جدیدترین مدل های پیراهن مشکی مردانه و پسرانه ویژه محرم و عزاداری 1401

جدیدترین مدل های پیراهن مشکی مردانه و پسرانه ویژه محرم و عزاداری 1401

به طور کلی قیمت پوشاک در دبی ارزان نیست و برای خرید در این شهر به بودجه نسبتا زیادی احتیاج خواهید داشت، اما خرید یکی از مهمترین تفریحات دبی محسوب می‌شود که پای مسافرها را به مراکز خرید متنوعی باز قیمت پیراهن جین مردانه می‌کند. فروش عمده پوشاک مردانه ، لباس مردانه با بهترین کیفیت فروش عمده انواع پوشاک مردانه شامل تیشرت , شلوار جین , پیراهن , لباس زیر و … با نازل ترین قیمت و بهترین کیفیت برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

  • فروشگاه اینترنتی سال‌ست با ارائه انواع مدل‌های پیراهن سفید، جین، چهارخانه، آستین کوتاه و بلند، پیراهن ساده و طرح دار امکان خرید اینترنتی این محصولات را برای مشتریان عزیز فراهم نموده است.
  • گزینه هایی را که میخواهید از طریق آنها اطلاعیه تمدید به دست شما برسد را انتخاب کرده و ثبت نمایید.
  • کمپانی های تولید کننده پوشاک، جاکت های اسپرت مخصوصی را برای ورزشکاران طراحی کرده اند که هم گرمای فوق العاده ای دارند و هم موجب کندی حرکت نمی شوند.

علاوه بر برندهای بین‌المللی، برندهای لباس محلی زیادی در دبی وجود دارند که از لباس‌های شیک و مد روز گرفته تا لباس‌های خیابانی و راحت را می‌توانید از این برندهای بومی دبی خریداری کنید. بهترین برندهای بومی لباس در دبی آیشا ، مایکل سینکو ، بامبا ، دی بای دالیا ، زایان د لیبل ، آل تینگز موچی ، بوکا ، بوگسا ، بوم اند ملو (BOOM & MELLOW) و رامی ال علی هستند. در دیجی استایل برندهای ایرانی مشهوری نظیر چرم مشهد، درسا، کفش ملی، کفش شیما، شیفر، چرم کروکو، مارال چرم، بادی اسپینر، ال سی من، پاتن جامه، تن درست، زیبو، زی، کیکی رایکی، نیکتاو …

اگر شما جز دسته افرادی هستید که در طول شبانه روز فقط از شلوار جین استفاده می کنید بهتر است از شلوار جین کشی استفاده کنید. چون این نوع جنس معمولا هم کمی نازک تر است و هم به علت کشسان بودن … لازم به ذکر است که اولویت فروش محصولات در سایت مجموعه ونوس مد می باشد. سامانه دیجی کالا تخفیف به شما کمک میکند تا تمام کالاهای مورد نیاز خود را از دیجی کالا با تخفیف سفارش دهید.

در چنین استایلی دست شما کاملاً باز است و چه بخواهید یک پیراهن آستین‌بلند، آستین‌کوتاه، دکمه‌دار یا بی یقه را با شلوار‌های پارچه‌ای بپوشید، درنهایت ظاهری خوب و شیکی خواهید داشت. همانطور که می‌دانید، دبی تولیدکننده لباس محسوب نمی‌شود و اکثر محصولات موجود در مراکز خرید آن، وارداتی از کشورهای تولیدکننده است. به همین دلیل، قیمت لباس زنانه در دبی تقریبا برابر با کشورهای اروپایی است. البته باید در نظر داشته باشید که خرید در زمان حراجی‌های دبی و همچنین مراجعه به اوت لت‌های دبی می‌تواند این قیمت‌ها را کاهش دهد. در ادامه مواردی از قیمت لباس زنانه در دبی را در برندهای مطرح و همچنین برندهای متفرقه بررسی خواهیم کرد که اگر با تورهای متنوع مثل تور 7 شب دبی همراه شدید، برای خریدتان برنامه‌ریزی کنید.

همانند اجناس زنانه در مراکز خرید دبی، لباس‌های مردانه نیز از تنوع بسیار بالایی برخوردارند. در اکثر شعب فروشگاه‌های بین‌المللی مانند زارا، اچ اند ام، نایک و… بخشی برای فروش کالاهای مردانه در نظر گرفته شده است تا مردان نیز بتوانند به همراه زنان از خرید لذت ببرند. قیمت لباس مردانه در دبی نسبت به باقی مقاصد خرید در اطراف کشورمان ایران (مانند ترکیه) بالاتر است. باید در نظر گرفت که دبی یک شهر لوکس به شمار می‌آید و مطمئنا خرید در این شهر لوکس، ارزان تمام نخواهد شد.