ترسناک ترین اتاق فرارهای آمریکا تاج اسکیپ روم-آل اسکیپ

علی‌رغم عنوان ژانر ترسناک یا وحشتناک، این ژانر از محبوب‌ ترین و پرطرفدارترین اتاق‌ های فرار یا اسکیپ روم بشمار می‌ آید. نکته مهم این است که گاهی یک موضوع ترسناک و ناشناخته سبب قوت داستان و سناریو می شود. در کنار همه نکاتی که گفته شد لازم است بدانید که این نوع ژانر برای همه افراد مناسب نمی‌ باشد و با توجه به طراحی سناریو و دکور اتاق فرار می‌تواند شامل همه سنین و همه افراد نباشند و فقط گروهی خاص مدنظر باشند. به‌عنوان مثال بیشتر اتاق‌ های فرار برای سنین زیر ۱۶ سال و همچنین عزیزانی که مشکل قلبی دارند و همچنین خانم های باردار به هیچ وجه توصیه نمی شود. اتاق های فرار هم مانند فیلم های سینمایی انواع و اقسام ژانرهای گوناگون دارند. مسلماً شما در یک فیلم ترسناک، معماهایی به پیچیدگی فیلم های کارآگاهی و پلیسی نمی بینید.

یکی از مهیج ترین اسکیپ روم هایی که در واشنگتن دی سی می توانید تجربه کنید، INSOMNIAمی باشد. در محیطی با چیدمان و طراحی ترسناک، سناریوهای مختلفی از قبیل دزدان دریایی، مومیایی و تایتانیک شبیه سازی شده است. در این بازی تیمی متشکل از ۲ تا ۸ نفر باید بتوانند معماهای مختلف را حل کنند و در کنار ترس، دورهمی دوستانه و مهمانی به سبک هالیوود را در آن تجربه کنند. از دیگر گزینه های بسیار پرطرفدار و البته ترسناک در میان اتاق فرارهای فرانسه می توان به panik room اشاره کرد.

ترسناک ترین اتاق فرارهای آمریکا تاج اسکیپ روم-آل اسکیپ شما و دوستانتان در مدت زمان ۶۰ دقیقه باید از فکر خود استفاده کرده و با حل کردن پازل و معماهای داخل اتاق فرار راه خروج را پیدا کنید. ترکیب فضایی ترسناک و حل معماهای سخت، ژانری است اتاق فرار راز برایتان در نظر گرفته است. این یعنی که شما باید همزمان با دلهره‌ای زیاد، معماهای اتاق را حل کرده و به سرنوشتی که افراد اتاق به آن دچار شده‌اند پی ببرید. اگر در حل معماهای پیچیده مهارت دارید، پیشنهاد می‌کنم که بازی در این اتاق فرار را حتما تجربه کنید.

تخفیفان در روز ده‌ها تخفیف ویژه و جذاب برایتان دارد و شما می‌توانید از تخفیف های چهل تا صد درصدی استفاده کنید. که می‌توانید با تخفیف‌های ویژه از سایت تخفیفان دریافت کنید، بازی اتاق فرار یا اسکیپ روم است. مهم ترین ویژگی که باعث شده است بازی های کامپیوتری نسبت به بازی های دنیای واقعی در رقابت پیروز باشند و طرفداران بیشتری داشته باشند، هیجان بسیار بالا و خلاقیت و جذاب بودن آنها می باشد. در مقابل، انجام بازی و فعالیت های متعدد در دنیای واقعی به دلیل حضور فیزیکی در محیط می تواند تاثیر زیادی بر خلاق شدن ذهن ایجاد کند.

  • اتاق فرار هیپنوگرام و اتاق فرار کالبد شکافی دو اتاق مجزای این بازی بوده که ژانر ترسناک و هیجان‌انگیزی دارند.
  • حرفه ای گری بعضی از اتاق های فرار ترسناک به حدی رسیده که از معماهای ترسناک برای بازی خودشون استفاده میکنن.
  • مجموعه اسکیپ روم وی آی پی اتاق فرار اصفهان، از اوایل سال ۱۴۰۰ با راه اندازی اتاق فرار الموت شروع بکار کرد که به زودی اتاق فرارهای دیگر اسکیپ روم فانتزی اضافه می گردد.
  • در این اتاق فرار ۱۰ سناریوی مختلف طراحی و اجرا شده و تمام افراد گروه باید بتوانند کدهای مختلف را رمزگشایی کنند تا از محیط پر از ترس و اضطراب رهایی یابند.

سناریوهای طراحی شده برای این اتاق فرارها همگی ژانر وحشت داشته و معماهای آنها نیز ذهن را تا حد زیادی به چالش میکشند. اتاق فرار تاج اسکیپ در ادامه به معرفی چند مورد از ترسناک ترین اسکیپ روم های اروپا در فرانسه، لندن و آمستردام و غیره اشاره خواهد داشت. این مجموعه یکی دیگر از اسکیپ روم‌های تهران بوده و در حال حاضر فقط در یک سناریو به نام اتاق فرار طالع نحس فعالیت می‌کند. ژانر این بازی ترس و دلهره است و شما ۸٠ دقیقه فرصت دارید تا با حل معماهای مختلف، راه نجات از اتاق را پیدا کنید. برای شروع این بازی، باید گروهی بین ۴ تا ۱٠ نفر را تشکیل بدهید.

اتاق فرار طغیان (مستاجر ۲)

شعبات تهران این اتاق فرار در جردن، فردوسی، حقانی، میرداماد و سعادت آباد واقع شده‌اند. اتاق فرار وادی الاسلام یکی از اتاق های مجموعه BLOODYESCAPE است که در جنت آباد واقع شده است. شما میتوانید بازی شب شوم از مجموعه آندرورلد را با دوستان ، همکاران و خانواده تجربه کنید. اطلاعات تماس و جزئیات خدمات هر مرکز در صفحه مربوطه قرار دارد. می‌‌توانید با مراجعه به این قسمت‌ها، در مورد خدمات آن‌ها اطلاعات بیشتری کسب کنید. شما همچنین می‌توانید با مراجعه به صفحه هرکدام از مراکز اطلاعات بیشتری درباره تمهیدات بهداشتی آن‌‌ها به دست بیاورید.

امکان دارد هر شحصی، از یک چیز متفاوت بترسد و اگر دوست شما در یک اتاق فرار ترسیده است، دلیل بر آن نیست که شما هم قطعا در آن اتاق فرار بترسید ! پس به این نکته توجه داشته باشید که مطرح کردن این سوال، اشتباه است . فقط کافیست تیمتان را انتخاب کنید، یکی از سانس های بالا را رزرو نموده و با انرژی بالا به مجموعه آندرورلد تشریف بیارین تا یکی از تکرار نشدنی ترین لحظات و تجربیات خود را در زندگی بدست آورید. هدف مجموعه لذت بردن شرکت کنندگان از این بازی بوده و تمام تلاش خود را بکار بسته است تا بیشترین هیجان در طول بازی نصیب شما گردد. از اون دسته سوالایی که جوابش کاملا سلیقه ای هست و نمیتونیم قطعی بگیم فلان بازی ترسناک تره چون همون بازی ممکنه برای شما زیاد ترسناک نباشه.

بهترین فیلم های تام هنکس در تاریخ هالیوود