خرید لپ تاپ های دانشجویی ارزان در بازار فروشگاه اینترنتی لیپک

در این مطلب با کمک کارشناسان تاپ رایان، قصد داریم ۳ مورد از بهترین لپ‌تاپ‌های دانشجویی ایسوس را به شما معرفی کنیم که هم کارایی بسیار خوبی دارند و هم در بازه قیمتی خوبی هستند. این لپ تاپ یک پردازنده گرافیکی معمولی دارد که کارهای سبک را انجام می‌دهد و یک کارت گرافیک مستقل دیگر هم دارد که مجهز به دو گیگابایت حافظه مستقل گرافیکی است و کارهای سنگین‌تر را انجام می‌دهد. اگر نیاز به قدرت گرافیکی دارید لپ تاپ Lenovo V15-RE بهترین انتخاب با بودجه 15 میلیون تومان است. دو پورت USB-3.0وزن۱.۹ کیلوگرمسایر قابلیت‌هاویندوز ۱۰ ۶۴ بیتیمی‌رسیم به لپ تاپی از برند ایسر که یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای فعال در زمینه‌ی تولید لپ‌تاپ به حساب می‌آید. محصولی که قصد معرفی آن را داریم، ایسر Aspire 3 A315-57G-59RG است.

انتخاب پردازندهCPU مناسب لپ تاپ

رم بیشتر به معنای قدرت و سرعت بیشتر کامپیوتر در اجرای یک یا چند نرم‌افزار صفحه وب مرتبطوب سایت مربوطه است. لپ تاپ فا سعی می‌کنه راهنمایی باشه برای انتخاب صحیح و درست لپ تاپ و لوازم جانبی لپ تاپ، با توجه به نیازهای هر فرد. مجهز به 8 گیگابایت حافظه رم است و به همین دلیل باید در آینده به فکر ارتقای رم باشید. مجهز به 512 گیگابایت حافظه SSD است که برای بسیاری از کاربران کافی نیست و به همین دلیل باید در آینده یک SSD دیگر هم کنار SSD اصلی، نصب کنید. رم آن 12 گیگابایت است که یک امتیاز مهم است و کارایی لپ تاپ را به خوبی افزایش می‌دهد. این پردازنده قدرت بسیار خوبی در این محدوده بازار دارد و برای کارهای پایه دانشجویی کافی است.

مک بوک ایر 2020 اپل تنها 12.9 کیلوگرم وزن و 16 میلی متر ضخامت دارد و بدنه‌ی آن تمام فلزی است و کیفیت ساخت بالای آن را به محض لمس دستگاه متوجه خواهید شد. در بخش سخت افزاری اپل با معرفی M1 همه‌ی کاربران را شگفت زده کرد و نشان داد که به واقع در ساخت تراشه‌ها تا چه حد توانایی دارد. تراشه‌ی M1 اپل یک تراشه‌ی واقعا بی نظیر است که می‌توانید خیال شما را از بابت انجام هر کاری آسوده کند. به نظر می‌رسد که لپ‌تاپ Pavilion 14 برای بیشتر دانشجویان، بهترین لپ تاپ دانشجویی موجود است. در کنار قدرت پردازشی عالی، بهترین لپ تاپ ارزان دانشجویی تا 12 میلیون تومان تیر ۱۴۰۱، به آخرین تکنولوژی ها اعم از پورت بسیار سریع USB 3.0 مجهز شده است.

در جایگاه دوم، چند مدل لپ تاپ لنوو IdeaPad 3 را معرفی می‌کنیم که یک اختلاف مهم با لپ تاپ‌های شماره 1 دارند و آن هم صفحه نمایش ضعیف‌تر است (اچ دی به جای فول اچ دی). بهترین اندازه لپ تاپ 15.6 اینچ است و این اندازه بالاترین تنوع از نظر سخت افزاری را دارد. وسایل جانبی مانند کیف، کاور، کوله، کاور کیبورد و محافظه صفحه نمایش هم اکثرا برای این اندازه طراحی شده است. قیمت لپ تاپ دانش ‌آموزی و دانشجویی از 10 میلیون تومان آغاز شده و باتوجه‌به مشخصات سخت‌افزاری هر برند متغیر است.

لپ تاپ ایسوس مدل R410MA- N4020 یکی از ارزان‌ترین لپ تاپ‌های موجود در بازار است به همین دلیل باید انتظار خود را به نسبت همین قیمت پایین بیاورید. البته که این مدل با مشخصات قابل قبولی که دارد می‌تواند به نوعی انتخاب خوبی برای دانش آموزان و حتی دانشجویان به حساب بیاید. این لپ تاپ که وزنی 1.3 کیلوگرمی و ضخامتی حدود 18.4 میلی متری دارد از پردازنده مرکزی Intel Celeron N4020 با فرکانس 1.1 تا 2.8 گیگاهرتز استفاده می‌کند.

این مدل با یک پردازنده 4 هسته‌ای Core i5-1135G7 و گرافیک اختصاصی MX350 انویدیا همراه شده و 8 گیگابایت رم در کنار 1 ترابایت حافظه داخلی در اختیار شما می‌گذارد. برای خرید بهترین لپ تاپها برای دانشجویان باید به سراغ مدل‌هایی بروید که از پس پردازش نرم‌افزارهای درسی بربیایند و همچنین ظرفیت باتری آن با یک بار شارژ یک روز درسی کامل را دوام بیاورد. در کنار این‌ها می‌توانید به موارد دیگر مثل اندازه کوچک و وزن نیز توجه داشته باشید. با آنلاین برگزار شدن کلاس‌ها خیلی‌ها به دنبال بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2022 می‌گردند تا از میان آن‌ها بهترین گزینه را انتخاب کنند. اما خرید یک لپ تاپ دانشجویی همیشه به معنی خرید یک لپ تاپ باکیفیت و با قیمت مناسب نیست.

نظرات

اما اگر به دنبال کارهای وب گردی و تحقیقاتی ساده هستید ، یک کارت گرافیک آنبورد با حافظه مشترک نیز می تواند پاسخگوی کار شما باشد. اگر دانشجو یا دانش آموز باشید در طول دوران تحصیل، برای انجام وظایف درسی به یک لپ تاپ دانشجویی و دانش آموزی مناسب نیاز دارید. داشتن یک لپ تاپ خوب، برای تحقیقات و اجرای پروژه‌های مختلف و نوشتن مقالات از نیاز های اصلی شما است. از طرفی انتخاب و خرید یک لپ تاپ دانشجویی و دانش آموزی مناسب، از بین برندهای مختلف با مشخصات متفاوت کار سختی است.

آیا لپ تاپ های دانشجویی دسته بندی خاصی دارند ؟

این پردازنده قدرت مناسبی دارد و در محدوده قیمتی 15 میلیون بهترین پردازنده بازار است. تفریح‌های دانشجویی (مانند بازی کردن) با این لپ تاپ‌ها قابل انجام نیستند. با آنها نمی‌توان طراحی مهندسی انجام داد و در تحلیل ریاضی هم دچار ضعف می‌شوند. لپ تاپ با مشخصات سخت‌افزاری متوسط جهت وب‌گردی، مقاله‌نویسی و امور ساده، پاسخگوی نیاز دانشجویان و دانش ‌آموزان خواهد بود. یکی از ویژگی‌های لپ‌تاپ 15.6 اینچی Lenovo V15-P این است که فضای ذخیره‌سازی کاملی معادل 1 ترابایت و 256 گیگابایت دارد و می‌توانید حجم زیادی از فایل‌ها و رسانه‌های خود را در آن ذخیره کنید.

  • یکی از کمپانی‌های بسیار معروف و با سابقه عالی که در ساخت لپ تاپ‌ها و مانیتورها فعالیت گسترده دارد.
  • ایسوس Vivobook X515eb از 2 نسخه دیگه موجود بهتره، پردازنده I5 1135G7 و 512 گیگابایت حافظه SSD داره.
  • اگر قصد دارید برای چندین سال از لپ تاپ استفاده کنید ، پیشنهاد می کنیم به سراغ لپ تاپ های مجهز به پردازنده‌های سلرون اینتل و انواع Core i3 نسل‌های قبل از ۸ نروید .
  • اگر می‌خواهید لپ‌تاپ را با خود حمل کنید یا در لپ‌تاپ خود آموزش آنلاین ببینید، لپ‌تاپ‌های ۲ در ۱ بسیار مناسب هستند.
  • در مورد این که قابلیت ارتقا در این لپ تاپ ها وجود دارد یا خیر باید گفت کاملا بسته به دستگاهی است که شما انتخاب می کنید.
  • به این معنی است که این رایانه فراتر از انتظارات ارائه شده است.
خرید لپ تاپ های دانشجویی ارزان در بازار فروشگاه اینترنتی لیپک