دلایل خرید گوشی سامسونگ

در مقابل گوشی Xiaomi Redmi Note 8 Pro دارای رزولوشن یکسان با Xiaomi Redmi Note 8 بوده اما تراکم پیکسلی اش 395 پیکسل به ازای هر اینچ می باشد. در ماه گذشته شاهد یک سری تصاویر در مورد دو گوشی Xiaomi Redmi Note 8 و Xiaomi Redmi Note 8 Pro بودیم. فرارو- شیائومی، غول فناوری چینی قصد دارد تا روز پنجشنبه ۲۸ اکتبر (۶ آبان ماه) از گوشیهای شاخص سری Redmi Note 11 رونمایی کند، اما پیش از این رویداد، پوسترهای تبلیغاتی از این گوشیها منتشر کرد که نشان میداد این دستگاهها مجهز به چیپست Dimensity920 مدیاتک هستند. به مرور زمان گوشیهای کمتری از اسلات کارت microSD بهره میبرند و این مسئله در شیائومی 11T نیز وجود دارد. در گوشی Note 8 Pro از یک فن آوری کولینگ مایع استفاده می شود که در گوشی های هوشمند محبوب گیمینگ وجود دارد. در پک این گوشی، یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی وجود دارد که دارای قابلیت شارژ سریع 18 وات است.

دوربین موجود در Xiaomi Redmi Note 8 دارای لنز چهار گانه با کیفیت های 48 به عنوان دوربین اصلی و f/1.8 Wide PDAF، دوربین دوم با کیفیت 8 مگاپیکسل از نوع Ultra Wide f/2.2، لنز سوم با کیفیت 2 مگاپیکسل و f/2.4 به عنوان dedicated macro و لنز آخر با کیفیت 2 مگاپیکسلی و f/2.4 از نوع حسگر عمق می باشد. پک Redmi Note 8 Pro شامل یک نمایشگر ال سی دی 6.53 اینچی IPS ضد خش ضد آب است.

گوشی های سامسونگ میان رده پر فروش تر هستند چرا که قیمت مناسب تری دارند اما گوشی های پرچم دار سامسونگ فول امکانات هستند ولی قیمت بالاتری دارند. دکمه پاور و کلیدهای تنظیم میزان بلندی صدا در سمت راست گوشی قرار فونر سایت خرید گوشی سامسونگ دارند. دوربین گوشی شیائمی رد می 8 پرو دارای 4 لنز دوربین با کیفیت های 64 مگاپیکسلی و f/1.8 Wide، لنز دوم با کیفیت 8 مگاپیکسلی با f/2.2 از نوع Ultra Wide، لنز سوم 2 مگاپیکسلی با f/2.4 جهت dedicated macro و لنز چهارم با کیفیت 2 مگاپیکسلی برای تشخیص حسگر عمق و f/2.4 می باشد. دوربین سلفی Xiaomi Redmi Note 8 نیز کیفیتی 13 مگاپیکسلی با f/2.0 بوده و از HDR و پانوراما هم پشتیبانی می کند.

اما سوال مهم این است که بهترین گوشی S سامسونگ موجود در بازار کدام مدل است؟ شما می توانید با ثبت نام در سایت دیجی سنتر برای خرید و بررسی انواع گوشی شیائومی و مقایسه سایر موارد ، بهترین انتخاب را برای خود انجام دهید. گوشی های سری Redmi Note 8 Pro از اولین مواردی بوده است که با بررسی سخت افزاری شناخته شده است. همچنین اولین گوشی بوده است که در آن از سنسور64 مگاپیکسلی ایزوسل سامسونگ GW1 استفاده می شود. در کنار این دو سخت افزار سی پی یو چهار هسته از نوع کریو گلد و چهار سته دیگر از نوع کریو سیلور گوشی Xiaomi Redmi Note 8 را همراهی می کنند. گلکسی A ۱۲ پرفروشترین گوشی فعلی سامسونگ در بازار موبایل ایران است و بین مدلهای محبوب این برند کمترین قیمت را دارد. چیپ به کار رفته در این دو گوشی به ترتیب از نوع Qualcomm SDM665 Snapdragon 665 با لیتوگرافی 11 نانومتری و Mediatek هلیو G90T با لیتوگرافی 12 نانومتری می باشد.

Redmi Note ۱۱ و Redmi Note ۱۱S چند روز پیش در هند معرفی شدند. باشگاه خبرنگاران جوان – ردمی نوت ۱۱ پرو در هند به صورت آزمایشی عرضه میشود و ممکن است در ماه مارس معرفی شود. باشگاه خبرنگاران جوان – نیمی از گوشیهای حاضر در فهرست پرطرفدارهای هفته به تازگی در این رتبه بندی قرار گرفته اند که از جمله این گوشیها میتوان به شیائومی ردمی نوت ۱۱ پرو اشاره کرد که با سقوط دو پلهای پرچمدار سامسونگ، به جایگاه اول رسیده است. این هندست 9 ماه پس از سلف خود عرضه شده است. شیائومی هندست جدید خود را بههمراه یک کیس پلاستیکی شفاف و فست شارژر 18 واتی در اختیار مشتریان قرار میدهد. گوشیهای جدید Redmi ماه گذشته در بازارهای جهانی عرضه شدند.

خانواده نوت 8 عملکرد های فوقالعاده ای به همراه داشتند و در سال 2019 توانستند عملکرد خوبی به نمایش بگذارند و شیائومی آنقدر از این خانواده به فروش گذاشت که توانست رکورد قابل توجهی به ثبت برساند. با توجه به مجموعه گوشیهای 5G که در بازار وجود دارد، شاید انتخاب عاقلانه این طور باشد که شما محصولی را خریداری کنید که در آینده هم قابل استفاده باشد و با گذشت زمان بتوانید از فناوری نسل جدید استفاده کنید. وزن مناسبی نیز دارد که کاربر را مشتاق خرید این محصولات خواهد کرد. تمامی محصولات از گارانتی معتبر و قیمت استثنایی برخوردار هستند و در صورت داشتن هر گونه سوالی، کارشناسان واحد پشتیبانی آماده پاسخگویی به هر گونه سوالی از کاربران عزیز خواهند بود. نگه داشتن آن نیز بسیار راحت است، با عرض 71.5 میلی متر و یک لایه مات روی شیشه پشتی.

گوشی سامسونگ سری اس

امکانات زیادی از قبیل قابلیت شخصی سازی تم، فونت و پشتیبانی از سوپروالپیپر در سالهای اخیر به رابط کاربری گوشی های شیائومی اضافه شده است.رابط کاربری MIUI بر پایهی اندروید است؛ با این وجود، آپدیت اندروید و MIUI وابسته به یکدیگر نیستند. این گوشی با اندروید ۱۱ عرضه شده و شیائومی وعده داده که سه نسخهی اصلی اندروید برای آن منتشر خواهد شد که این یک خبر بسیار خوب برای خریداران شیائومی ۱۱T است. به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از gizmochina، چند روز پیش شرکت ردمی با پشتیبانی شیائومی، نسل بعدی گوشیهای هوشمند سری ردمی نوت ۱۱ خود را در کشور خود چین معرفی کرد. گوشی شیائومی با توجه به کارکردهایی که دارند قیمت های مختلفی دارند ولی قیمت گذاری این شرکت به گونه ای بوده که تمام اقشار جامعه با هر بودجه ای توان خرید آن را داشته باشند.

لوازم جانبی گوشی امکان استفاده از اینترنت همراه نسل پنجم، پردازنده قوی، دوربین با کیفیت و نمایشگر قدرتمند باعث میشود کاربران این گوشی گرانقیمت برای استفاده روزمره، بازیهای سنگین و استفاده طولانی مدت راضی باشند. قسمت تحتانی ردمی نوت 8 پرو از یک درگاه USB-C، اسپیکر و میکروفون اصلی میزبانی میکند؛ در حالیکه درگاه مادونقرمز و میکروفون دوم در قسمت فوقانی گوشی قرار دارند. فرارو- با توجه به این که گوشیهای Redmi Note 11 Pro و POCO X4 Pro در یک رده قرار دارند و بسیار مشابه هم هستند، کاربران برای انتخاب میان آنها دچار تردید شدهاند. گوشیهای Galaxy S معمولا قدرتمندترین گوشیهای این برند هستند و بهترین دوربینها را در میان گوشیهای هوشمند موجود در بازار دارند.

بررسی گوشی سامسونگ نمایشگر آیفون ۱۲ Pro MAX به پنل Super Retina مجهز شده تا تصاویر بسیار مطلوبی را به کاربر عرضه کند. سامسونگ در اوایل ورود به صحنه بازار گوشی های هوشمند قصد داشت تا با وجود سیستم عامل اندروید که نسبتا نو پا بود، سیستم عامل اختصاصی خود که تاچ ویز نام داشت را وارد چرخه رقابت کند حتی با معرفی گوشیهایی مانند SAMSUNG GALAXY WAVE در چندین نسخه با این سیستم عامل اختصاصی به بازار عرضه کرد اما با وجود باگ هایی در این سیستم و اپلیکیشن های محدود و نیز همه گیری سیستم عامل اندروید این شرکت از موضع خود عقب کشید و بصورت محدود در ساعت های هوشمند خود از این سیستم عامل اسنفاده کرد و بعد ها نیز آن را از چرخه خارج کرد. برای کارکرد معمولی، این باتری برای مدت زمان دو روز بدون نیاز به شارژ مجدد دوام میآورد و برای شارژ کامل گوشی تقریباً دو ساعت زمان لازم است.

بررسی گوشی شیائومی