تور عمان لیست قیمت ارزان و لحظه آخری سلام پرواز

گاه بر فراز تپه‌ای بلند قدم علم کرده‌اند و فارغ از عظمت عمان متواضعانه سایش شن‌ها بر اندامشان را تاب می‌آورند و گاه بی‌هیچ دغدغه‌ای در میان نخلستان‌ها آرام گرفته‌اند. در این میان قلعه نزوی (واقع در شهر نزوی) با برج دوار عمان مرتفعش از شناخته شده‌ترین‌های تور عمان به شمار تور ارزان عمان می‌رود. نقوش برجسته‌ دیواری، دالان‌های مخفی، برج و باروهای آجرین هر یک به عنوان نمادی از اقتدار خدشه ناپذیر عمان خودنمایی می‌کنند و راوی داستان روزهای تلخ و شیرین عمان شده‌اند.

قطعاً داشتن یک تجربه کمپینگ در سفر به کشور زیبای عمان، میتواند تجربه ای متفاوت و بی بدیل باشد. یکی از بهترین مناطقی که میتوانید در آنجا کمپ زده و شب را در آنجا بمانید، کویر شنی وهیبه است که با نام وهیبه سندز نیز می شناسندش. در واقع قصر سلطان محل زندگی پادشاه عمان است و ساختمان آن با معماری اسلامی بنا شده. جالب است بدانید که مهمانی‌های رسمی و سلطنتی زیادی توسط شاه عمان در این قصر برگزار می‌شود. ستون‌های آبی و طلایی که بیرون بنای اصلی قرار گرفته‌اند، از زیبایی بی حد و اندازه‌ای برخوردارند.

آیا برای سفر به عمان به ویزا نیاز داریم؟

کشور عمان از سمت شرق با دریای عمان، از شمال با ایران، از جنوب با یمن، و از غرب با امارات و عربستان همسایه است. در ادامه با ما همراه باشید تا درباره سفر به این کشور رنگارنگ و تاریخی، اطلاعات مفیدی به شما بدهیم و بهترین زمان سفر به آن را به شما معرفی کنیم. بنابراین برای خرید تور های ارزان قیمت عمان باید پروازهای چارتری عمان که بسیار هم ارزان می شوند را با هتل های ارزان عمان رزرو نمایید. انتخاب سوم شما برای تجربه تور ارزان عمان این است که در فصل های لوسیزن و کم گردشگر سفر کنید. شما علاقه مندان جهت خرید تور ارزان و مقرون به صرفه به مقصد عمان می توانید در تماس با کارشناسان سفریار مشاوره و با اعلام شرایط و تاریخ سفر خود از زمان قیمت تور ارزان عمان مطلع و از این شرایط نهایت بهره را ببرید.

الحسن که به معنی قصر بوده دارای 180 اتاق لوکس است که تنها مخصوص بزرگسالان میباشد و ساحلی کاملا اختصاصی دارد. اتاق های این هتل در زمره بزرگترین و مدرن ‌ترین اتاق‌ های هتل ‌های عمان بشمار می روند. ضمنا هتل شانگری – لا تنها 45 دقیقه از فرودگاه بین ‌المللی مسقط و 20 دقیقه از شهر مسقط فاصله دارد. اولین ماه از سال میلادی معمولا بهترین زمان برای رفتن به تور عمان است؛ چرا که در این وقت از سال دمای هوا آن قدر بالا نیست و در بخش‌های مختلف کشور بارش‌های گاه‌به‌گاه باران وجود دارد. رطوبت هوا در شهر مسقط در پایین‌ترین مقدارش قرار دارد، در نتیجه مسافران می‌توانند از سواحل شگفت‌انگیز شهر و آب‌های اقیانوس حسابی لذت ببرند.

تور عمان به صورت اختصاصی با امکان افزایش و کاهش تعداد شب های اقامت یا خدمات با هماهنگی با کانتر های فروش امکان پذیر است . بهره‌مند شوید و از دیدن تمام جاذبه‌های طبیعی؛ تاریخی؛ بازارها؛ مسجد زیبا و جذاب سلطان قابوس؛ سواحل زیبای دریا و ….. این مرکز خرید در عمان معماری زیبا دارد و طرفداران بسیاری دارد.

بسته سفر تور عمان شهر مسقط

هتل های پنج ستاره و لوکس جزو گران ترین اقامتگاه ها هستند و اگر بخواهید در آن ها اقامت داشته باشید باید حسابی ولخرجی کنید. در عوض با اقامت در هتل های معمولی تر مثلا هتل های 3 ستاره هزینه های تان کلی کاهش می یابد. البته ناگفته نماند کشورهای عربی معمولا در این موارد تجمل گرا هستند و از این رو بسیاری از هتل های سه ستاره، از ظاهر و کیفیت عالی نسبت به هتل های مشابه در دیگر کشورها برخوردارند. قیمت پروازها نیز ابتدا با توجه به شرکت هواپیمایی و سپس نوع صندلی که انتخاب می کنید از جمله اکونومی، بیزنس کلاس و فرست کلاس متفاوت خواهد بود.

در بعضی مواقع آژانس ‌ها تور‌های ارزان و بی کیفیت خود را در قالب تور لحظه آخری ارزان قیمت به مسافران بی تجربه می ‌فروشند و این شما هستید که باید در انتخاب درست هوشمندانه رفتار کنید. اگر بخواهیم با شما صادق باشیم باید بگوییم که تور عمان، در اصل تور گرانی نیست! هتل های 5 ستاره و لوکس جزو گران ترین اقامتگاه ها بشمار می روند و اگر بخواهید در آن ها اقامت داشته باشید باید حسابی هزینه کنید؛ در عوض با اقامت در هتل های معمولی تر مثلا هتل های 3 ستاره و اقتصادی هزینه های اقامت خود را کاهش دهید. البته بادی توجه داشته باشید که کشورهای عربی بسیار تجمل گرا هستند و از این جهت بسیاری از هتل های سه ستاره، از ظاهر و کیفیت عالی نسبت به هتل های مشابه در دیگر کشورها برخوردارند. بهترین زمان برای سفر به عمان از ابتدای آذر تا ابتدای اردیبهشت است.

تور عمان لیست قیمت ارزان و لحظه آخری سلام پرواز

معماری این مسجد به سبک معماری اسلامی است که شکوه خاصی به آن بخشیده است. وجود دیوارهای مرمری، بزرگ‌ترین فرش ایرانی و لوسترهای منحصربه‌فرد ایرانی باعث معروفیت این مسجد در بین گردشگران شده است. کشور سلطان‌نشین عمان از همسایه‌های جنوبی ایران است که مانند بیشتر کشورهای عربی درآمد اصلی آن از طریق نفت تأمین می‌شود. اما طی چند سال اخیر، علاوه بر نفت، در صنعت گردشگری نیز پیشرفت‌های فراوانی داشته است. کشور عمان با داشتن سواحل زیبا، بناهای تاریخی و هتل‌های مدرن و فوق‌العاده شیک، توانسته است به مقصدی عالی برای گذراندن تعطیلات تبدیل شود.

لباس‌های سنتی، غذاهای خوشمزه و آوازها و نمایش‌های زیبا؛ تمام این‌ها اجزای فستیوال‌ها و جشن‌ها در این سرزمین هستند. عمانی‌ها روز ملی خود را در 23ام جولای و زادروز سلطان را در 18ام نوامبر جشن می‌گیرند. غیر از شرکت در فستیوال‌های سنتی، دیدن یک مراسم ازدواج سنتی عمانی هم تصویری جالب توجه از فرهنگ این سرزمین به شما ارائه می‌دهد. این مراسم همواره رنگارنگ و شادی‌آفرین هستند و اگر در تور عمان این خوش‌شانسی را داشتید که به یکی از آنها دعوت شوید این فرصت بی‌همتا را از دست ندهید.

  • فستیوال خریف در نیمه‌های جولای شروع شده و تا انتهای ماه آگوست ادامه دارد.
  • سوق مطرح مقصدی ایده‌ال برای هر کسی است که می‌خواهد در تور عمان سوغاتی‌هایی اصیل و هدایای سنتی بخرد.
  • مردم محلی را خونگرم و بسیار دوستانه خواهید یافت، و تعجب نکنید اگر برای صرف غذا به مردم محلی دعوت شوید.