بهترین پادکست های فلسفه 2023 | mey

در اپیزود چهار و پنج به خود از دیدگاه روایی پرداختم و اهمیت هویت روایی و تفکر روایی را مورد بحث قرار دادم. با نصب اپلیکیشن نوار همیشه و همه جا کتابخانه تان با شماست . اطلاعات درج شده از سوی شما تنها برای بهبود تجربه خرید فروشگاه نگه داری می شود و تعهد می دهیم هیچ استفاده دیگری از آن نخواهد شد. یک لینک برای تعیین رمز عبور جدید به آدرس ایمیل شما ارسال می‌شود. با مطالعه بخش های پیشین این محتوا و ادامه دادن ادامه‌ی این محتوا ، میتوان به دیدگاهی نسبتا جامع از دنیای پادکست‌ها رسید. فوتبال یک بازی ساده است که 22نفر برای 90 دقیقه دنبال آن می‌دوند و ما آن را برای شما تحلیل می‌کنیم.

آموزش تدبر در قرآن – ترم4 جلسه16 – بخش پنجم سوره ممتحنه – مدرس مصطفی دارابی

چشم انداز بامدادی مجله خبری رادیو فارسی بی‌بی‌سی است که شامل خبر، گزارش، گفتگو و تحلیل درباره رویدادهای ایران، منطقه و جهان است. فیلسوف یار از محبوب ترین پادکست های فهرست پادکست های پرطرفدار فارسی است. ارسطو باور داشت چیزها برای بودن و شناخته شدن تنها به صورت و ماده نیاز دارند، نه مثال‌هایی در آسمان. او برای هر برهانی سرآغازی متصور بود و اصلی را تبیین کرد که نفیِ آن متناقض‌ترین عملِ قابلِ تصور است. از “جوهر” و “وجود” گفت و در هر شیئی چهار علّت را شناسایی کرد.

نسخه الکترونیک پادکست داستان‌های فلسفی چخوفبه همراه هزاران کتاب دیگر از طریق اپلیکیشن رایگان فیدیبو در دسترس است. ایده‌ی آن این است که گویی عده‌ای از بیماران آسایشگاه چهرازی (ابراهیم چهرازی) رادیویی ضبط می‌کنند. جالب اینجاست که این پادکست معروف در همان سال ضبط شده و بعد از آن برای مدت طولانی کار جدیدی از این گروه منتشر نشد. اما به تازگی چند پادکست جدید توسط رادیو چهرازی منتشر شده است. کاربران ناملیک در دو گروه صاحبان محتوا و کاربران عادی دسته‌بندی می‌شوند.

استاد ملکیان معتقد است با این که در این زمان نسبت به دیگر زمانها ما نیاز بیشتری به زندگی معنوی داریم، ولی کمتر از بقیه زمانها می‌توانیم زندگی معنوی داشته باشیم. سید جواد طباطبایی عقیده دارد اول از همه باید بفمیم فارابی چه می گوید. او می گوید در دانشگاه های فلسفه ایران چنین چیزهایی آموزش داده نمی شوند … برای کامل‌تر شدن این لیست از شما می‌خوایم تا پادکست‌های فارسی خوبی که گوش میدین رو با ما از طریق توییتر و یا pull request به اشتراک بذارین.

تاریخچه زمین

توصیه می‌کنیم شنیدن «مترونوم» را از اپیزودِ هفتم و نوروزی (بررسی «ای ایران») شروع کنید تا هم اشک به چشم بیاورید، هم لبخند بزنید و هم بسیاری حس‌های دیگر که با وطنِ عجیب و دوست‌داشتنی‌مان دانلود پادکست خوب برای پیاده روی پیوند خورده است. علی بندری در پادکست چنل‌بی، قصه‌گویی را با نوعی از روزنامه‌نگاری تحقیقاتی و گزارش‌نویسی بلند تلفیق می‌کند و از لحنی ساده از عناصر داستانی در روایتش استفاده می‌کند. پادکست‌ها گفتگو‌های رادیواینترنتی هستند که می‌توانید فایلشان را دانلود و سرفرصت گوش کنید. کلمه‌ی پادکست از ترکیب دو واژه‌ی پاد و برودکست تشکیل شده است. به این معنی که پادکست محتوایی قابل‌حمل است و می‌توانید در هرجایی به آن گوش کنید.

  • ضمناً هر وقت بخواهید می‌توانید اشتراکتان را لغو کنید و مابقی مبلغ پرداختی را دریافت کنید.
  • در این قسمت نگاه مختصری شده است به نظریه‌ی تناسخ و آن را از مناظر مختلف بررسی کردیم.
  • پادبان به روزترین نقد‌ها را در مورد اپیزودها و پادکست‌ها ارائه می‌دهد.
  • برای کامل‌تر شدن این لیست از شما می‌خوایم تا پادکست‌های فارسی خوبی که گوش میدین رو با ما از طریق توییتر و یا pull request به اشتراک بذارین.
بهترین پادکست های فلسفه 2023 | mey