خرید اینترنتی لوازم اصلاح موی صورت، ماشین اصلاح و ریش تراش | takdoo-تکدو

تریمر هم اصطلاحی است که به ماشین های اصلاح سر و صورت اتلاق میشود، از این ماشین اصلاح فقط برای کوتاه کردن موی سر و صورت استفاده می شود. نکته ای که در انتخاب یک ماشین اصلاح مناسب وجود دارد این است که، اگر پوست حساسی دارید پیشنهاد می شود از ماشین اصلاح نوع فویلی استفاده کنید. زیرا در نوع چرخشی شما باید ماشین را با حرکات بیشتری روی صورت بچرخانید که این امر ممکن است پوست حساس را تحریک کند، اما در مدل فویلی فقط باید تیغ استوانه ای ماشین را روی صورت خود گذاشته و آرام به سمت پایین یا بالا حرکت دهید. چهار شانه برای اصلاح و تنظیم موهای سر و صورت به‌همراه اقلامی مانند برس تمیزکننده و کیف و تریمر گوش و بینی داخل جعبه‌ این محصول قرار داده شده است. ضمناً ریش تراش فیلیپس به‌کمک باتری قابل‌شارژ تا ۶۰ دقیقه آماده‌به‌کار خواهد بود.

  • علاوه بر ماشین اصلاح صفر زن شارژی، ماشین اصلاح خط زن و ریش تراش فویلی نیز وجود دارد که سر آن از جنس فویل بوده و داخل آن از حفره‌ای بسیار ریزی تشکیل شده است.
  • شرکت بلندی فیلیپس با استفاده از این تکنولوژی طول عمر موتور های دستگاه های ریش تراش فیلیپس را افزایش داده است همچنین تکنولوژی باعث میشود بازدهی بطری دستگاه‌های شیور فیلیپس نیز بیشتر بشوند.
  • استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی ژینال فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.
خرید اینترنتی لوازم اصلاح موی صورت، ماشین اصلاح و ریش تراش | takdoo-تکدو

جنس تیغه های ماشین اصلاح روزیا 233 از استیل ضد زنگ بوده، که در برابر هوا و رطوبت از ماندگاری بالایی برخوردار است. ماشین اصلاح روزیا hq233 از تکنولوژی برش مستقیم بهره می برد، که موهای سرو صورت را با مرز بندی مشخص کوتاه می کند. شرکت هلندی فیلیپس بزرگترین و بهترین تولید کننده انواع ریش تراش فیلیپس در دنیا می باشد. این شرکت با توجه به نیاز مشتری های خود دستگاه های ریش تراش فیلیپس متنوعی طراحی و تولید کرده است. حتی اگر پوست شما حساس هم باشد می توانید به راحتی با دستگاه ریش تراش فیلیپس سری ۷۰۰۰ صورت خود را اصلاح کنید. این سری از ماشین اصلاح فیلیپس مناسب افراد با پوست حساس طراحی و تولید شده است.

ماشین اصلاح موزر مردانه (اصلی)

فرمول تمیز کننده ویژه 10 برابر موثرتر از water1 است، بنابراین می توانید ریش تراش خود را بهداشتی نگه دارید. ریش تراش های فیلیپس با فناوری SenseIQ مجهز به سنسورهای پیشرفته ای هستند که می خوانند و با شما سازگار می شوند. مدل‌های متصل به شما امکان می‌دهند روال شما را ردیابی کنند و به شما توصیه می‌کنند که اصلاحی که برای پوست شما بهتر است انجام دهید. همچنین، سری تریمر این ریش‌تراش می‌تواند موهای صورت را در اندازه‌ ۰٫۲ میلی‌متر کوتاه و ته‌ریش یک‌دستی ایجاد کند. این محصول در‌برابر آب مقاوم است و می‌توان با استفاده از فوم و خمیرریش، داخل حمام نیز از آن استفاده کرد. با در نظر گرفتن موارد فوق می توان بهترین ماشین اصلاح صورت را خریداری کرد.

ماشین اصلاح موی سر و صورت وی جی ار مدل V-142

بعضی از شیور های فیلیپس دارای پایه شارژ و شستو شو هستند که باعث میشود تیغه شیور های فیلیپس ضد عفونی و روان کاری شوند. ماشین اصلاح حرفه‌ای وی جی آر مدل VGR V-071 ماشین اصلاح وی جی آر مدل VGR V-071 از جدیدترین محصولات موجود در بازار بوده، که برای اصلاح سر و صورت قابل استفاده است. این محصول دارای باتری قابل شارژ بوده، که در مدت زمان 90 دقیقه شارژ شده و پس از آن می‌توان به مدت 120 دقیقه از ریش تراش VGR استفاده کرد. ماشین اصلاح روزیا مدل ROZIA HQ262 ماشین اصلاح روزیا مدل ROZIA HQ262 از جدیدترین محصولات شرکت روزیا بوده، که برای اصلاح صورت و بدن می باشد. جنس تیغه های ماشین اصلاح روزیا مدل HQ242 از استیل ضد زنگ بوده، که در برابر هوا و رطوبت از ماندگاری بالایی برخوردار است. ماشین اصلاح ROZIA HQ262 از تکنولوژی برش مستقیم بهره می برد، که موهای سر و صورت را با مرز بندی مشخص…

این محصول آلمانی می‌تواند انتخابی برای همیشه باشد؛ چراکه علاوه‌بر کیفیت ساخت بسیار زیاد تمامی اجزا، به‌طورکامل ضدآب هستند که طول عمر بسیار زیاد این ریش تراش را تضمین خواهند کرد. ریش تراش‌های برقی می‌توانند از منبع تغذیه اصلی (برق) یا باتری و شارژ مجدد استفاده کنند و بر همین اساس به صورت بی‌سیم یا سیمی در بازار وجود دارند. امروزه به دلیل تنوع بالای ماشین‌های اصلاح، قیمت‌های متفاوتی در بازار وجود دارد اما برای خرید یک ماشین اصلاح مناسب هر کس باید با توجه به توان مالی خود انتخاب درستی داشته باشد. ما در فروشگاه اینترنتی مو تن رو، برای شما انواع برندهای معتبر داخلی و خارجی از جملهاوریفلیم، ایزادورا،لورال، اسنس،بورژوا، مارال و …