بهترین و ترسناک ترین اتاق فرارهای تهران + قیمت و جزئیات بازی لست سکند

اولین اتاق فرار در سال 2007 در کیوتور توسط تاکاو کاتو سایت مورد نظر افتتاح شد. سپس اتاق فرارهای بیشتری در کشورهای اروپایی و آمریکایی طراحی شد و به تدریج طرفداران خاص خود را پیدا کرد. اتاق فرار آی اسکیپ فقط لذت حل معماها نیست، بلکه تجربه کشف داستانی جالب و جذاب است و همچنین لذت تماشای فیلم در حین حل معماها، آن‌هم به‌همراه دلهره و هیجانی که در طول بازی دارید. آقایان و بانوان مخاطبان این بازی‌اند و مدت‌زمان اتاق فرار آی اسکیپ ۷۵ دقیقه است. سناریوی بازی در اتاق فرار اسکیپ میشن به‌ این صورت است که در روستای تیس، شب‌ها حدود ساعت ۳ صبح دقیقاً هنگامی که غسال به قبرستان وارد می‌شود صداهایی ترسناک و دلهره‌آور شنیده می‌شود. اهالی این روستا بر این باورند که‌ این صداها از طرف مردگانی است که اجنه آن‌ها را عذاب می‌دهند.

هر بازی اتاق فرار شامل 2 تا 10 شرکت‌کننده می‌شود و آن‌ها پیش از بازی و در حین بازی توسط شخصی که گیم مستر نامیده می‌شود راهنمایی شده و آموزش‌های لازم را می‌بینند. اگر شرکت‌کنندگان در مرحله‌ای از بازی اتاق فرار با مشکل مواجه شده باشند، گیم مسترها از طریق دوربین و میکروفون‌های نصب شده در فضای بازی، شرکت کنندگان را راهنمایی می‌کنند. از این جهت نیازی نیست بابت بی‌تجربه بودن و بلد نبودن قوانین اتاق فرار، نگرانی داشته باشید. شرق تهران هم میزبان اتاق فرارهای بسیاریه مانند منطقه پیروزی با 17 بازی، نارمک با 30 بازی و تهرانپارس با حدود 45 بازی. از بهترین اسکیپ روم‌های این منطقه هم می‌شه از دیوانه باهوش، موزه وارانسی، قحطی، خانه پدری، شیطان صدا ندارد، ماماچه، خوابگاه، تنهایی، نفوذ، رازو .. برخی از دسته‌های محبوب تخفیفان، رستوران های تهران، هتل، تور مسافرتی، کافی‌شاپ، آرایشگاه، کلینیک زیبایی، آتلیه، بلیط تئاتر بازی اتاق فرار و کد تخفیف هستند.

بهترین و ترسناک ترین اتاق فرارهای تهران + قیمت و جزئیات بازی لست سکند

الان اتاق‌فرار انتخاب بسیاری از ماها برای گردهمایی دوستانه، خانوادگی، همکاران و حتی برگزاری جشن تولد و شگفت زده کردن دیگرانه. ایده طراحی این بازی واسه اولین بار توسط یه شرکت ژاپنی با تاسیس «تاکائو کاتو» در سال 2007 کلید خورد. این شرکت تصمیم به ارائه بازی هایی داشت که توی اون، بازیکن ها زندانی بشن و تنها راه خروج اون ها از اتاق، حل چالش هایی مشخص توی یه بازه زمانی تعیین شده باشه. بعد از این، اولین اتاق فرار ها در ژاپن، مجارستان و سپس در آمریکا و اروپا توسعه پیدا کردن و به حالت امروزی در اومدن. با توجه به این که اکثر ما پر مشغله هستیم و آزاد کردن زمان تمام اعضای خانواده یا گروه دوستانه کمی دشواره، کمتر پیش میاد سراغ تفریح گروهی و چند نفره بریم. ولی مزیت بزرگ بازی اسکیپ روم ، نسبت به سایر تفریحات اینه که فقط قراره یکی دو ساعت از وقت ما رو به خودش اختصاص بده.

درون این بازی اتاق فرار انلاین چالش ها و معماهای بسیار زیادی وجود دارد البته طراحی و ساخت این بازی به نحوی است که مخاطب در حل کردن به بنبست نمیخورد. تعداد نفرات در هر اسکیپ روم بر اساس ظرفیت اتاق، نوع و تعداد معماها درنظر گرفته شده و کمتر یا بیشتر شدن تعداد نفرات باعث لذت کمتر از بازی میشه و مورد تایید ما نیست. گیم مستر اتاق فرار را می‌توان یکی از پر اهمیت‌ترین ارکان یک مجموعه اتاق فرار دانست. گیم مستر خوب می‌تواند یک بازی سطح متوسط را به یک تجربه خوب برای بازیکنانش تبدیل کند و یا برعکس یک بازی با کیفیت را به یک تجربه بد. اتاق فرار ی بازی گروهی هست و تک نفره یا دونفره رفتن، ذات این بازی که همکاری بین اعضای تیم هست رو از بین میبره.

هزینه اتاق ها

قبل از ورود گروه شما، یک گروه با سرپرستی دختر فرمانده به نام سارا وارد ایستگاه شده اند اما این گروه از بین رفته و فقط سارا زنده مانده که از طریق پیجر متصل به پایگاه اصلی در داخل واگن مترو باهاش ارتباط برقرار شده. هدف تیم شما پیدا کردن سارا گرفتن اطلاعات لازم از او و فعال کردن هفت بمب در ایستگاه میباشد. ما در این مقاله سعی داریم تا شما را با قفل‌ها و معماهای اتاق فرار آشنا کنیم.

اتاق فرار هاری

پس سعی کنید تو انتخاب تیم خودتون دقت کنید و رفقای پایه خودتون رو بیارید و برای انتخاب بازی هم از دوستاتون بپرسید که چه ژانری رو دوست دارن تا تعداد شما برای بازی تکمیل باشه و به مشکل نخورید. الان دیگه وقتشه شما رو از این سردرگمی برای نحوه بازی و حل معمای اتاق فرار دربیاریم. اسکیپ روم یا اتاق فرار ممکنه ی سری معما داشته باشه که شما فکر کنید این حل شدنی نیست. اصلا نگران این قضیه نباشید چون هر زمانی که شما به مشکل بخورید گیم مستر اتاق فرار کنار شماست و راهنماییتون میکنه. اتاق فرار انیگما سعی کرده تو طراحی اتاق فرار و طراحی معمای اتاق فرار فضایی رو ایجاد کنه که شما از موضوع بازی به شدت لذت ببرید و ی خاطره خیلی خوب از اتاق فرار رو برای خودتون بسازید.

اتاق فرارهای سطح پلاتینیوم

تمام حقوق وب‌سايت متعلق به شرکت توسعه سرگرمی نوین کاوش و‌ معما (گروه سرگرمی آفلاین) است. بهتر است تا قبل از رزرو حتما به زمان انتخابی دقت کنید و حسابی از زمان رزروتان مطمئن باشید، چون طبق قوانین و شرایط تغییر زمان سانس رزرو شما در مدت زمان کمتر از 24 ساعت اصلا ممکن نیست. گروگان، اتاق شکنجه، سرقت از بانک، جراح دیوانه و اتاق شرلوک از اتاق­‌های این ۲ شعبه هستند.

شما باید شش دانگ حواستان را جمع کنید و خوب بگردید تا بتوانید این سرنخ‌ها و ارتباطشان را با هم بفهمید و در نهایت در زمان خواسته شده، معما را حل کنید. داستان بازی به این شکل است که شما وارد یک اتاق شده اید و بهتر است بگوییم که در این اتاق گیر افتاده اید. خیر متاسفانه هیچ وسیله ای داخل اتاق برده نمیشه و فقط اشخاص داخل اتاق میرن، اتاق فرار جوری تعبیه شدن که شما نیاز به نور اضافی و یا وسیله دیگه ای نخواهید داشت. پیشنهاد میکنیم قبل از رزرو میزان سختی بازی هارو باهم مقایسه کنید و یا با گیم مستر بازی مشورت کنید. لیزر تگ نسخه الکترونیکی و بدون درد بازی پینت بال می باشد که در ابتدا برای آموزش های نظامی مورد استفاده قرار می گرفت و در نهایت در سال ۲۰۰۵ به صورت تجاری جهت استفاده تفریحی وارد بازار شد. اگر علاقه به تاریچه اتاق فراردارید بهتر است که مقاله مربوط به آن را مطالعه کنید.

تاکائو کیوتو مردی ۳۰ ساله از کیوتو ژاپن بود که برای اولین بار در سال ۲۰۰۷ تصمیم گرفت بازی های معماگونه و ترسناک را در محیط های رمزآلود طراحی و پیاده سازی کند. این بازی ها به صورت گروهی انجام میشوند، در مدت زمان محدود لازم است افراد گروه جواب معماها را با کمک خلاقیمت و نشانه هایی که در اتاق موجود می باشد بدست آورده و در نهایت از شرایط ترسناک نجات پیدا کنند. تا به امروز بیش از ۱۰۰ اتاق فرار با ژانرهای مختلف معمایی، کارآگاهی، ترسناک، دلهره‌آور و تئاتر تعاملی در تهران افتتاح شده‌اند. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین اتاق فرارهای تهران را که از جاهای دیدنی تهران به شمار می‌آیند، به تفکیک مناطق به شما معرفی کنیم. بازی در اتاق فرار دایرفول ترسناک و مهیج است و قطعاً از بازی در آن لذت زیادی خواهید برد. سناریوی این بازی به‌ این صورت است که شما به‌عنوان شرکت‌کننده به درخواست خودتان و وسوسه موکل وارد خانه می‌شوید.