دریچه بازدید پلاستیکی سایز 20 فروشگاه آنلاین دریچه های تنظیم هوا و تهویه

فن کویل در سه حالت سقفی، کانالی و دیواری بوده و قرارگیری تجهیزات اصلی سیستم فن کویل در سقف ساختمان نوع سقفی فن کویل نام دارد. از دریچه زیر فن کویل نیز جهت جانمایی دقیق محل قرارگیری آن در سقف استفاده خواهد دریچه بازدید شد. حجم هوای بازگشتی مورد نیاز برخی از فن کویل‌ها به قدری بالا بوده که به‌جای درب بر روی قاب اصلی باید از دریچه هوای خطی کله قندی استفاده شود. تنوع رنگ در دو حالت لولایی و وزنه‌ای نیز در دریچه دسترسی فن کویل وجود دارد. بزرگ یا کوچک بودن دریچه بازدید تاسیسات نیز یکی از شاخص های موثر بر قیمت آن است. دریچه های کوچکتر قیمت کمتر و دریچه هایی با ابعاد بزرگتر قیمت بیشتری دارند.

مزایای دریچه بازدید شیک

انواع مختلف دریچه بازدید فن‌کوئل در سه مدل لولایی، وزنه­­ای و ضربه‌ای تولید می­شود که می­توان از هرکدام باتوجه‌به شرایط ساختمان استفاده کرد. در بسیاری از موارد زیبایی، رنگ، هارمونی با سبک دکوراسیون داخلی ساختمان و متریال استفاده شده در ساخت دریچه بازدید حائز اهمیت خواهد بود. همچنین تجهیزات هواساز، خنک‌کننده و افزایش دما نیازمند تامین هوا بازگشت به میزان مشخص طبق مدل دستگاه اصلی بوده و این نیاز باید از دریچه هوا دسترسی تامین شود. جهت مشاوره خرید، کسب اطلاعات لازم در خصوص قیمت و تهیه دریچه بازدید در انواع مختلف می‌توانید با شماره …. دریچه هوا ، زیر فن کویل کارگاه فنی پویان گسترش در زمینه انواع دریچه های تنظیم هوا یا دریچه تامین هوا در مدل های دیواری ، سقفی چهار طرفه ، مشبک ، زیر فن کویل ، دریچه های اتاق تمیز اتاق عمل ، خورشیدی ، گرد و چهار گوش ، جت نازل ، باران گیر ، انواع دریچه تایلی ، بازدید تاسیسات ، پادری ، اسلوت ، خطی ، پره Z ، لوور ، دمپر تنظیم هوا گرد و چهار گوش ، دمپر…

درج شیارهای پله‌ای شکل بر روی درب دریچه موجب تامین هوای مورد نیاز تجهیزات فن کویل خواهد شد. در صورتی که نیازمند هوای بیشتری برای کارکرد صحیح فن کویل باشید امکان استفاده از شیارهای پلکانی (گل مانند) در دو سمت درپوش دریچه را خواهید داشت. اتصال در حالت لولایی یا وزنه‌ای نیز به سلیقه مشتری مرتبط بوده و حالت دریچه گل سقفی فن کویل برای ادارات بسیار مناسب است.

از طرفی کاهش وزن و تنوع رنگی بالا موجب تمایل مشتریان به خرید و نصب این مدل از دریچه‌ها شده است. فن کویل و داکت اسپلیت به‌طور معمول نشتی آب داشته و دریچه‌های بازدید مورد استفاده برای آن‌ها باید مقاومت مناسبی در برابر رطوبت داشته باشند. همچنین این نوع از متریال برای مناطق مرطوب مناسب بوده و موجب افزایش عمر و ماندگاری دریچه خواهد شد. خدمات ، ساخت و نصب انواع دریچه کولر و تهویه ساخت و نصب انواع دریچه بازدیدنصب برزنت انواع دستگاه های هوا ساز ، فن کویل و…..

مثلا دریچه هایی که درب وزنه ای دارند در مقایسه با آنهایی که درب لولایی دارند؛ قیمت به نسبت کمتری دارند. شرکت ایران مکانیک عرضه کننده انواع دریچه بازدید در جنس و ابعاد مختلف است. شما می توانید برای مشاوره رایگان خرید دریچه بازدید و استعلام قیمت روز دریچه بازدید با شرکت ایران مکانیک تماس بگیرید. دریچه های بازدید در قسمت های مختلف واحدهای مسکونی، اداری، تجاری و صنعتی قابل استفاده است.

  • معمولا در بیمارستانها و در اتاق عمل این دریچه ها بصورت استیل تولید می گردد.
  • دریچه بازدید تاسیسات یکی از انواع دریچه های پرکاربرد در ساختمان است که برای دسترسی و بازدید تاسیسات بکار میرود.
  • برای ساخت این دریچه ها از دو نوع مواد اولیه از جمله پروفیل و ورق آلومینیومی استفاده می گردد.
  • دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی با درب لولایی نیز همچون انواع دیگر این دریچه ها دارای فریم و درب از جنس آلومینیوم می باشد.

با توضیحاتی که در بالا عنوان شد از دریچه بازدید می توانید برای تاسیسات آتش نشانی، شیرآلات، به عنوان درب شوتینگ زباله و مواردی از این قبیل استفاده نمایید. لازم است تا دریچه بازدید به راحتی نصب شود و نیاز به وقت و هزینه زیادی برای آماده‌سازی محل نباشد. به مانند دریچه گریل 9 سانتی‌متری بوده با این تفاوت که طول شیارهای گریل‌دار 18 سانتی‌متر بوده و ظاهر درپوش شلوغ‌تر از آن خواهد بود. قابلیت ساخت در دو سبک وزنه‌ای و لولایی در چندین رنگ برای این مدل نیز وجود دارد.

دریچه بازدید

پس از بستن قرارداد های اولیه لازم است تا شرایط فسخ و سود و زیان مربوطه را نیز بیان دارید. در شرایط فسخ برای هر کدام از طرفین لازم است تا شرایطی در نظر گرفته شود تا افراد بتوانند با استناد به آن قرارداد خود را فسخ نمود و زیان را دریافت نمایند. در فسخ قرار داد لازم نیست که هر دو طرف رضایت داشته باشند زیرا چنانچه شرایط فسخ برای یکی از طرفین صدق نماید، وی می تواند به راحتی به مراجع قانونی رجوع نموده و حق خود را دریافت نماید.

دریچه بازدید پلاستیکی سایز 20 فروشگاه آنلاین دریچه های تنظیم هوا و تهویه