تعبیر خواب آسانسور: 9 تعبیر و معنی دیدن آسانسور در خواب مجله کسب و کار بازده

تعبیر خواب آسانسور: 9 تعبیر و معنی دیدن آسانسور در خواب مجله کسب و کار بازده

ابعاد کابین آسانسور با ظرفیت مورد نیاز ساختمان به جا به جایی افراد یا بار توسط آسانسور ارتباط مستقیم دارد. گفته می شود برای جلوگیری از اضافه بار بهتر است ابعاد کابین آسانسور محدود در نظر گرفته شود. آسانسور هیدرولیکآسانسور هیدرولیک نوع دیگری از آسانسورها بوده که به وسیله فشار روغن موجود در پمپ روغن و جک هیدرولیک، کابین آسانسور به حرکت در می آید و بار یا انسان را جا به جا می کند.

سرویس و نگهداری آسانسور

این آسانسورها قابلیت کار تا ارتفاع ۵۰۰ متر و بالاتر را داشته و در ظرفیت‌های ۱ و ۱٫۵ و ۲ تن تولید می‌شوند. در ساختمان‌های بلندمرتبه جهت انتقال نفرات و مصالح بعد از اتمام سازه ساختمان و از ابتدای شروع کار در ساختمان از آسانسورهای ویژه بار و نفر استفاده می‌گردد. این آسانسورها در انتقال پرسنل کارگاه و لوازم و مصالح به طبقات بسیار مؤثر بوده و موجب تسریع عملیات ساختمانی می‌گردند. با یک نگاه ساده می‌توان فهمید که بیش‌تر منازل، مجتمعات تجاری و مراکز درمانی بوسیله این نوع از آسانسور تجهیز شده اند.

وزنه چدنی آسانسور 47

دریافت این استاندارد الزام قانونی ندارد اما مدرکی برای اثبات سلامت آسانسور ساختمان است. تاثیری که جنگ جهانی دوم بر روی صنعت آسانسور گذاشت نیز قابل ذکر است. تغییرات زیادی که در طراحی و شیوه نصب آسانسور و یا تغییراتی که در سیستم های الکترونیکی به وجود آمد، همگی در طی جنگ جهانی دوم ایجاد شدند. همچنین در سال 1887 درهای اتوماتیکی که از قسمت شفت آسانسور بسته می شدند وارد صنعت آسانسور شدند و تغییرات زیادی پدید آوردند. انقلاب صنعتی نقطه رشد صنعت و کارخانه ها بود و بیش از آن که بشر انتظار داشت، سبک زندگی اش دچار دگرگونی شد.

تعمیر آسانسور چیست؟

سیم بکسل ها در دو نوع سیم بکسل هسته فیبری و سیم بکسل هسته فولادی وجود دارند. هسته ی فولادی نسبت به هسته ی فیبری از مقاومت بیشتری برخوردار است. سیم بکسل را به نوعی می سازند که استقامت بالایی داشته و در برابر حرارت نیز بتواند مقاومت بالایی از خودش نشان دهد. بر خلاف تصور غلط عموم، اگر سه سیم هم پاره شوند، باز سیم آخر می تواند وزن کابین را تحمل نماید.

نصب و راه اندازی اسانسور شامل مراحل متعددی است که اغلب در خلال تامین تجهیزات و قطعات صورت می گیرد. چاهک، اورهد و اتاقک موتورخانه باید بصورت کامل تاسیس و آماده شده و شرایط لازم برای مونتاژ و تعبیه قطعات فراهم شود. تمام اتصالات براکت و ریل باید از طریق لقمه های استاندارد صورت گیرفته و هر گونه اتصال جوشی کاملا غیرمجاز است. پس از اجرای ریل ها درب های طبقات و در ادامه یوک و کابین می توانند در محل درست نصب شده و پس از استقرار موتور سیم بکسل ها در محل مناسب خود تعبیه و محکم شوند. سیم بکسل ها توسط قلاب بکسل به یوک کابین و کادر وزنه تعادل بسته می شوند. آسانسور خودروبر می تواند در ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری و پارکینگ ها مورد استفاده قرار گیرد.

اگر درون یک آسانسور رو به بالا حرکت کنیم، این آغاز سطح جدیدی از هوشیاری و آگاهی است.آسانسوری که رو به بالا حرکت می‌کند در واقع نماد بلوغ، رشد، و پیشرفت از نظر معنوی است. هرچه آسانسور بالاتر برود، رشد ذهنی خواب ببیننده سطح بالاتری خواهد داشت. اگر آسانسور در طبقه‌ی آخر توقف کند به معنی آن است که سطح جدید هنوز به طور کامل حاصل نشده است.

امکان نصب و استفاده از بالابرها در فضاهایی همانند بین پله ها، جلوی شرکت متالیفت بالکن و … وجود دارد، ولی این امکان برای آسانسورها وجود ندارد. شاسی های احضار قطعه ای در آسانسور هستند که وظیفه دارند به آسانسور دستور دهند تا کابین را حرکت داده و در ایستگاه های مورد نظر توقف کند. مناسب برای ساختمان هایی که فضای کافی را برای تاسیس موتورخانه ندارند. پاراشوت یک سیستم جلوگیری از سقوط است که پس از نصب اسانسور با حضور مسئول کارگاه و تکنسین های آسانسور تست و چگونگی عملکرد آن آموزش داده می شود. نرده امگا محل ورود و خروج افراد و بار است و با بالا و پایین کشیده شدن آن، مسیر باز و یا بسته می شود. این نرده از ورود افراد و اشیا در هنگام حرکت آسانسور به داخل اتاقک و مسیر حرکت آن جلوگیری می کند.

  • انکودر وظیفه تبدیل حرکات دورانی شفت موتور به کدهای دیجیتال و آنالوگ خوانا برای درایو تابلو فرمان را به عهده دارد که به همراه دیکودر، بهترین حالت حرکت دورانی را برای موتور رقم می‌زند تا کابین حرکتی آرام و بدون لرزش داشته باشد.
  • در این سیستم همواره وزن وزنه‌ها ثابت و برابر هستند؛ به همین خاطر با وارد کردن نیروی بسیار کمی به هر طرف، سیستم جابه‌جا می‌شود.
  • ابعادی که برای کابین، درب ها و چاهک طراحی شده است از جمله پارامترهای مهمی هستند که می تواند در انتخاب پارامترهای فنی قطعات تاثیرگزار باشد.
  • ایراد دیگر این سیستم آسیب‌هایی است که در دراز مدت به موتور به دلیل اتصال ناگهانی ولتاژ وارد و باعث کاهش عمر مفید آن می‌شود.
  • به طور معمول قدرت موتور برای آسانسور ۴ نفره حدود ۵.۵ کیلووات در نظر گرفته می شود.
  • از این وسیله ی هیدرولیکی، برای بارگیری انواع بارها در اسکله ها استفاده می کردند.

این دسته از آسانسورها به کمک نیروی محرکه‌ای که توسط یک موتور الکتریکی تأمین می‌شود، حرکت می‌کند. موتور الکتریکی آسانسورهای کششی در بالای چاه آسانسور قرار می‌گیرد. در ساختمان‌هایی که سیستم تهویه مطبوع مرکزی دارند، موتور الکتریکی در موتورخانه تعبیه می‌شود. برای انتقال نیرو و جابجا کردن کابین آسانسور نیز از تعدادی کابل به نام سیم بکسل استفاده می‌شود. در این انواع آسانسور تنها در حرکت رو به بالا نیاز به کار کردن موتور وجود دارد و حرکت رو به پایین آسانسور تنها با باز شدن شیر پاوریونیت صورت می گیرد. به صورت کلی، می‌توان گفت میزان انرژی مصرفی آسانسورهای هیدرولیک برابر با آسانسورهای کششی است.

انرژی پتانسیل آسانسورهای هیدرولیکی در هنگام پایین آمدن تبدیل به انرژی جنبشی شده و بخشی از آن به حرارت تبدیل می شود که این امر درجه حرارت روغن را بالا می برد. در این نوع اسانسور از نیروی جاذبه زمین برای پایین آمدن آسانسور استفاده می شود. به همین دلیل مصرف انرژی بسیار کم است و اسانسور با سرعت بیشتری پایین می آید. این موضوع اهمیت بسیاری در تأمین امنیت اسانسور در مقابل اتفاقات ناخوشایند دارد. اگر آسانسور به صورت منظم بازرسی شود، هرگونه مشکل در سیم بکسل می‌تواند تشخیص و اصلاح شود. آسانسور خدماتی برای حمل مسافر طراحی نمی‌شود، بلکه معمولا کالای برخی از آن‌ها را حمل می‌کند.

پله برقی، عبارتست از راه پله متحرکی که برای حمل و نقل مسافر به بالا و پائین در یک فاصله عمودی کوتاه بکار می رود. پله برقی در سراسر دنیا و در مکانهائی که استفاده از آسانسور ممکن نیست، نصب و مورد استفاده قرار می گیرد. موارد استفاده اصلی این دستگاه در مراکز خرید، فرودگاه ها و مراکز حمل و نقل، مراکز تجا.. از سال 1357 کار خود را با تولید بالابرهای صنعتی آغاز نموده ایم و با توجه به گسترش ساخت و ساز و ضرورت تولید آسانسورهای مسافربر، برای اولین بار آسانسور نفربر خود را درسال 1368 نصب و راه‌اندازی کردیم. این شرکت با تکیه بر کادر فنی مهندسی مجرب خود (اساتید و فارغ‌التحصیلان دانشکده‌های فنی) با استفاده از مجموعه کارگاهی مجهز و خدمات گسترده همواره یار و همکار شرکت‌های آسانسوری همکار می‌باشد.