دسته بندی پیراهن مردانه اداری بن بیگی برند تخصصی طراحی لباس فرم و لباس کار بندوز

دسته بندی پیراهن مردانه اداری بن بیگی برند تخصصی طراحی لباس فرم و لباس کار بندوز

فاصله بین یقه لباس تا گردن باید به اندازه ای باشه که دو انگشت دست به راحتی از آن عبور کند. فروشگاه اینترنتی تونت شاپ با چنین سال تجربه موفق در زمینه فروش اینترنتی توانسته است با ارسال سریع سفارشات و کمترین میزان مرجوعی امتیاز خوبی از رضایت مشتریان را کسب نماید. من معمولا اسمال میپوشم ولی یه سایز بزرگتر گرفتم اندازه م شد.

  • دکمه های سردست آستین پیراهن مردانه باید به راحتی باز و بسته شوند.
  • با توجه به تمام مطالبی که توضیح دادیم شما میتوانید بهترین خرید آنلاین لباس مردانه را برای خود و یا عزیزانتان انجام دهید و تا مدت ها از خریدی که کرده اید به خوبی استفاده کنید.
  • الیاف نخی و پشم به کار رفته در پیراهن‌ها جز الیاف طبیعی بوده و اجناس پلی استر، پلی کتان و پلی ویسکوز با مواد شیمیایی تهیه می‌شوند.

چهارخانه درشت حالت اسپرت دارد و ترکیب رنگ های مشکی و قرمز، مشکی و زرد، سبز و آبی و سبز و کرم در آن بسیار پرطرفدار است. کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت نوآوران فن آوازه (فروشگاه اینترنتی دیجی‌استایل) می‌باشد. بنابراین پیشنهاد می شود که پیراهن با رنگ های خنثی مانند سفید و مشکی سفارش داده تا بتوانید با اغلب شلوار و وسایلتان ست کنید. پارچه ها و جنس های متفاوتی وجود دارد ما رایج ترین ها را برای شما معرفی کردیم. می توانید با جستجو چندین پارچه دیگر که مورد پسندتان است را انتخاب کنید.

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید پیراهن مردانه آشنا شدیم. در ادامه لیستی از ۲۵ پیراهن مردانه ارزان، با کیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده ایم. همه این پیراهن ها از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید. امروزه پیراهن مردانه تبدیل به پوشش اول آقایان خوش پوش برای دورهمی های دوستانه و یا مجالس رسمی شده است. به عنوان سخن پایانی می‌توان عمدباکس را بهترین و آسان‌ترین راه برای خریده عمده پیراهن مردانه معرفی کرد.

نوع لباس، رنگ پیراهن و شلوار و کفش و در فصول سرد رنگ و نوع پوشش زمستانه کاملا در نمایش شما موثر است. پیراهن بلند به پیراهنی گفته میشود که قد آن از ۷۵ به بالا میباشد . دوستان قد بلند میتوانند در بین پیراهن های نخی و لی دنبال پیراهن های قدبلند بگردند. پیراهن های قد بلند معمولا هم در قد لباس و هم در قد آستین بلند میباشند .

درباره خرید پیراهن مردانه نکات و مسائلی وجود دارد که در ادامه این مقاله به آنان خواهیم پرداخت. شما نیز جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید و در صورت وجود هرگونه پرسش، آن را با واحد پشتیبانی و فروش ما فروش پیراهن مردانه در میان بگذارید. من از این مدل پیراهن سه تا با رنگهای متفاوت خریدم و متاسفانه اون دوتای دیگه اندازه م نشد و مرجوع کردم ولی این رو مرجوع نمی‌کنم عاشق رنگشم، هدیه ش میکنم به پدرم. جنس نسبتاً ضخیم و خوبی داره که بیشتر برای فصل پاییز و زمستون مناسب هستش. این پیراهن مردانه یکی از باکیفیت ترین پیراهن های مردانه موجود در بازار می باشد که توسط یکی از برندهای موفق ایرانی تولید و به بازار عرضه شده است.

پیراهن‌های آستین کوتاه برای فصل بهارو تابستان و آستین بلندها برای پاییز و زمستان مناسب هستند و به دلیل الگوی دقیقی که دارند بهتر است سایز دقیق خود را تهیه کنید تا جذاب‌تر به نظر برسید. پیراهن جین مردانه آستین بلند اسپرت برای افرادی درشت اندام با طرح ساده و رنگ آبی و با الگوی اختصاصی شرکت پایتی‌جامه طراحی شده، به‌صورت کاملاً صنعتی دوخته شده و با حساسیت و ظرافت شخصی‌دوزی تهیه گردیده ا … وقتی در مورد سایز پیراهن صحبت می کنیم، در مورد طول و گشاد آستین ها، قد پیراهن تا عرض شانه، اندازه یقه و بسیاری موارد دیگر مشکلات زیادی وجود دارد. اگرچه بسیاری از این اقلام بر اساس استانداردهای دوخت لباس هستند، اما تفاوت برندهای مختلف داخلی و خارجی در بسیاری از موارد باعث تغییر در این سایزها می شود.

محیط پویا و خلاق به همراه اشتیاق، تلاش و شکیبایی همکاران مجموعه سبب شده تا با استفاده از دانش روز دنیا در زمینه‌ی طراحی، تولید، پخش و خرده فروشی پوشاک به ارائه‌ محصولات با کیفیت و قیمت مناسب به صورت آنلاین بیانجامد. در سارابارا سعی بر این است که تجربه شیرینی برای مشتریان در زمینه خرید اینترنتی لباس رقم بزنیم. این نوع پیراهن نسبت به پیراهن اسلیم فیت قواره نسبتا آزادتری دارد. برای ست کردن با شلوار پارچه ای مردانه مدل راسته این مدل پیراهن مناسب است. در پیراهن مجلسی قابلیت استفاده از دکمه سر دست نیز وجود دارد. خرید پیراهن مردانه سفید رسمی برای تکمیل تیپ رسمی مردانه ضروری است.

پیشنهاد می شود که یکی از پیراهن های خود را بردارید و دور گردن، آستین و ارتفاع آن را اندازه بگیرید. سپس به راهنمای اندازه که در برخی از محصول ها متفاوت است مراجعه کنید و متناسب ترین اندازه را انتخاب کنید. همانطور که می دانید اگر لباسی کاملا اندازه شما باشد کمتر چروک شده و ظاهر جذاب تری به شما می دهد.