهندسی کامپیوتر گروه 2) ارائه دهنده خدمات تعمیرات تخصصی لپ تاپ و نوت بوک با بیش از 25 سال سابقه می باشد. سوکت کانکتور شبکه مادگی RJ45 فلزی، از نوع کانکتورها با پایه DIP جهت نصب و لحیم‌کاری روی بورد، مناسب تعمیر انواع دستگاه‌های جدید مودم، رایانه و دیگر دستگاه‌هایی که دارای ورودی و خروجی شبکه LAN با بهره از کانکتور RJ45… ترانس 7.5 ولت 300 میلی‌آمپر دوبل، از نوع ترانسفورماتورهای سه سیم سه سر، ولتاژ ورودی 220 ولت AC متناوب، ولتاژ خروجی 7.5 ولت AC، میزان شدت جریان خروجی در حالت حداکثری 300 میلی‌آمپر، فرکانس کاری 50/60 هرتز، دارای هسته…

مشخصات شارژر لپ تاپ

باتری‌های لپ تاپ هم مانند سایر لوازم، عمر مفیدی دارند که در صورت از رده خارج شدن و اتمام تاریخ مصرف، دیگر کارایی قبل را نخواهند داشت. در این شرایط، باتری کامل شارژ نمی‌شود و مقدار شارژ آن از یک حدی بالاتر نمی‌روند. اولین دلیلی که باید در صورت شارژ نشدن باتری لپ تاپ مورد بررسی قرار دهیم، معیوب بودن باتری است.

کانکتور نری micro USB سرکابلی کاوردار

روش تست شارژرهای لپ تاپ نمایندگی ایسوس در ایران-شارژر لپتاپ مستر جانبی

از این رو پیشنهاد می‌شود در درجه اول از یک محافظ برق به عنوان ابزاری برای جلوگیری از آسیب به شارژر لپ تاپ استفاده کنید. به همین دلیل است که می‌گوییم تعویض شارژر غیر اصلی در بلند مدت به دستگاه و باتری دستگاه شما آسیب می‌رساند. چرا که شارژر مذکور ولتاژ کمتر یا بیشتری نسبت به ولتاژ تعویض شارژر اصلی شما، به دستگاهتان وارد می‌کند و همین باعث آسیب جدی به سیستم شما می‌شود. که شما می توانید با ضرب مقدارهای ولت و آمپر مقدار وات مورد نیاز لپ تاپ ایسوس را هم به دست آورید. این شارژرها، میزان خروجی جریان و ولتاژ مناسب لپ تاپ دارند و فشاری به آن وارد نمی کنند.

هنگامی که لپ تاپ خود را به شارژر وصل می کنید، چراغ نشانگر LED روشن و صفحه نمایش کمی پرنور تر می شود. هر دستگاهی (تلفن هوشمند، تبلت یا لپ تاپ) شارژر مخصوص خود را دارد. اما، در مواقعی ممکن است برای شارژ دستگاه خود از شارژر متفرقه ا… دقت داشته باشید که اتصال این پایه ها باید بطور همزمان صورت گیرد. اگر عدد نمایش داده شده همان 19 ولت یا بیشتر بود، نشان از سلامت شارژر است و لپ تاپ دچار مشکل شده است. این آداپتورها جریان برق AC را از پریز‌های برق خانگی به جریان برق DC که مورد استفاده‌ی اکثر لوازم برقی خانگی است تبدیل می‌کنند.

شارژر لپ تاپ لنوو (LENOVO LONG) برند (mm) مدل 20 ولت 4.5 آمپر 20V/4.5A

در نمایشگاه CES معمولاً گجت‌های عجیب‌وغریبی نمایش داده می‌شوند و حالا لنوو پیش از شروع CES 2023، این روند را با Go Desk Station with Webcam آغاز کرده است. این چراغ مطالعه برای کسانی طراحی شده است که فضای میز یا کار محدودی دارند و به‌عنوان یک وب‌کم، نور قابل‌تنظیم، شارژر بی‌سیم Qi و یک هاب عمل می‌کند. دولت هند اعلام کرد گروهی تشکیل می‌شود تا به بررسی انجام پذیر بودن استفاده از پورت شارژ یکسان برای دستگاههای پوشیدنی مانند ایرفون و ساعت هوشمند بپردازد. همواره از آداپتور مخصوص لپ تاپ خود برای شارژ استفاده کنید.

  • پشت این تبلت می‌توانیم حسگر دوربین 8 مگاپیکسلی با قابلیت اتوفوکوس را ببینیم.
  • دلیل قطع و وصل شدن شارژر لپ تاپ، بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که هیچ زمان به هنگام روشن بودن سیستم، حتی در صورت وصل بودن شارژر، باتری را از لپ تاپ خود خارج نکنید.
  • برخی از شارژر های لپ تاپ در محل برخورد دو قسمت شارژر (آداپتور برق متناوب و کابل برق) صدای ترق می‌دهند.
  • و شارژرهای معمولی نخواهیم داشت ولی باید دقت زیادی در انتخاب ولتاژ داشته باشیم.